נגישות
נגישות

ג'ירף חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

88 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף חיפה

Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
שווה
4.0
23/02/16

פעם ראשונה שהזמנו מתפריט המשלוחים, האמת המשלוח הגיע ארוז טוב והמנות היו טעימות. לא היה חסר לנו כלום המנות הגיעו בשלמותן וזה הפתיע לטובה. רק חבל שגובים משלוח של 7 ש"ח (מקובל) והשליח עוד... טורח להזכיר שזה לא כולל שירות. קצת חבל אם לא היה משלוח הייתי נותן טיפ, אבל גם טיפ וגם דמי משלוח זה מוגזם בעיני, בייחוד שהשליח לא עשה דבר חוץ מלמסור את השקית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
תמיד טעים
4.3
03/12/15

המנות בגירף מעולות סעדנו זוג והזמנו את ה פאד תאי המלאזית והסושי מעולים הכל טרי טעים וחם במנות קבועות בהחלט אשוב כי המסעדה שירותית מעוצבת ונעימה, ומנגד משביעה וטעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
פשוט מדהים
5.0
27/11/15

לא רק שדהאוכל מאוד טעים ושומר על אחידות גבוהה, השירות מעוה החל שירות הזמנת השולחן הקבלה במסעדה והשירות המאוד נעים של כולם במסעדה. שומרים על רמה גבוהה ובעיקר לאאורך זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
אחת מהמסעדות הטעימות בחיפה
5.0
30/08/15

מסעדה מעולה עם מנות מדהימות ושירות מעולה, כיף לשבת על הבר אצל נריה הברמן. יש תפריט לסטודנטים שווה ומומלץ, המכיל מנת פתיחה ומנה יקריתבמחיר של מנה עיקרית בלבד. מגוון המנות טוב מאוד החל... ממנות חריפות מאוד (האפגנית) ועד קלאסיות כמו הפאד תאי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
ג'ירף בחיפה
4.3
21/08/15

אוכל מצוין!! חלקנו כמה מנות והכל היה פשוט וואוו!! שירות מעולה, רצון ניכר להוציא את הלקוח עם חוויה חיובית! מאוד נהננו ואין ספק שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
האוכל תמיד טעים :)
3.8
01/02/15

ביום שישי בערב הגענו לג'ירף אחרי שהזמנו מקום על הבר. שהגענו המסעדה היתה בבלאגן מטורף והיה נראה שהם לא יודעים מי נגד מי. אחרי שהושיבו אותנו וקיבלנו תפריטים לקח זמן עד שלקחו מאיתנו הזמנה.... הצורה שההזמנה נלקחה ע"י הברמן (חצי התייחסות אלינו וחצי עבודה על דברים שוטפים בבר) היתה ממש לא מקובלת בעיני ולאחר "שזרקתי" על כך מילה, והברמן שמע את זה, היחס השתנה והשרות עד סוף הערב היה מעולה. האוכל של הג'ירף תמיד תמיד טעים! פרט להתחלה היתה לנו אחלה חוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
תאילנד הקטנה אצלנו בחיפה
5.0
23/12/14

אני כל פעם אוהבת ונהנית ללכת מחדש למסעדת הג'ירף בחיפה. כמעט אף פעם לא מוותרת על הזמנת הפתאי עם טופו שלהם. מנה מצוינת וטעימה ביותר. האוכל באופן כללי נהדר. השירות מהיר ונעים. האוירה תמיד... מאד חמימה והמחירים בהחלט שווים למנות המעולות העשירות והגדולות. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוית - תמונה
רוית 55 ביקורות
אחלה מקום
4.8
08/12/14

אוכל טעים, מנות גדולות, יש מנות טובות גם למי שלא אוהב מאכלי ים/ סושי כמוני. קצת רועש אבל בגדול מאד מהנה. יש להזמין מקום מראש - המקום מלא ובצדק

עוד פרטים
הוספת תגובה
galit_fa - תמונה
galit_fa 3 ביקורות
מאכזבת מאוד!!!
1.0
21/10/14

לפני כשבוע הזמנו 6 מקומות בג'ירף בחיפה לבקשת אחותי הקטנה שרצתה לחגוג שם יום הולדת. כשהגענו הושיבו אותנו בשולחן ל-4 אנשים במעבר בין המסעדה המרכזית לחדר האחורי. לאחר שביקשנו וביקשנו אמרו... לנו שכל השולחנות תפוסים ואי אפשר להעביר אותנו. אחרי שהתחלנו להראות סימנים שאנחנו הולכים לוותר.. פתאום התפנה שולחן ל-6 אנשים בחדר האחורי.. השולחן שקיבלנו היה סביר.. הכיסאות והספות לעומת זה מלוכלכות ודביקות ולא היה ניתן לשבת. ברגע שעברנו לחדר האחורי היה משב ריח שתן מבחוץ.. אבל זו רק ההתחלה.. לפני שנבחרה המסעדה התסכלנו בתפריט באינטרנט כדי לראות שהיא מתאימה לנו - חלק טבעוניים. כשדיברנו עם המלצרית היא אמרה שאין בעיה והרבה מהמלצרים אצלם טבעוניים.. אך כשבאנו להזמין מנות מסויימות כמו פאד תאי.. נאמר לנו שהוא מכיל ציר דגים. מה שלא כתוב כלל בתפריט. נאלצנו להזמין מנה שנקראת פאד תאי צמחוני- צורת ההגשה שלה קמצנית, הטעם טפל ונשארנו רעבים! מעבר לכך, הזמנו מרק תירס ולמרות שלא היה כתוב בתפריט -היה חריף ביותר! שאר המנות שהוגשו אף הן לא היו מוצלחות ונדיבות במיוחד... החשבון היה גבוה יחסית לשירות ולאוכל. מאוד התאכזבנו, בטוח שלא נחזור שוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
מנות נודלס מעולות!
3.8
16/09/14

אנחנו אוהבים לעשות T.A מהמסעדה. האוכל נהדר, במיוחד הפיליפינית החריפה! אף פעם לא מאכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה