נגישות
נגישות

ג'ירף חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

88 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף חיפה

 - תמונה
8 ביקורות
4.3
04/05/07

מסעדה מעולה... בין הבודדות ששוות את הכסף.מנות סוף הדרך... ממליץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/03/07

אוכל מצויין. אנשי המסעדה נעימים מבחינתי מקום מעולה. ג'ירף אתם גדולים רק הצלחה.</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 2 ביקורות
1.0
03/03/07

מאיפה נתחיל? היינו שבעה, חלקנו הזמינו מנות שהתברר שאינן זמינות ספציפית באותו יום ורגע בו היינו (סושי יהיה אולי יותר מאוחר - אמרה לנו המלצרית). מגוון המנות לצמחונים שואף לאפס, אם לא... סופרים את המנה האחת הביזארית שמכונה צימחונית.. כמה קשה לדאוג למנות צמחוניות במקום שמתמחה בנודלס?  אופציה לצמחונים היא מנה רגילה ללא הבשרים ועם "אקסטרא" ירקות. שלי הגיעה עם שתי פטריות וכמה גלילי בצל ירוק, אם זה האקסטרא אני סקרן לראות מה מגיע ברגיל. אבל כאילו לא די בכך, כאשר שאלנו את המלצרית לפשר הדלות בירקות היא עיקמה את פיה, לקחה את המנה ובעודי מדבר אליה התרחקה לעבר המטבח. הצרה היא שזהו מטבח פתוח כך שניתן היה לראות בבירור כיצד מטילים את המנה חזרה לחימום (מי אמר שהיא היתה קרה?) ובוזקים עליה, לסיום, עוד קצת בצל ירוק. מי שמחפש שרות גרוע ומנות פלצניות מאולצות - לכם מומלץ המקום.  אם אתם אנשים רגילים שרוצים מבחר ומגוון וטיפונת גמישות - יש לנו כמה המלצות עבורכם ובהן גם יש בד"כ שרות הרבה יותר טוב. לא שזה קשה לתת שרות טוב יותר מזה שבו ניתקלנו בג'יראף שבמרכז הכרמל בחיפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
10/10/06

האוכל היה בעיקר מלוח מידי. החזרנו שתיים וחצי מנות שהיו מלוחות נורא. הבשר במנה הקריספית לא נאכל, לשמן בו טוגנו הכיסונים היה טעם וריח משומש מידי והדי המנה החריפה עוד עולים (ויורדים) שעות... אחרי. למרות השירות האדיב והסבלני והבקיאות של המלצרית במרכיבי המנות יצאנו מאוכזבים הן מהטעם והן מהחשבון. האיזור ללא עישון רועש וחשוך, ממש לא נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
18/07/06

אוכל שעושה לך חגיגה בפה. אציין את המעושנת ואת הקיסרית (למי שלא מפחד מקצת כולסטרול).גם המנות החריפות מעולות ואת שלושת מנות המרק.לא תמיד מקבלים את אותה המנה לפעמים המנה יותר מידי שומנית... דומה יותר למרק נודלס מאשר מנה רגילה.גם גודל המנות לא כל כך אחיד.המלצריות בחלקן מתוקות ונחמדות ובחלקן דחפורי מכירות.מחיר המנות העיקריות הוא בהחלט זול והתמורה גדולה.אבל המנות הראשונות מאוד יקרות וקטנות שבחלקן המחיר מגיע למחיר העיקריות. יש מידי פעם מבצעים על השתיה החריפה שזה נחמד.בקשה אישית - לגוון בתפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
06/07/06

זה לא הפעם הראשונה שלי במסעדה. סה"כ אוכל טוב אך הפעם כלא מעשן החלטתי לא לוותר. הגעתי אתמול בסביבות שעה 14:00 עם אישתי וכשהצהרתי שאנחנו מעדיפים אזור ללא עישון נלקחנו לחלק האחורי. אזור זה... מחולק לשני אזורים: אחד פנימי - קטן ולחוץ ואזור חיצוני פתוח ללא אוויר (פטיו פנימי בין הבניינים). לא מצא חן לשבת בחוץ כי היה ממש חם. האזור הפנימי ללא עישון כאמור קטן אך גם חם כי יש פתח ענק לחצר חיצוני!! הערתי למלצרית שמעשנים מקבלים את האזור הקדמי, הנעים והממוזג "כמו שצריך" ושאנחנו עוזבים את המסעדה. אז הופיע אחראית משמרת שאמרה לי שעד שעה 16:00(???) האזור הדקמי הוא ללא עישון (המלצרית לא אמרה לי את זה) אך שאני אדע שעל הבר יושבים אנשים ושם מותר לעשן (ואכן עישנו!). אמרתי לה שאין כל הגיון באזור ללא עישון שלמעשה מעשנים בו. נעניתי שזה המצב ומנהל המסעדה לא נמצא (אחרת הייתי אומר לו את זה אישית). אמרתי לה ש-70% מהאוכלוסייה בארץ לא מעשנת אך גם זה לא שכנע אותה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/06/06

מסעדה מעולה. המנה המומלצת למי שאוהב אוכל חריף היא: קופפי. מנה סוף הדרך ועושה טעם של עוד. המנה המנצחת!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/06/06

אוכל פשוט מצויין, מנות עיקריות מאוד גדולות וטעימות והמחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/03/06

ישבנו שמה משהו כמו 6 אנשים ונהננו מאוד. הסושי שלהם מצויין, הצ'יאזה טעים מאוד, והקרם ברולה שלהם הוא אלוהי. במחיר הם סבירים, ובשירות- היתה לנו מלצרית חביבה מאוד ולמרות העומס במסעדה שירתה... אותנו כהלכה. ישבנו בפינה שקטה ונחמדה שרחוקה מכל הרעש שיש בפנים, אין מספיק מקום במסעדה אבל האוכל שם מצויין ושווה ביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
20/03/06

אחת מהמסעדות בחיפה שפשוט חייבים להגיע אליה. האווירה, השירות והאוכל מעולים!

עוד פרטים
הוספת תגובה