נגישות
נגישות

ג'ירף חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

88 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף חיפה

Allfood - תמונה
Allfood 11 ביקורות
תמיד מוצלחת!
5.0
03/09/14

מסעדה מעולה! אוירה כיפיית ושירות טוב. האוכל טעים ומדוייק, מומלצת לכל חובבי האוכל האסייאתי האמיתי, שעשוי בלייב מול האורחים, ממש מאחורי הבר. הייתי שם בערב עם בן זוגי ונהנינו מאוד, המחירים... הוגנים , המנות גדולות, 2 מנות עיקריות הם אפילו הם בדיוק ואפילו יותר מדי לשני אנשים רעבים! לגבי קינוחים-הקרם ברולה והפבלובה מומלצים מאוד! יש ימים בהם מאוד רועש ועמוס במסעדה - בעיקר בסופי שבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
מעולה
5.0
05/08/14

הזמנו היום הביתה מג'ירף. האוכל הגיע במהירות והיה מעולה טעים ואסתטי בהגשתו. המחירים בהחלט סבירים. והאוכל מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
טעים מאד
5.0
08/04/14

שוב היינו אתמול בצהריים בג'ירף לארוחת צהריים. היה מאד טעים כרגיל. אני מאד אוהבת את המסעדה הזו. היה שירות נהדר ומחירים בהחלט טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
תאילנד במרחק נגיעה...
5.0
04/04/14

כל פעם מחדש שאני הולכת לג'ירף אני מרוצה וגם הפעם רק תשבוחות. היה אוכל מעולה. שירות נפלא אדיב מהיר מאד (בעיקר באופן יחסי לכמות היושבים הגדולה במסעדה) מחירים בהחלט סבירים ובקיצור תענוג... צרוף. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
היה מצוין
5.0
09/03/14

היינו ביום שישי בערב במסעדה. היה אוכל מעולה כתמיד. שירות אדיב ונעים לרב עקב העומס הרב. אוירה נעימה למרות הרעש הגבוה ביום שישי בערב במסעדה ככ מבוקשת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 44 ביקורות
לא מתאכזבת אף פעם
4.8
05/03/14

חברה ואני ישבנו בסניף שבמרכז הכרמל הזמנו מנת פאד תאי מעולה ומנה אטריות שחורות עם פירות ים אותה טעמתי פעם ראשונה. האווירה שם היתה נעימה וחמימה, אני פשוט אוהבת את המקום שלמרות שהוא מעט... צפוף לפעמים רמת השירות ואיכות האוכל לא יורדים! נהננו ממש! אני חייבת להגיד שאני כבר שנים מכירה את המקום, מגיעה לשבת לא מעט וגם מזמינה משלוח מדי פעם ואף פעם לא התאכזבתי. שאפו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ella - תמונה
Ella 5 ביקורות
הדגשנו שלא ישימו בייקון ולא התחייסו
1.0
20/02/14

הזמנו אתמול 2 מנות של מנת הקיסרית החדשה שכוללת בייקון. הבחורה בטלפון דאגה להזהיר אותי כי יש בייקון וחזיר במנה ואמרתי לה שאני רוצה שאחת המנות תהיה אך ורק עם עוף! היא אמרה בסדר ושעושים את... זה הרבה. כשהמנות הגיעו שתיהן הגיעו עם בייקון ובן הזוג שלי לא היה יכול לאכול מהמנה, ביום ההולדת שלו! ממש תודה לכם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eli - תמונה
Eli מבקר מתחיל
אכזבה
2.0
28/01/14

אתמול חגגנו לבננו הבכור יום הולדת נאספנו כולם כולל הנכד שלי במטרה לחגוג בלי חשבון!!! וללכת על בטוח בנוגע לאוכל ולכן בחרנו בגירף בכרמל מהנסיון הטוב שלנו בעבר! לאכזבתנו הרבה המנות הרשונות... (סושי וקלמרי) היו מיניאטוריות(אך טעימות) והמחיר בשמיים,העיקריות איכזבו במיוחד בייחוד המנה של ה- ספר-ריבס שהייתה קשה ממש בלתי אכילה וקטנה מאד-אך המחיר להבדיל היה גבוה-100 שח!!!-תמורה עגומה לכסף,מנה נוספת נשכחה והגיעה באיחור של חצי שעה - מילא האיחור (היינו במצב רוח טוב) אך המנה הייתה גרועה ממש לא טעימה-פשוט עשויה רע!!! שאר שלושת המנות היו סבירות (לא יותר) מה קרה למסעדה האובה עלינו? ברור שיש שינוי בטעם ובאיכות האוכל ובעיקר בגודל המנות שהן בלתי משביעות בעליל!!! משהו רע קורה בגירף בכרמל ולראייה המסעדה הייתה ריקה למדי בשעת שיא מישהו חייב להתעשת שם ומהר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
boaz - תמונה
boaz 35 ביקורות
משלוח באווירה טובה
4.3
31/12/13

אחרי נסיון לא מוצלח עם המשלוחים, בדקנו אותם שוב. ביקשנו את הסושי פיצוי שהגיע לנו מהפעם הקודמת, קיבלנו אותו בלי שום בעיה (עברה כמעט חצי שנה). הזמנו בנוסף לסושי את המנה האפגנית- האורז... והבשר עם הירקות הגיעו בנפרד, בכלים נוחים. הקיסרית החדשה- נודלס מוקפץ עם הרבה דברים. שתי המנות היו מאוד טעימות ובכמות שבהחלט הייתה שווה את המחיר. המשלוח הגיע אחרי 40 דקות בערך ומנסיון עבר זה שיפור משמעותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
גירף
3.0
14/12/13

היינו במקום לפני כשבוע. השירות היה סביר, הזמנו מוקפצים עם עוף שהיו דיי סבירים אולם לא מעולים. החריפות הייתה במינון הנכון למרות שזוגתי לא הייתה מתנגדת אם הייתה מקבלת מנה חריפה יותר. חוץ... מזה המקום חביב אבל קצת רועש בגלל הרעש שמגיע מהמטבח.

עוד פרטים
הוספת תגובה