נגישות
נגישות

ג'ירף חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

88 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף חיפה

דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
נחזור
4.0
24/09/18

ארבעה לשבת בצהרים: פיליפינית חריפה - מעולה (אותו הטעם כמו לפני שנים רבות כשפתחו את הסניפים הראשונים ברמת החייל ובאבן גבירול). פאד תאי עוף - טובה. מרק תאילנדי - שהמזמין נהנה ממנו. אני... טעמתי ומעט פחות נהניתי. מרק ג'ירף - בינוני. כנפי עוף - מצויינים. התקבל כפינוק על חשבון הבית - מחווה בגלל איחור קל בהגשה. לא חשבנו שמגיע לנו... וכן יין זוגי + בירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexa - תמונה
Alexa 26 ביקורות
דרינק של חמישי בערב
4.5
14/03/17

התכנון הראשוני היה לשבת בפאב, אבל כל המקומות באיזור היו מפוצצים, אז נכנסנו לגמרי במקרה. היינו שני אנשים, הזמנו שתי מנות ראשונות - גיוזות וקלמרי וסאקה ללא תחתית לשנינו. המלצריות היו מאוד... נחמדות ולא שכחו למלא לנו את הקנקנים מחדש כשעלה הצורך, היה לנו ערב שקט, נעים וטעים. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קארינה אברמוביץ - תמונה
קארינה אברמוביץ מבקר מתחיל
היה נהדר. פרוז׳קטור מעצבן
4.8
27/02/17

הגענו 2 חברים לאכול ארוחת ערב, פשוט היה מצויין. השירות מדהים, פעם ראשונה לקלעו לטעם שלי בדעוק בהמלצה על המנות. עומרי היה בבר ופשוט נתו לנו שירות למופת. הבעיה היחידה זה הפרוז׳קטור... שסינוור אותנו כל הערב ולא הייתה דרך לשפר. תקנו את זה ואתם על הגל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
.food. - תמונה
.food. 56 ביקורות
מסעדה מצויינת
5.0
27/01/17

מסעדת ג'ירף היא מסעדה אסייאתית בשילוב טעמים ישראלים הסניף בחיפה הוא לטעמי המסעדה הכי טובה ומוצלחת של ג'ירף וזאת בשל צוות המטבח המיומן שכולו מורכב מאנשים אסייתים היודעים להרכיב את המנות... בהתאם למסורת התאילנדית-יפנית שהתפריט מציע. האוכל במקום מצויין (מומלץ ספריבס , מרקים, נודלס תאילנדי ופאד תאי) הייתי במסעדה פעמים רבות וזו אחת מהמסעדות הטובות בחיפה! המחירים הוגנים המנות משלבות טעמים רבים ובגדול מאוד מומלץ לארוחה משפחתית למי שנמצא באזור חיפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reuben - תמונה
Reuben מבקר מתחיל
מאכזב
1.8
22/11/16

הזמנו משלוח מהמסעדה בחיפה. הגיע אחרי יותר משעה, קר ולא ממש טעים. למעט הפיליפינית החריפה שהיתה בטעם שציפינו לו (אבל קר), השאר היה מאכזב. כנפי העוף היו יבשות, נראה שהוכנו מראש וחוממו... לקראת המשלוח. קרים ויבשים. הגיוזה היתה שרופה, קרה, קשה, לא הרגישה טריה. הערך למחיר ממש לא שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
טעים מאוד
4.0
13/11/16

הזמנו 2 מרקים וסלט תאילנדי מרענן, הגיעו ארוזים היטב וחמים. הרוטב לסלט היה בנפרד, ככה יכלנו לשים את כמות הרוטב שרצינו. היה טעים מאוד ומשביע. רק חבל שמרק גדול עולה 59 ש"ח, בחישוב מהיר 2... כאלו עולים 118 ש"ח לא זול בכלל. כן אציין שהמרק באמת גדול ומכיל גם שרימפס וקלמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
judy - תמונה
judy 48 ביקורות
אהבנו
4.5
25/09/16

האוכל יצא במהירות והיה טעים מאוד, ישבנו על הבר ונהנו מאוד, הזמנו מנה קלאסית פאד תאי ומלאזית כשביקשנו לשנות במקום שמנת חלב קוקוס. המקום מואר ונעים והמלצרים אדיבים. משום מה הכסאות כבדים... ולא הכי נוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 44 ביקורות
אין מקום לטעויות
4.0
23/09/16

ג'ירף זה מקום שמלווה אותי הרבה שנים כמסעדה שתמיד כיף לחזור ולהזמין ממנה, ואי אפשר ליפול.. הזמנתי מנת עוף בלימון , ופאדטאי שרימפ. הבחורה שלקחה את ההזמנה בטלפון היתה מאוד ברורה, אדיבה,... והיתה שקיפות מלאה למנות ואיך הן יגיעו. המנות היו משביעות אך לטעמי אפשר להוריד במחיר, מעל 50 שח למנה.. קצת יקר לטעמי בשביל שניצל ואורז לדוגמא אך טעים ופשוט כמו תמיד, השירות היה יחסית מהר למשלוח עצמו הגיע פחות משעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adam - תמונה
Adam 7 ביקורות
בינוני, אפשר לנסות שנית
3.5
01/07/16

אכלנו כנפי עוף וקלמרי. הכנפיים לא היו עשויות כהלכה ולא מתובלות מספיק. הקלמרי בלי טעם, עם רוטב לא מרגש. חוויה בינונית בהחלט. לפחות הם לקחו את הביקורת ברצינות. המחיר לדעתי לא זול. מנות... בגודל סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
אדיר !
5.0
18/06/16

באנו לארוחת ערב, חובה להזמין מקום לא כדאי להסתכן, במיוחד לאור זה שאין חנייה וצריך לחפש ברחובות הראשיים לפעמים גם לוקח קצת זמן עד שמוצאים. השירות על הבר היה מעולה קיבלנו גם צייסר מתנה של... עארק, הסושי היה טעים מאוד וגם העיקריות. הם כל כך גדולות שבסוף ארזנו הביתה והמשכנו לאכול את זה גם למחרת :) המחירים טובים מאוד ביחס לטעם ולכמות אוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה