נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

662 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

Mary - תמונה
Mary מבקר מתחיל
מאכזב מאד
1.0
28/03/16

כבר כמה ימים שאני מהססת אם לכתוב יקורת או לא, אך הכעס והאכזבה לא נתנו לי מנוח והחלטתי כן לכתוב. אכזבה גדולה. הזמנתי שולחן זוגי וציינתי שאנחנו חוגגים יום הולדת. טלפונית נאמר לי שהם... מציינים זאת בהזמנה. שמענו מכמה אנשים שמפנקים את הסועדים.. לא היה שום פינוק, לא הפתיעו ולא ציינו בשום דרך את יום ההולדת כפי שהובטח לי טלפונית. שילמנו קרוב ל- 600 ש"ח, ומיותר לציין שהמחיר היה יקר ביותר וללא הצדקה! האוכל די בנאלי ולא טעים במיוחד, אנחנו לשם לא חוזרים ולא ממליצים לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aliza - תמונה
Aliza 13 ביקורות
אכזבה גדולה ביום הולדתי !!!!!!
1.8
13/02/16

חגגתי היום יום הולדת שחל היום עם משפחתי ונכדי. היינו 10 איש .השרות היה איטי, השעועית הירוקה לא אכילה (ואני יודעת מה זה אכיל למרות תשובתה של המלצרית) האוכל בינוני, לא שמו זיקוק במנות... האחרונות, מוזיקה חזקה בקושי שמענו אחד את השני. הגעת המלצרים הייתה אחרי שקמנו אליהם. בקיצור מאוכזבת מאוד , הרמה ירדה ואכלנו פה מספר פעמים. זה לא חוכמה לפתוח רשת מסעדות צריך גם לפקח מה קורה בהן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאורה - תמונה
ליאורה מבקר מתחיל
שירות מזלזל וגרוע שיגרום לנו להדיר רגלינו משגב
1.5
01/02/16

ברצוני לשתף לגבי שירות גרוע ויחס מזלזל שקיבלנו במסעדת שגב אקספרס ברמת החייל שיגרום לנו להדיר רגלינו ממסעדות שגב. בתאריך 24 לינואר הזמנתי באופן טלפוני מקום בשגב אקספרס לחגוג יומולדת... משותף עם 10 בני משפחתי + תינוק בשבת 30 לינואר לשעה 17:00 קיבלתי אישור טלפוני להזמנה בשבת הגענו כמתוכנן אלא שאז התברר שבמסעדה ההזמנה שלנו לא מופיעה הראיתי למארחת את הודעת אישור ההזמנה בטלפון הנייד והיא בקשה שנמתין לאחר חצי שעה של המתנה פניתי למנהל המשמרת שבמקום להתנצל האשים אותי שהם התקשרו בבוקר לאשר את ההזמנה ואני ביטלתי אותה הראיתי לו שאין לי שיחה משגב בטלפון לא עזר והוא לא התנצל. יודגש שבאותה עת היה במסעדה שולחן פנוי ואולם מנהל המשמרת סירב להושיב אותנו בטענה שמדובר בשולחן ל-12 איש ואילו אנחנו רק 10. השולחן נותר פנוי מרבית הערב. לאחר שסיימנו את הארוחה, לרבות קינוחים הופיע מלצר והביא 4 קינוחים על חשבון הבית סירבתי לקבלם מאחר שכבר סיימנו לאכול. שילמנו מחיר מלא בסך 1733 ש"ח בתוספת 200 ש"ח תשר. למותר לציין שנגרמה לנו עוגמת נפש וחגיגת יומולדת נפגמה קשות. ב

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaaratal - תמונה
yaaratal 13 ביקורות
מקום מומלץ ביותר
4.5
07/01/16

זו הפעם השניה שאנחנו באים למסעדה. אווריה נעימה, עיצוב מקסים ומספיק מרווח בין שולחן לשולחן. יש הרבה מלצרים והשירות אדיב ומהיר. בשגב יש קטע שמקבלים מנות כצ'ופר, מה שמבטיח שתצאו... מפוצצים. כבר אחרי המנות הראשונות היינו מלאים. הזמנו שלוש וקיבלנו עוד שלוש מנות קטנות על חשבון הבית. מומלצות - סלט אסיאתי ופטה כבד. מנות עיקריות - מאוד אהבנו את פילה הבקר ביין ואגסים, ושרימפס רביולי וארטישוק שמוגש בקדירה עם רוטב עגבניות ממש ממש טעים. בנק' זאת ממש היינו מפוצצים והזמנו את הקינוח המעולה של קרם ברולה, וקיבלנו כצ'ופר עוד 3 (!!!) קינוחים - מלבי, גלידת מוזלי וגלידת בוטנים - שכולן היו קלילות אחרי ארוחה מפוצצת אבל מאוד עשירות בטעם ומרקם. תתכוננו לצאת עם חשבון של יותר מ200 ש"ח לסועד, אבל אחרי חוויה וארוחה נפלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moranco - תמונה
moranco 16 ביקורות
שגב
5.0
02/12/15

הגענו למסעדה ולא פעם ראשונה גם הפעם חגגנו יום הולדת הפעם אכלתי מנה מעלפת פסטה אלי אוליו מזה טעים היה ומומלץ מאוד ! ואפילו אפשר גם להזמין םסטה מקמח מלא ! ובלי קשר לזה המסעדה ממש... באווירה טובה שירות טוב מיקום טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar - תמונה
Zohar 5 ביקורות
אני מאוהבת בשגב!
4.8
04/11/15

זו פעם רביעית שאני וחבר שלי היינו באחת המסעדות של שגב והיה פשוט מושלם..היחס הוא באמת אישי..לצוות באמת חשוב שנהיה מרוצים..האוכל מעולה..המנות מגיעות בול בזמן..והם מפנקים! אם זה גלידה על... חשבון הבית..או סלט..שגב מפנק ולשגב נראה שבאמת חשוב שהלקוחות שלו יהיו מרוצים..והם מרוצים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
מומלץ בחום!!
4.5
12/10/15

הגענו אמש (11.10) אל מסעדת שגב בתל אביב, משפחה בהרכב של 10 אנשים. חגגנו 2 אירועים. את פנינו קיבל צוות מלצרים חייכן ואדיב. הזמנו מנות פסטה, פיצות, קרפצ'ו, סלטים ומנות פרגיות. רוב המנות... היו עשויות היטב וטעימות, גם מה שלא - הוחלף מיד במנות אחרות. פינוקים של שגב הוזרמו לשולחן מידי פעם והפתיעו בגדול. יש לציין שמזמן לא נתקלנו בצוות מלצרים מקצועי ומיומן כמו במסעדה הזאת, כל הזמן דאגו לבדוק שהכל בסדר, שאנו שבעי רצון והמנות ערבות לחכינו. בזכות צוות שגב, המנות הטעימות, הפינוקים הקטנים והאוירה מכניסת האורחים אין ספק שהאירועים שלנו היו משמחים ביותר. אנו נחזור ונמליץ הלאה!! תודה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 16 ביקורות
היה טעים
3.5
04/10/15

מסעדה נעימה לעין וטעימה מאוד. הבת שלי ואני חלקנו ושתינו נהנו מאוד מהאווירה והאוכל. מה שכן, הם חייבים לשפר את רמת הניקיון בשירותים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
liat - תמונה
liat 2 ביקורות
פינוק בכל ביס
4.8
30/08/15

ואו.... העיצוב המדהים שגורם לך להרגיש כמו בפריז, השירות האדיב, האוכל המדהים והפינוקים משגב- הופכים את המקום למושלם. היינו 2 זוגות וחגגנו יומהולדת, המנות שקיבלנו היו עשירות ומשביעות (... הזמנו דג, 2 סוגי פסטה ומנה בשרית, מנה ראשונה וקינוח) אך בנוסף דאגו לפנק אותנו במגוון מנות וקינוחים - פשוט ללקק את האצבעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit מבקר מתחיל
בינוני. מביך.
2.5
09/08/15

הזמנו מראש שולחן. ציינתי שזה יום הולדת עגול וחשוב לנו שיהיה שולחן נעים עם פרטיות ושקט יחסי. הגענו למסעדה מלאה וניסו להושיב אותנו בשולחן זעיר ליד דלת הכניסה. רק כשסרבנו ועמדנו לעזוב,... הציעו שנשב על הספסלים ויבדקו מה המצב. אחרי כמה דקות נמצא שולחן אחר, קטן מאד אבל במיקום קצת יותר סביר. השרות מבולבל, חובבני: המרק הגיע בלי כפות. הסטיק בלי סכין. קנקן המים הוחזק אצל המלצר והכוסות מולאו רק כשקראנו למלצר, וביקשנו מפורשות, לעומת זאת בכל 3 דקות הגיע מלצר באופן ספונטני, בשביל לשאול אם אפשר כבר לפנות, למרות שניתן היה לראות שאנחנו עדיין אוכלים. האוכל: בחלקו נחמד. מוגש בצורה משעשעת ולא שגרתית. חלק מהמנות טעימות (דים סם אדום, פילה בקר) חלק בינוניות. מנה אחת (של כבדי עוף) הוחזרה למטבח בבושת פנים (דבר לא סביר בעליל במסעדת שף. פילה הבורי הזעיר עד כדי מבוכה צריך היה להיות מוגש בצרוף זכוכית מגדלת (ברוח שעשועי ההגשה במקום). כמקובל במקום, ובשל אי הנעימות הגדולה שנגרמה לנו בהגעה. "פינקו" אותנו במנות ירקות ומנת קינוח שלא הזמנו. מרבית מנות ה"פינוק" לא ערבו לנו, ולא היו מסוג המנות הרצויות לנו. אבל "סוס שמקבלים במתנה, לא בודקים לו את השיניים", והכוונה היתה טובה, אני מניחה. בסיכומו של דבר, כשהתעלמנו מכל ההפרעות, הצלחנו ליהנות מהערב. האם זה היה בזכות הארוח במסעדה? ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה