נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

662 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

דורון - תמונה
דורון 9 ביקורות
מומלצת!!!
4.8
03/08/15

הגענו ביום שישי האחרון, זוג +3 ילדים לארוחת צהרים. ללא הזמנה. למרות שהמסעדה היתה מלאה, ארגנו לנו שולחן. כולם נהנו מהארוחה ומהשירות המוקפד והאדיב, המנות יצאו ביחד והיו טעימות מאוד,... פינקו במנה ראשונה ואחרונה on the house. לא מבין את הביקורות השליליות פה לאחרונה. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
neta_888 - תמונה
neta_888 מבקר מתחיל
מאכזב
2.3
27/05/15

נתחיל בהזמנת המקומות, התקשרתי 5 פעמים למסעדה בכל אחת מהפעמים ענו לטלפון וניתקו את השיחה, בפעם החמישית שהצלחתי ליצור קשר ציינתי כי כנראה יש בעיה וניסיתי להתקשר וניתקו לי, המארחת היתה מאד... אדישה וענתה אם אני רוצה להזמין או לא... השירות במסעדה היה מזעזע! חיכינו לחשבון רבע שעה, לא היה יחס, לא לעובדה שחגגנו יומולדת ואירוסים, אנחנו לקוחות קבועים שלא נחזור יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roman - תמונה
Roman מבקר מתחיל
מסעדת שף? לא ממש!
3.3
24/05/15

לא יכול להתלונן על האוכל - הכל היה בהתאם לתפריט ולהזמנה. לא וואו אך בסדר. אבל... כוסות וצלחות לא נקיות - זה ממש לא מקובל. למנת פסטה עם פירות ים לא היגישו צלוחית לפסולת (הצטרכנו לעזוב... קליפות על מפית). עד סוף הערב אף אחד מהמלצרים לא טרח לא לאסוף את הקליפות ולא להגיש צלוחית לפסולת. לבסוף, שולחנות ללא מפות. מי החליט שזאת מסעדת יוקרה? יש להם עוד הרבה מה לשפר ולתקן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 2 ביקורות
גודל הציפייה כגודל האכזבה
2.8
17/05/15

הזמנו מקום כחודש לפני ארוחת היום הולדת, התאכזבנו מגודל והמגוון שיש לתפריט להציע בתחום המנות פתיחה. הזמנו לחם הבית, אנטי פסטי ומרק, ממש לא בר חלוקה ועל גבול הפשוט מדי למסעדת שף לטעמי.... המנות העיקריות היו בסדר ותו לא, הזמנו דג סלומון שמגיע עם תוספת קבועה- פסטה??, מאוד לא מתאים. מבחינת הקינוחים הזמנו את המוס שוקולד שפשוט היה ג'ארה של שוקולד בין אם לבן או שחור- אי אפשר לאכול יותר מדי מזה... הקינוח של היוגורט הקפוא נופל נפילה קשה אל מול הגלידריות המתמחות בזה שכן הגיע עם קומץ פירות מצומצם ביותר ללא כל סירופ מלווה- פשוט חסר טעם. לדעתי במחירים האלו, אפשר למצוא מסעדות מעולות שמלבד שירות טוב ושם מפוצץ גם יעצרו רגע ויגישו אוכל שעומד בקטגוריה של מסעדת שף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avishay - תמונה
Avishay מבקר מתחיל
אוכל מוקפד שירות מעולה
5.0
17/05/15

עברנו בשגב "חוויה קולינרית מתקנת" האווירה, אוכל המוקפד צורת ההגשה המיוחדת כל כך לשגב ושימת הדעת על פרט השירות המעולה מזכיר לי טעם של חו"ל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתן - תמונה
מתן 9 ביקורות
יקר בטירוף
3.5
15/05/15

אכלנו היום 5 בני משפחה במסעדה, הכל היה טעים, השירות היה מצויין, המסעדה יפה והכלים ניו מבריקים, אבל מאד מאד יקר. לצאת עם חשבון של 700 ש"ח כאשר 4 מאתנו צמחונים ואוכלים מנות פסטה, ללא יין,... זה יקר מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
לפנק לפנק לפנק
4.5
07/04/15

הגעתי למסעדה לחגוג את יום הולדתי. כמובן שאיש לא ידע על כך ובשגב אין צורך לציין דבר כי מפנקים דרך קבע את האורחים. למנה ראשונה לקחנו סביצ'ה בורי יווני שהיה טעים להפליא ופינקו אותנו בנוסף... בסלט טעים ובשוטים של מרק קרם חצילים. לעיקרית בעלי לקח פרגית שהיתה מוצלחת מאוד ואני סטייק ברוטב מתקתק שהיה נחמד אך לא הותיר את חותמו. לקינוח הוא הזמין את גלידת המוזלי החביבה עליו ואני מוס שוקולד מהמם עם קרם שקדים ושערות קדאיף. מושחת בטירוף וטעים בטירוף. ואז צ'ופרנו בגלידת בוטנים ולצידה בוטנים מסוכרים. לא יכולתי להתאפק. אני מתה על הקינוחים של שגב וגם על ההגשה היפיפיה והאינסטרומנטים המצורפים. אין על שגב... פשוט תענוג. והשירות לעילא והאווירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני מבקר מתחיל
מעולה
5.0
03/04/15

כל פעם זו חוויה נהדרת!!! סעדנו שני אנשים. מנות ראשונות ועיקריות מצויינות עם טעמים מגוונים ומיוחדים. על זה הם עוד מוסיפים כל מיני פינוקים שהם מביאים לשולחן. יישר כח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 38 ביקורות
מקום נחמד
4.0
07/02/15

אני הולך לשם מדי פעם עם חברים לעבודה לצהריים. אנחנו תמיד מבקשים לשבת במרפסת המקורה, יחסית שקט. המחירים לעסקיות סבירים ביותר, האוכל טעים, צריך קצת להמתין, המלצרים נחמדים, הם בדרך כלל... מצ׳פרים. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
GILI - תמונה
GILI 4 ביקורות
אוכל טוב, שירות מעולה, מקום יפהפה
4.5
03/02/15

הכל היה טוב חוץ מהפילה שלדעתי היה קצת יבש, בכל מקרה המקום מדהים ביופיו, שירות אדיר פינקו אותנו מעל ומעבר עם מנות על חשבון הבית והמחיר היה באמת סביר סה"כ מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה