נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

661 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
חוויה מהממת!
4.8
06/08/16

אחת החוויות הקולינריות המוצלחות בחיי! הגעתי למסעדה עם אמא לארוחת ערב מפנקת וממש נהנינו! הזמנו מנה ראשונה של מקלות לחם שהייתה מעולה, קיבלנו טעימות של קוקטייל, טעימה של סלט נבטים, אכלנו... לעיקרית סטייק סינטה שהיה מעולה ומנת כבדים שהיו מעולות! לקינוח הזמנו קרם ברולה וקיבלנו קינוח של סלט פירות שהיה מושלם! האווירה הייתה כל הזמן לפנק! תודה רבה על הכל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
genyushk - תמונה
genyushk 20 ביקורות
שרות נוראי, חוויה מאכזבת
2.3
30/07/16

אכזבה. ציפיתי ממסעדת שף כזו רמה יותר גבוהה בכל מובן אפשרי. ישבנו במסעדה קבוצה של 11 אנשים. הושיבו אותנו במפרסת. היה מאורר גדול צמוד לגב הכסאות בצורה מאוד לא נוחה. כשפנינו למלצר שיטפל... בבעיה כי אי אפשר לשבת ככה. גם מבחינת רעש וגם כי הרוח חזקה ומגיעה ישירות אל תוך גבם של הסועדים. המלצר הגיב בחוסר סבלנות וטעם שאין מה לעשות. לאחר מכן פנינו למלצר אחר שהוזיז את המאורר. השירות היה מאוד מאכזב, איטי. המלצרים נראו אבודים, מעופפים וחסרי תשומת לב. חיכינו עשרים דקות לבקבוק יין, המלצרית עברה איתו בכל שאר השולחן עד שמצאה את השולחן שהזמין אותו. התפריט בהחלט מגוון, המנות טעימות, אבל בהחלט יצא לנו לטעום אותן במקומות פחות יוקרתיים ברמת הכנה גבוהה יותר. זו אגב תחושה שליוותה את כל הסועדים למרות שהמנות היו שונות. לא מומלץ להזמין קינוחים. טעמנו ארבעה קינוחים וקיבלנו עוד שניים על חשבון הבית - מנות קטנות שמוגשות בצורה יפייפיה וללא טעם. גלידה שמוגשת בתוך שקית נייר, נמסה תוך שניות אל תוך הנייר. המחירים אמנם הוגנים - אבל לא יחסית לאיכות האוכל והשירות שקיבלנו. לא הייתי חוזרת או ממליצה לאכול במקום כזה. חבל שבעיקר השרות הרס את החוויה במסעדה נחשבת שכזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
אוכל טעים מאוד עם טעמים ייחודיים והמנות מכל הלב
4.3
24/07/16

המקום נעים אומנם צפוף באופן לא סביר אך בכל זאת כשמגיעות המנות וגם קיבלנו 2 צ'ופרים ע"ח המקום העינינים בהחלט מסתדרים. האוכל טעים איכותי והמנות ממש נדיבות. השרות בסדר גמור ובסך הכל... הופתענו מאוד לטובה מול מסעדת הדגל שהיינו בה ולא בדיוק התלהבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shidji - תמונה
shidji 13 ביקורות
אוכל טעים אך שירות טעון שיפור
2.8
19/07/16

ישבנו 8 אנשים בשולחן בכניסה למסעדה. האוכל היה טוב אבל השירות לצערנו לוקה בחסר. היינו צריכים לבקש תכופות מים, ובקושי קיבלנו. המלצרים בקושי הגיעו אלינו, השתייה הגיעה באיחור והרגשנו שאנחנו... רודפים אחריהם. קצת מאכזב כי המקום נחמד והאוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
AvivSh - תמונה
AvivSh 26 ביקורות
מעולה. אחזור לשם בקרוב
4.8
13/07/16

באתי עם בת זוגתי לאחר המלצות על האווירה והמקום, היה מעולה. טעים ואווירה רומנטית ובנוסף פינקו אותנו בגלידה על חשבון הבית, גלידת חמאת בוטנים מוכנה במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aliza - תמונה
Aliza 13 ביקורות
מצויין ומהנה מכול מנה ומנה
4.5
09/07/16

חזרנו לאכול לאחר שהתאכזבנו בארוחת יום ההולדת שלי בחודש פברואר. אכן זו הייתה חוויה מתקנת , נהננו מאוד מהמנות הראשונות הגיוזה והכבד. המנות העיקריות : דגים סלמון ומוסר היו מעולים. וכמובן... התענגנו על המנות האחרונות קרם ברולה ומלבי. ומתנה משגב גלידת שוקולד. השרות היה מצויין , היו קשובים לכול הרמת יד ומצב האוכל בשולחן. נהננו מאוד נמליץ למעגל חברינו ומשפחתנו ונחזור במהרה 🌹

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 31 ביקורות
על איכות - משלמים.
4.5
08/07/16

מקום עם אווירה נעימה, מעוצב יפה, שירות מצויין של מסעדה ברמה גבוהה. מקבלים מטעמים על חשבון הבית בארוחות גדולות. קיבלנו קינוח נוסף במתנה. האוכל היה טעים מאוד- לקחנו סטייק ופרגית, ומנות... פתיחה טעימות. ונהננו מקינוח עם קרם חלבה. הארוחה היתה יחסית יקרה אבל טעימה. אין ספק שאחזור שנית וכן , אמליץ לחבריי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טוביה - תמונה
טוביה 30 ביקורות
חוויה נעימה
4.3
06/07/16

שגב הוא מקום שחוזרים אליו, חגגנו יום נישואין וקיבלנו 2 מתנות ע"ח הבית: סלט כפרי קטן וקינוח גלידה עם אגוזים מגורדים בצד. הזמנו סלט צרפתי, דגים ותוספות, חצי בקבוק יין, וקינוח והיה מצויין... גם בטעם גם בצורת ההגשה וגם שירות טוב.החיסרון היחיד הוא שישיבה במרפסת ביולי בערב קצת חם ולח ולא כולם 'זוכים' למאוורר... מחיר כוס יין 44₪ ונדמה לי שיש מהלך להוזיל לכיוון ה30 כששגב לא מצטרף וחבל. המחיר הממוצע למסעדת שף סביר, האווירה נעימה ובסך הכל מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaaratal - תמונה
yaaratal 13 ביקורות
אוכל וחוויה ששווה את המחיר
4.3
23/06/16

כבר פעם שלישית שאנחנו באים. בטעות הזמנו מקום בחוץ, ותוך כמה דקות מצאו לנו שולחן במסעדה מלאה. הצוות קשוב ואדיב. מנות ראשונות מעולות - פטה עוף וסלט איטלקי. הפולנטה היתה מעט סתמית וטעם... הכמהין בקושי מורגש. קיבלנו סלט אסיאתי קטן על חשבון הבית שהיה מעולה. במנות העיקריות - פיצה ים תיכונית גדולה עם בצק מאוד טעים ואחלה תוספות, סטייק סינטה עשוי היטב ופסטה עם כבדים שהיתה מעט חריפה. קינוח מנצח - קרם ברולה, וקינוח של גלידת חמאת בוטנים - שניהם ניתנו על חשבון הבית. בנוסף לשתי בירות לאדם וכולל טיפ - יצאנו עם 200 ש"ח לאדם ועם בטן מפוצצת, מחיר סביר עבור אוכל מצוין ושירות קשוב ומהיר. מקום פחות מתאים לילדים, למרות שראינו שם פעוט מסתובב עם עגלת צעצוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mary - תמונה
Mary מבקר מתחיל
מאכזב מאד
1.0
28/03/16

כבר כמה ימים שאני מהססת אם לכתוב יקורת או לא, אך הכעס והאכזבה לא נתנו לי מנוח והחלטתי כן לכתוב. אכזבה גדולה. הזמנתי שולחן זוגי וציינתי שאנחנו חוגגים יום הולדת. טלפונית נאמר לי שהם... מציינים זאת בהזמנה. שמענו מכמה אנשים שמפנקים את הסועדים.. לא היה שום פינוק, לא הפתיעו ולא ציינו בשום דרך את יום ההולדת כפי שהובטח לי טלפונית. שילמנו קרוב ל- 600 ש"ח, ומיותר לציין שהמחיר היה יקר ביותר וללא הצדקה! האוכל די בנאלי ולא טעים במיוחד, אנחנו לשם לא חוזרים ולא ממליצים לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה