נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

661 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

Einav - תמונה
Einav מבקר מתחיל
לא מדהימה
1.5
26/10/17

המנות לא גדולות במיוחד, הקינוחים לא מדהימים... ציפינו ליותר, המקום והעיצוב נראים מעולה. אך לא בטוח שנבחר לחזור לשם שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
מנחם - תמונה
מנחם מבקר מתחיל
נהניננו , כמו בכל פעם שאנו מגיעים עם חברים טובים.
3.8
27/08/17

היינו 3 זוגות מבוגרים לארוחת הצהריים, 3 מנות ראשונות שחילקנו, טעימות, לאחר מכן 3 לקחו דג סלמון, מנה של פסטה, מנת כבד, ומנת עוף, מי שקיבלה מנת העוף טענה שאינו טעים והחזירה, אחראית... המשמרת הגיעה לשולחננו, התנצלה, שאלה אם רוצה תחליף, הגברת לא רצתה. המנה הזאת לא נכללה בחשבון הסופי וגם קיבלנו 2 מנות אחרונות כפיצוי לעוגמת נפש של אותה גברת שאתנו, המנות האחרות היו טובות מאד. האוירה והשרות היו אדיבים וטובים, אפילו החליפו לי צ'יסר חריף מדי במשהו אחר. חשבנו שהמסעדה מנוהלת כמו שצריך והוגן, ועל כך תודתנו. משפחת טלמור כפר סבא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 15 ביקורות
אכזבה מרה, לא נחזור !!!
2.5
29/04/17

בקרנו במסעדה בערב יום ה' בפעם הראשונה ובוודאי שלא נחזור. בעלי הזמין "פסטה 5 פטריות" אשר מחירה 78 ש"ח(מחיר מופקע) הגיע מנה עלובה עם מעט פסטה, שמנת לא הייתה אלא מעט נוזל מיימי אשר ירד... לקרקעית והחמש סוגי פטריות? היכן??? היו כמה פטריות שנראה כאילו יצאו מקופסת שימורים, אכזבה מרה!! ארצה לציין לשבח את הפירה שהתווסף למנה שלי (המבורגר) שהיה טעים מאוד. הקינוח היה "פצצת קוקולד" אשר היה אכזבה לא קטנה בעצמו. ריבוע עוגת שוקולד לא גדול ולא מפיל מהרגליים (פצצת שוקולד??) עם כדור גלידה וגביע שהיה די יבש. יצאנו עם 210 ש"ח פחות בארנק ועוגמת נפש יותר בלב , חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal 3 ביקורות
שווה כל שקל ומפנק מאד
4.5
20/04/17

חגגנו יום הולדת לבתנו. היינו 5 סועדים. השרות היה מעולה, לא מציק ומעיק. המנות שהזמנו היו טעימות מאד וגדולות באופן לא מקובל. פונקנו במנות ע"ח הבית וזו היתה הפתעה נעימה. גם המחיר הסופי היה... בגדר הסביר (בינוני פלוס- כ-150 לסועד לפני טיפ, אבל לא יקר לעומת גודל המנות). שווה כל שקל. נחזור שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 40 ביקורות
אוכל מצויין מחיר גבוהה אין מנות ילדים!!
3.8
11/04/17

מסעדה יוקרתית בהחלט- מנות טעימות מאוד, שירות אדיב , אווירה טובה. מחירים בשמיים, אבל ממש פינקו אותנו מבחינת קינוחים ותוספות וזה נדיר בארץ ובכלל... המסעדה ממש צפופה. שימו לב שאין מנות... ילדים שזה קצת חוצפה בעיניי בבחינת כמעט פלצנות. אבל החוויה בסהכ טובה ושוב- האוכל ממש טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir Deutsch - תמונה
Meir Deutsch 16 ביקורות
אכזבה- שירות מרושל, מנות לא גדולות ויקרות.מיותר
2.0
10/03/17

אכזבה אמיתית: אנו משפחה בת 5 נפשות שרגילה לאכול מידי שישי במיסעדות-וליהנות. בשגב אקספרס ראשלצ חווינו המתנה מרתיחה של רבע שעה בה הבטיחו טלפונית שלוש פעמים ש"הנה מיד" מאפשרים לנו להיכנס... מתוך הקניון(נכנסנו משם בטעות..).השירות היה איטי.הסלטים הוגדרו כמנות ראשונות(למרות שיש מי שאוכל רק סלט).ללא ארוחת ילדים.מנות לא גדולות-למרות שטעימות(וזו נקודת האור היחידה בכל הערב).מחיר יקר.המשקאות שלנו "טיילו" במסעדה ןהוגשו באיחור ניכר. המתנו 45 דקות לסלט -שטעו בהכנתו לדבריהם,המנות התקררו בינתיים.רק שביקשנו לדבר עם האחראי ניתנה לנו תשומת לב.הוגש פיצוי של מנת סביצה-אבל כמה חבל שפשוט הגישו בלי לשאול אולי יושבי השולחן אינם אוכלים דגים...אם רוצים לתת פיצוי מקובל לשאול את הסועדים מה ירצו ולא להביא מנה כלשהי...בסוף לא הציעו לנו להזמין קינוח וגם משקה הפסיפלורה שהוגש לנו לפתע לא המתיק את הטעם המר של הארוחה הזאת.לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gabi - תמונה
Gabi מבקר מתחיל
שערה בכוס מים - אכזבה!
2.8
17/02/17

הגענו לחגוג יום הולדת לאשתי. המנות הראשונות היו טעימות למדי ונהננו מאוד. איך שהוגשו המנות העיקריות גילינו שערה ארוכה במנה של אשתי... האווירה נהרסה במכה אחת. פתאום גילינו גם בתוספת שלי... שערה. יצא החשק!!! מאכזב מאוד שבמסעדה שכזו דברים כאלו קורים, לא במטבח ולא המלצר/ית שהגיש/ה גילו זאת. בשביל לצאת עם טעם טוב הזמנו 2 קינוחים, וקיבלנו 2 קינוחים נוספים (כנראה פיצוי). כל הקינוחים היו די מאכזבים. לטעמנו ההתייחסות למה שקרה בארוחה היתה רפה מאוד, הפיצוי היה לא הולם ומאכזב מאוד - מזכיר קצת מקומות נחשלים ברמה של שירות וחוסר מודעות של מסעדנות נכונה. ציפינו ליותר ממסעדה של שגב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hofit - תמונה
Hofit מבקר מתחיל
חבל על הכסף - לא נגיע שוב.
1.5
31/12/16

הינו ביום שישי בשעה 15:00. א כ ז ב ה!!! מנות לא טעימות! קרפצ׳יו שנחתך עבה מידי ולכן הוגש קר/חצי קפוא, פטה כבד שמוגש עם מינימום טוסטונים אבל המלצר מנסה לדחוף לנו להזמנה גם פוקצ׳ה כדי... שיהיה לנו על מה למרוח, לבנה שהוגשה כמתנה מהשף עם רצועת פוקצה כל כך יבשה - מי שיש לא שיניים ״עדינות״ - להתרחק, כיסונים אפויים יבשים, ריזוטו פיטריות יציקה! קינוחים לא טעימים. מחיר מוגזם - קוקטייל ב- 56 ש״ח ובירה ב- 80 ש״ח... חשבון של 620 ש״ח וחזרנו רעבים. טו מאץ פלצנות. נגמרו הימים של האוכל הפשוט והטעים! באסה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ketty - תמונה
Ketty 3 ביקורות
מעולה!
4.5
30/12/16

חגגתי שם עם חבר שלי את יום הולדתו חייבת לציין קודם כל שהמקום כל כך מקסים ביופיו! כל העצים הלבנים והאוירה העירונית עצמה מקסימה ביותר ובעיני מאוד מוצלחת. למנות ראשונות הזמנו את הסיבצ'ה... סלמון וציזיקי ואת הגיוזה עוף. שתי המנות מוצלחות וטעימות טיפה התאכזבתי שמנת הגיוזה כה קטנה אבל הסתפקנו בכך. למנות עיקריות הזמנו את הבורי שהיה פשוט מדהים מדהים ממליצה לכל אחד על המנה המדהימה הזאת וגם מנה ששמה לא זכור לי אבל בכל מקרה חשבנו שזה לא דג תוך שניות בהצעת המלצרית פשוט החליפו לנו את המנה בלי בעיות לפרגיות שהיו גם כן מעולות. כמו כן במהלך הארוחה פינקו אותו מידי פעם בסלטים ובקינוחץ אציין ואוסיף שאם אתם מחפשים מקום עם אוכל גדול ומפוצץ זאת ממש לא הכתובת ויש פה הרבה מעבר וחשיבה גם כן. אחזור לשם שוב בלי לחשוב פעמיים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ולריה - תמונה
ולריה 5 ביקורות
מדהים
4.8
14/12/16

אני מאוד אוהבת את המסעדה הזו, במיוחד את הסניף ברמת החייל. הסניף מעוצב יפה, האוכל טעים וכל מנה הופכת לחגיגה קולינרית המרקים מדהימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה