נגישות
נגישות

בליקר בייקרי פתח תקווה - Bleecker Bakery ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על בליקר בייקרי פתח תקווה

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
10/01/08

ביקרנו השבוע , אוכל בינוני , עוגות בינוניות , לא יצאנו מגידרנו מכלום , הרבה כתבות ויחסי ציבור פחות תוכן . רק אם ממש חייבים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/01/08

מקום מקסים. אכלנו 4 בנות ארוחת בוקר.היה נעים וטעים. שירות מעולה, מנות גדולות, סלט שלא אהבנו הוחלף מיד ללא מילה. עוגות גן עדן. הכל טעים. קנינו עוגות הביתה. איזה כיף שגם בפתח תקוה יש מקום... כשר נפלא כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
06/01/08

אנחנו נהגנו לבקר רבות בבליקר בייקרי , בחודש האחרון רמת האוכל והשירות ירדו פלאים . העוגות מתוקות מידי והקישים מאד קימחיים . השירות נהיה איטי וזוועתי . משהו לא טוב קורה בבליקר , תחזרו... למה שהייתם ואז גם אנחנו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/01/08

כיף אמיתי. אוכל טעים ומעניין, בכל הזדמנות שיש לי אני מגיעה לשם ומשתדלת להביא מעריצים חדשים לעוגות שלך אורן.... אווירה נעימה, אבל הכי חשוב האוכל כל כך טעים כל כך טרי. פשוט לא להאמין שזה... בארץ... דרך אגב - הבאתי את המשפחה שלי מחול לבייקרי והם התלהבו בדיוק כמוני!!!תודה על מקום מקסים שכזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
01/01/08

אני אוהבת את הבליקר ומגיעה בהפסקות צהריים שלי לאכול שם על בסיס די קבוע. אחרי ששכנעתי חברים החלטנו לגשת לשם בערב. קראתי באחת התגובות כאן על ההמלצה שהברמן שעובד בבוקר (שגיליתי מאחת... המלצריות שקוראים לו גלעד, והוא בהחלט תותח) שיבוא גם בערב ואכן הגענו ביום שלישי ואכן הוא עמד בבר (איזה כיף!!!) אז אני לא יודעת איך בשאר הערבים אבל אנחנו לא חיכינו לקפה ולעוגה והיה נראה שגם כל שאר הלקוחות שהיו, והיו לא מעט, נראו מרוצים מהמהירות. כל הכבוד לכם על ההיענות לבקשות של הלקוחות! ולגלעד, אחלה קפה ואחלה שירות, לא רציתי לקנות עוגה וסתם הסתכלתי על הויטרינה ורק בגלל ההמלצה שלך קניתי 2 הביתה. אז אם השמלה לא עולה עליי הכל באשמתך!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל ויעל - תמונה
יעל ויעל 5 ביקורות
3.3
26/12/07

ישבתי עם חברה ומאוד נהננו. הזמנו כריך טונה שהיה מאוד טעים וטרי. לא התאפקנו והזמנו עוגת גבינה עם שוקולד לבן שהיתה מדהימה. המקום מעוצב יפה, ויטרינת העוגות מהממת. כל הכבוד המשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
21/12/07

הזמנתי מקום בשעות הצהריים לערב לעשרה אנשים. וכשהגעתי, הפלא ופלא נאלצנו להמתין 40 דקות כדי לשבת. לאחר ששוחחתי עם המלצרית ובעל המקום הם סיפקו לי תירוצים קלושים מהמציאות. ממקום מכובד ניתן... לצפות לפיצוי מינמלי בשל העוגמת נפש, אך כאן אין, שום פיצוי, שום סליחה כלום. האוכל היה סביר מינוס, השירות לא מקצועי ואיטי. אני אדם שהולך הרבה למסעדות, אבל אף פעם לא התאכזבתי כמו שהתאכזבתי מהמקום הזה. פעם אחרונה שאגיע לשם, בוודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
11/12/07

בשישי האחרון ישבנו בבליקר בייקרי לארוחת בוקר , הזמנו את ארוחת הבוקר והחביתה שבארוחה הגיעה לי ולבת זוגתי לא עשויה מספיק . ביקשנו מאחת המלצריות לטפל בנושא ואמרו לנו שהחביתה תוחלף. לאחר... מספר דק' החביתה המקורית הוחזרה כשהיא יבשה לגמרי . שאלנו את המלצרית והיא אמרה "זה מה שביקשתם ..לא??" לאחר מספר דק שילמנו ועזבנו . לא נחזור לשם הרי הובטח לנו שיוחלף מדוע מיחזרו ?? איזו עלות יש לביצה מול הנאת הלקוח ? לגבי הסופגניות תמוה בעיני איך ב 6/12 משעה 20:00 ועד 20:20 נכתבו חמישה הודעות על סופגניות מופלאות .... ולא שאני רומז שכל ההודעות כאן שתולות ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
10/12/07

אני עובדת באיזור ומגיעה בערך 4 פעמים בשבוע בשעות היום. השבוע הגעתי בשעות הערב עם בעלי וזוג חברים. היה אווירה מתוחה והמון בילבול של המלצריות. לא היה מלא כמו בצהריים ובכל זאת חיכינו 20... דקות להזמנה שלנו. סך הכל המקום מדהים ורוב הפעמים כיף לשבת בו. ויש לי הצעה לשיפור: תשכנעו את הברמן של הבוקר (שהוא מדהים במהירות וברמה) שיעבוד גם בערב!!! ואז נוכל להנות במשך כל שעות היום!!! תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hanita Atzmoni - תמונה
Hanita Atzmoni 35 ביקורות
4.3
09/12/07

על האוכל כבר כתבתי בעבר. לכבוד הימים שנשארו . הסופגניות חלום . שווה את הקלוריות. עונג צרוף במחיר נמוך יחסית לסופגניות צמרת שמסתובבות בעיר. הוניל אמיתי , הריבה זה קונפיטוריה, השמפניה... מדהימה. חכיתי מאוקטובר לספגניות שלהם ולא התאכזבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה