נגישות
נגישות

בליקר בייקרי פתח תקווה - Bleecker Bakery ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על בליקר בייקרי פתח תקווה

 - תמונה
8 ביקורות
4.3
25/12/08

כאורחים קבועים של הבליקר בייקרי רצינו לציין את התפריט החדש שלכם. אני אכלתי בוקר בייקרי ובעלי הזמין גבטה בגדד. היה פשוט מצויין! עם הקפה אכלנו עוגת גבינה עם פירורים, וכמובן סופגניה... להרגיש חנוכה. חבל'ז!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
4.7
08/12/08

בהמלצה של מכרים הגענו במוצ"ש 12 בני משפחה לחגוג לאבינו יום הולדת.אכן בחירה מעולה! שירות, אוכל טעים אווירה נעימה ולקינוח עוגות מהווטרינה ועוגת יום הולדת עם זיקוק היוו חגיגה אמיתית. נהננו... עד מאד ונחזור לחגוג כאן. תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 5 ביקורות
2.0
02/12/08

ישבנו אתמול בערב. ביקשנו וקיבלנו המלצה על 2 עוגות. העוגות לא היו טעימות ונאלצנו לשלם 86 ש"ח לפני טיפ עבור 2 עוגות שלא אכלנו ו2 כוסות קפה. שילמנו והלכנו לבית קפה אחר בכדי להנות מאוכל... טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/08/08

הגעתי לבליקר לאחר שקיבלתי שובר מתנה של ארוחה. אני ובן זוגי אכלנו ארוחת בוקר זוגית וקינוח שהמלצרית האדיבה והחייכנית המליצה עליו (מוס שוקולד וקרם ברולה). האוכל היה מצויין!!! מאוד נהננו,... הבליקר הוא לא סתם עוד מקום! בהחלט נחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
30/07/08

לצערי ל"הנהלת המסעדה" ( כמו שהמלצרית שלנו הגדירה..) יש תפיסה מיוחדת בנושא האוכל. הזמנו , אישתי ואני, לזניה, ארוחת בוקר ושתיה. הלזניה היתה מצויינת וטעימה. לגבי ארוחת הבוקר ..... לזה... צריך להקדיש פרק שלם... בתפריט מצויין כי לארוחת הבוקר ניתן להזמין חביתה עשויה מ-2 ביצים, שתיה קרה או חמה בלבד ( והדגש על ה"או"), לחם ומגוון גבינות . החביתה היתה קטנטונת אפילו בקנה מידה של ביצי יונים ( הידועות בגודלן הקטן...) הלחם - הגיעו עם הארוחה 4 פרוסות דקות וקטנטנות של לחם כפרי אשר כלל לא מספיקות למגוון המטבלים והגבינות שהוגשו, כאשר ביקשנו תוספת של עוד מספר פרוסות חייבו אותנו על 5 שקלים נוספים ( כן...כן.. 5 שקלים!!!!) , המלצרית הסכימה איתנו שהמנה של 4 הפרוסות לא מספיקה אבל כאמור " זוהי מדינות ההנהלה, והבעיה מוכרת...) השתיה- למרות שבתפריט קולה ומיץ תפוזים עולים בדיוק אותו מחיר ( 10 שקלים בדיוק ) כאשר ביקשנו לקבל קולה המלצרית אמרה שזה יעלה תוספת של 3 שקלים (!?!?!) , לא הספיקה לנו תשובתה של המלצרית אז גם המארחת באה וניסתה להסביר את ההגיון מאחורי תוספת המגוחכת הזו.... כאשר ויתרנו והזמנו קוקה קולה במחיר מלא של 10 שקלים- קיבלנו , להפתעתנו הרבה, פחית !!! כן..כן.. פחית קולה ב-10 שקלים!!!!! לסיום, המלצרית מודעת ל"קמצנות" המשוועת של "הנהלת המסעדה" אך לא טרחה אפילו לערב את אחד מאותם מנהלים, כיוון שכנראה יושבים במגדל השן ולא כל כך קשובים ללקוחותיהם!!! הצטערתי מאוד על הארוחה הזו, ואני מקווה כי הביקורת הזו תגיע ( אולי...) אפילו לאזני "ה-ה-נ-ה-ל-ה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/05/08

אני ובעלי לקוחות קבועים במקום ורק רצינו לומר תודה. תודה על החיוך התמידי בכל פעם שאנו נכנסים למסעדה, תודה על השירות הנפלא והאישי שאנו מקבלים בכל פעם (מרוב שאנו שם כל הצוות יודע איזה קפה... אנחנו שותים) והכי הרבה תודה לקינוחים המדהימים !! כל פעם אנו מנסים משהו חדש ולא התאכזבנו... אז... תודה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/05/08

ישבתי אתמול בבליקר עם חברות בשעות הערב, איך שניכנסו הרגשנו ממש כמו אירופה, אווירה מדהימה, השרות היה מעולה, יחס חם, האוכל היה טעים והמתוקים ממש טעימים. היה ממש מבחר עצום של מתוקים והיה... ממש קשה לבחור. ממליצה בחום על המקום ונמשך לבוא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
4.7
12/05/08

ל"קארין"- כלקוח של כל בוקר בבליקר בייקרי פ"ת אני חייב להתייחס להערתך. או שהשתבש לך חוש הטעם, או חוש הראיה או סתם הרוע לב .... בליקרס - המשיכו להיות כפי שאתם, לא רק טובים מצויינים!... (טעמת את היצירות החדשות שהגיעו היישר מפריז לפי הסבר המלצרית?)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/05/08

האוכל נהדר והעיצוב מדהים. תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
08/05/08

סופסוף מקרונים מקסימים.. כמה חיכיתי לזה... קניתי צלחת שלמה היה מדהים ביופי וגם בטעם.תידאגו לאריזה הולמת........ממש תכשיטים.כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה