נגישות
נגישות

בליקר בייקרי פתח תקווה - Bleecker Bakery ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

110 ביקורות וחוות דעת על בליקר בייקרי פתח תקווה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
04/12/07

לכבוד החנוכה החלטנו כפתח תקוואים לרכוש סופגניות בבליקר בייקרי .הגענו ביום שלישי בערב, חיכינו שעה לסופגניות המיוחלות ושילמנו מחיר מופקע של 7 ש"ח!ולאחר מכן הגענו הביתה ומסתבר שהסופגניות... כלל לא מוכנות! המחיר הגבוה והתמורה העלובה יגרמו לי בעתיד לחשוב פעמיים בטרם אבזבז שעה מזמני בבליקר בייקרי ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ימית ושי - תמונה
ימית ושי 2 ביקורות
4.7
03/12/07

ביקרנו לפני כחודש, ואכלנו ארוחות בוקר מצוינות (מוגשות גם אחה"צ), נהנינו אע"פ שישבנו בחוץ - בפנים נראה הרבה יותר נעים. מאחר שלא יצא לנו לטעום מהקינוחים ניצלנו הזדמנות אחרת והזמנו 2 עוגות... לאירוע - שתיהן היו מצויינות (קציפת תות ושוקולד לבן והשנייה מוס שוקולד עם בננות בקרמל). כולם נהנו - אין ספק שנחזור לשבת שם גם בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/12/07

העוגות שלכם מעולות וברמה מאוד גבוהה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/11/07

ישבתי עם אחותי בבית הקפה הנ"ל , ופשוט נהנו מכול רגע... האווירה, העיצוב של המקום שונה ומרענן האוכל טוב - מנות גדולות קיש ג,עזים מדהים , כריך ריקוטה גדול טעים ומשביע . ועוד לא אמרנו כלום... על הקינוחים ... אכלנו מרקיז בננות מממממדדדדהההיייים!!!! המלצריות חמודות וחייכניות :) מקום פשוט כיפי ונעים שאין ספק שעליו אחזור ואנסה גם את כול הקינוחים המדהימים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/11/07

כמעט כל חודש אני ובעלי מגיעים עם לפחות זוג חברים. כולם מתלהבים מהעיצוב של המקום, ממגוון העוגות, העוגיות והלחמים, וכשטועמים - כל מה שמזמינים - ערב לחיך. אורן - בהצלחה והמשך לשגשג ולהגשים... כל מאווייך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
01/11/07

נבקר שוב בקרוב. אנחנו פשוט נרגעים באוירת המקום , אוכלים לאט בכיף מתבוננים סביב ומרגישים כמו בצימר אלגנטי ומפנק. כל התשבחות לאורן. פנינה ואפי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
4.7
31/10/07

את הפסקת הצהריים שלנו אתמול בילינו בבליקר בייקרי. אכן בחירה נכונה לרוגע בהפסקה. אכלנו שלוש חברות שתי ארוחות בוקר טריות וטעימות, קינחנו בעוגת גבינה אפויה עם שוקלד לבן וסברינה טעים טעים,... לאט לאט שלא יגמר....מבלבד ההפסקה נחזור לאוירת הערב עם בני זוגנו, חובה לפנקם גם כן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
qq - תמונה
qq 79 ביקורות
2.7
27/10/07

בעקבות כתבה על המקום החלטנו לשבת שם אשתי ואני ולאכול ארוחת בוקר. המקום נראה יפה מאוד , מושקע אבל מאוד קטן וצפוף ובימי שישי בבוקר הפתח תקוואים עומדים בתור במתחם יכין בכל המקומות לכן... צריך להמתין בתור. האוכל עצמו לא מלהיב ובטח שלא מדהים כמו שציינו פה. חביתה מ 2 ביצים נראית כמו חביתה מביצה אחת. לחם קשה . הקיש גבינות קטן מאוד ללא "בשר" לא מרגישים בכלל את הגבינות אלא רק בצק מתפרק . בכל מקרה , המקום יפה אבל חבל שאין תמורה לכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hanita Atzmoni - תמונה
Hanita Atzmoni 35 ביקורות
4.7
14/10/07

רק לקחתי עוגות לדרך והביתה וקופסת מרנגים קטנטנים ומעוצבים לבת שלי כי ב-8 בבוקר כבר היה תור בחוץ ביום שישי. העוגות היו מדהימות , אני חוזרת לשם מחר לדגום את הקישים. אני עוד אגיע לשם... לארוחת בוקר. המקום יפייפה מושקע ומוקפד. שיחקתם אותה , לא צריך לנסוע לכיוון תל אביב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
08/10/07

כבר כמה זמן אני רוצה לכתוב על המקום ביקורת והנה היא מגיעה. על המקום קראתי לראשונה באחד המקומונים של פתח תקווה,החלטתי לנסות ולא התאכזבתי. מאיפה זה מתחיל,קודם כל העיצוב המקסים התואם בית... קפה פריזאי מן השורה הראשונה(וללכת בסתו,זה בכלל תענוג לעיניים ועדיין לא אמרתי מילה על העוגות והאוכל). לאחר מכן השירות-שירות לא מלחיץ וזה מה שחשוב,במקום שבו אפשר להסתנוור רק מלהסתכל על העוגות המרשימות והמגוון הרחב ראוי שאף מלצר/ית לא יעיקו על הלקוח מהרגע הראשון(ויש מקומות כאלו לצערי)-כך זה בבליקר,המלצרים שם מרובים ולא מעיקים-כמה נעים. כפי שכבר ציינתי ריבוי מלצרים הינו תנאי חיוני ביותר להמשך פעילותו של עסק,וכן גם אם מדובר בבית קפה קטן,המונה לכל היותר 20 שולחנות. על כן השירות שניתן לי במקום הנ"ל היה מעולה כשאני רואה בין 3-4 מלצריות מסתובבות בין השולחנות,אחראי שיודע את תפקידו(כי אחראים ממש לא אמורים לשבת רגל על רגל כפי שכבר יצא לי לראות...),ברמן שיכול לתפקד כי הוא נעזר במלצריות,וריבוי אנשים במטבח ככל הנראה,לפי מה שיכולתי לראות. וכמובן,last but not least,האוכל-את האמת שאני הזמנתי "רק" ארוחת בוקר קלאסית אבל היא הייתה מפוצצת ומעולה-היו לי שם 3 סוגי גבינות(איפה לעזאזל אפשר להשיג את הגבינות של מגדל הגבינות?הן נהדרות),טונה,קונפיטורה מצויינת,אבוקדו וסלט ערבי חתוך טוב. והעוגות כמובן-קודם כל כבר אמרתי,תענוג לעיניים,אבל זו רק ההתחלה לקחתי הביתה כמה עוגות,פשוט אחרי הארוחת בוקר לא יכולתי להכניס לפה כלום...ואחרי שרואים שם את העוגות,חייבים לקחת משם משהו אז לקחתי את הדולצ'ה,הנורמנדי והכיפה עם החלבה והפיסטוק-תענוג אחת אחת(המפתיע זה על התגובה בבית-ומפתיע לטובה,כן?). ניסיתי גם את המאפים המתוקים עם הגבינה,השוקולד וקינמון-טעים מאד בעיקר הקינמון והשוקולד שהיה בלגי מריר(וככה בדיוק צריך להיות) אגב לגבי המבחר-כנראה בגלל שהקונדיטוריה צמודה לבית הקפה אפשר לחוש יותר טוב מה צריך בבית הקפה ושום דבר לא נגמר בשעות הראשונות של הבוקר. לסיכום-לא ללכת לשם,לרוץ ונהניתי את זה כבר אמרתי?

עוד פרטים
הוספת תגובה