נגישות
נגישות

בליקר בייקרי פתח תקווה - Bleecker Bakery ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

110 ביקורות וחוות דעת על בליקר בייקרי פתח תקווה

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
26/11/09

ממומלץץץץץץץץץץ בחםםםםםםםםםםםםם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
26/11/09

אורן יקר !!! חולה עליךךךךךךךךךךךךךך מתוק מתוק מתוק

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yifat - תמונה
Yifat מבקר מתחיל
3.6
05/11/09

העוגות יפייפיות טעימות להפליא ולא יקרות. המאפים טעימים טעימים. השירות מקצועי מהיר ואדיב. מומלץ בחום !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/11/09

אנחנו חברה קבועים שכל שבוע נפגשים לארוחה ונהנים מאד אבל .חבל מאד שאין כרטיס מועדון או חבר המקנה הנחות ומבצעים.(ידוע לנו שבעבר היה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
4.3
15/10/09

נפגשנו עם זוג חברים לקוחות קבועים של המקום לחגוג יום הולדת (אנחנו לא מקומיים). פשוט ראוי לשבח . האוירה, המנות המכובדות (לקחנו 4 שונות), שרות מהיר ומכובד (ארבעתינו קבלנו בו בזמן). לקינוח... העוגות עם זיקוק כמובן פשוט הזכירו לי את בקורינו האחרון בפושון בפריז. טעים טעים. יישר כח לכלכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/10/09

אכלתי ארוחת בוקר ביום שישי קיבלנו את האוכל בכזו מהירות שאם לא הייתי מכיר את המקום הייתי חושב שהארוחה הייתה מוכנה מראש כרגיל מיתבלים מפנקים סלט ירקות טרי עכשיו יש גם מיץ טיבעי הכול מצוין... .רואים שבמיטבח יש נגיעה של שף ולא איזה חובבן כמו בשאר הארוחות בוקר במיתחם אני ימשיך לחזור ולהיתענג כול הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 8 ביקורות
1.7
04/09/09

הזמנתי ארוחת בוקר קלאסית והאכזבה הייתה גדולה. כל ארוחות הבוקר שאכלתי אי פעם בכל בית קפה אחר עולות ברמתן על ארוחת הבוקר של בליקר. אכזבה גדולה ולו רק בגלל השם שיצא למקום ולמוצרי האפייה... שבו.חביתה - פצפונת (רשום שתי ביצים...),מבחר טאפסים-טחינה וזהו.מלוחה מאוד.גבינות מטובלות - גבינה אחת!לבנה עם ירק.סלט ירקות - סביר.בלי לימון.סלט טונה-היה. לחם-בסדר.3 זיתים! 3 חתיכות גבינה! חמאה וריבה-בסדר.עלוב!לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
26/08/09

לכל אלו שכתבו כאן על האיכות, הבליקר מיום הפתיחה שמרו על מסורת של אוכל טוב וברמה גבוהה, ועל כך כל הכבוד. בקשר לקפה... הכל השתנה מהיום שגלעד עזב. איך נתתם לו ללכת?????? השירות והקפה הכי... טוב שנתקלתי בו אי פעם (ולקוחות קבועים אחרים אמרו לי גם שהם חושבים ככה). הבן אדם היה מקצוען אמיתי. חבל. איך נתתם לו ללכת כבר אמרתי??????????

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/06/09

ישבתי עם חברה והזמנו ארוחת בוקר זוגית. קיבלנו סלט ירקות קצוץ כמו שצריך, מתובל היטב, 2 חביתות עם פטריות לבקשתנו, מבחר סלטים, לחם טרי, שתיה קרה וגם חמה. השירות מצויין, האוכל טרי טרי,... רצינו גם לקנח בעוגה אבל כבר שבענו מארוחת הבוקר ולכן נשאיר זאת לפעם הבאה. איזה כיף שיש מקום כזה להתענג בו. ולבעלי המקום - כל הכבוד והמשיכו ברמה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
26/04/09

כלקוחה נלהבת שלכם כתבתי ביקורת בעכבר קפהאין לי סיבות רבות לשכנע אתכם להגיע לפתח-תקווה. זאת למרות מליון וחצי התושבים הגרים שם באושר. איך אני יודעת? לפי הצפיפות בתורים.... סיבה אחת שבגללה... אני ממליצה לבקר במתחם יכין בפ"ת .( דרך יצחק רבין 17, יכין סנטר). לסיבה קוראים בליקר מסעדה חלבית. למעוניינים יש במקום גם מרכז קניות, אבל איפה אין?המיוחד בבליקר זה המקום (אירופה הקלאסית) והמאפים, המאפים,המאפים... המסעדה מעוצבת כך שלא משנה לאן תפנה את הראש תפגוש מאפים מפתים . הקירות מכוסים במדפי עץ ועליהם, קורצים ומתחננים אליך שתטעם אותם מאפים מגוונים. אם לא די בכך, ריחות המאפים בחלל המסעדה לא משאירים אותך אדיש ואתה בדרך לבחור מהתפריט העשיר . השאלה מה לבחור ואיך? אם אתה משורר או סופר, או סופר קלוריות, כדאי שתבחר בארוחת בקר קלאסי. טעים, בריא, קלאסי...ביצים,גבינה מתובלת,סלט ירקות,סלט טונה,טחינה,זיתם,חמאה וריבה, לחם הבית, ( לחם אגוזים משגע...) שתייה חמה וקרה. אם אתה סופר קלוריות והקלוריות לא "סופרות אותך" מומלצת ארוחת בקר בליקר. ארוחת בקר דומה לקלאסית אבל...עם מאפים ריחניים ונימוחים בפה. אם עמדת בתור הנכון כשחילקו את הגנים – המלצה שלי- לא חינוכית!!! אל תאכל ארוחת בקר ותעבור על פני חלון התצוגה של הקינוחים. משימה "קשה" אך משתלמת... יש שתי שיטות לבחור את הקינוחים: השיטה העיוורת: לפי השיטה הזאת כל מה שתבחר יהיה נכון, טעים ומרהיב. החומרים מהם עשויים הקינוחים הם לא על יד, אלא הדבר האמיתי! כלומר משובחים באמת... שיטת כל-פעם: פשוט, כל פעם שתבקר במקום תבחר קנוח אחר. רצוי לבוא למקום עם עוד חברים ולהגדיל את טווח הטעימות . הבעיה למצוא את כל אלה שלא סופרים קלוריות ... השיטה המשלבת: זוהי שיטה המשלבת "כל טוב עולם". אוכלים ארוחת בקר אחת יחד עם השותף לארוחה. לוקחים קינוח בנפרד. וקונים "לקחת הביתה " מה שבא לנו... בשעות הצהריים בדרך כלל המקום מלא בנהנים, בפנים ומחוץ למסעדה. התפריט במקום עשיר, והוא מכיל מלבד ארוחות בקר, מרקים,כריכים,סלטים וקישים. השרות מהיר וטוב מצ"ב קישור לקינוחים . אזהרה – תמונות מפתות ביותר!!! http://www.bleecker.co.il/catalog.php?op=cat&id=104 הציון שלי: 5 מתוך 5

עוד פרטים
הוספת תגובה