נגישות
נגישות

מרינדו ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על מרינדו

רינת - תמונה
רינת מבקר מתחיל
4.3
23/11/10

כל פעם שמגיעים לאזור נכנסים למרינדו ולא מתאכזבים. כל פעם שמגיעים תיירים ומראים להם את הארץ, מגיעים למרינדו והם (וגם אנחנו) לא מתאכזבים. היינו בשבת האחרונה 20/11 6 אנשים+ילדה והאוכל היה... מצויין. צלעות כבש, אנטריקוט, קבבים, תוספות וכמובן סלט מרינדו גדול לפני. אם המחיר היה קצת נמוך יותר התענוג היה גדול עוד יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צבי - תמונה
צבי 7 ביקורות
4.3
11/11/10

בהמשך ליום פינוק בחמת גדר המשכנו וטלפנו למסעדה לקבל פרטים ונאמר לנו על עסקית ב59 ש"ח (במילים חמישים ותשעה שקלים) הויכוחים על "לא שמעתם היטב" "לא יכול להיות" ואח"כ "יעבדו עלינו" ,... ואפילו לאחר הצגת התפריט והשוואת ה"עסקית " עם המנה הרגילה העלתה ספקות עד לרגע שהגיעו המנות. אכן "לא יכול להיות" התחלף בחיוך אושר מאוזן לאוזן. כן ! יש דבר כזה , גם איכות וגם בכמות וגם בשרות והמקום מול הכניסה לקיבוץ עין גב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/10/10

חזנו עכשיו ממרינדו 3 זוגות שמתארחים באזור. חבל על הזמן! סטיייקים מעולים, מנות ראשונות מעולות, וקינוחים סוף. לא יקר, ובטוח נחזור שוב מתישהו. תודה על ערב מהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
25/10/10

המסעדה הייתה מלאה .השרות זריז ומקצועי . היינו שישה היזמנו המבורגרים וסטקים אין מילים מלבד מעולה וטעים ...תצפו לנו שוב בכל נסיעה לצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז 2 ביקורות
4.3
25/10/10

הייתה לנו חוויה מדהימה במרינדו. ממליצים מכל הלב. הבשר טעים להפליא ונדיר באיכותו. אומנם הגענו למקום לגמרי במקרה אך זה הפך להיות גולת הכותרת של היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
י - תמונה
י מבקר מתחיל
1.3
02/10/10

הגענו למסעדה בעקבות המצלת חברים. הזמנו פוטר האוס כפול והמבורגר לילדים. המנות הגיעו לאחר עיכוב רב. גם מנות הילדים יצאו בדירוג ובהפרש זמנים ניכר. ההמבורגרים הגיעו כאשר צד אחד די חי (אחד... ההמבורגרים נשלח לסיבוב נוסף על האש). לאחר שכמעט התייאשנו הגיעו מנות הבשר של המבוגרים. מנת הפורטר האוס הכפול היתה יבשה וטעמה תפל. לא החלפנו את המנה כי לא רצינו לחכות שוב. לסיכום: יקר, לא טעים, לא נעצור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 4 ביקורות
4.3
30/09/10

חיכינו המון זמן כי לא היה מקום ואי אפשר להזמין. אבל ההמתנה היתה שווה. בשר. טעים. כמו שצריך. היה על השולחן פילה, צלעות טלה, פרגית. הכל היה מדהים. שירות מתוקתק. שווה. אהבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
26/09/10

מסעדה מצוינת, בשר מעולה. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יענקל'ה - תמונה
יענקל'ה 3 ביקורות
3.3
19/07/10

מעולה !!!.טעים וממש לא יקר ביקרנו אתמול במרינדו אחרי יום מפרך של קייט סרפינג בחוף הדיימונד האוכל מעולה סטייק אנטריקוט מהטובים שאכלתי ופילה ברמה שאין בשום מסעדה בת"א והכל במחיר של 59... כולל שתיה ותוספת למנה יקר?????? עוד השבוע אנחנו חוזרים לגלוש שוב וכמובן לא חוזרים לת"א בלי ביקור במרינדו תמשיכו ותשמרו על הרמה הזאת ואולי נעבור לגור בעין גב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/07/10

מומלץ בחום רב ! ! ! שרות מצויין אוכל טעים ובמינון הנכון .עד היום קיבלנו המלצות מהאורחים שהתארחו ביחידת הנופש שלנו.מהיום ,לאחר שהתנסנו אישית עם עוד 6 מבני המשפחה אנחנו יכולים להמליץ... לאורחים שלנו ולכל מי שמחפש מסעדה איכותית לכו ותהנו . אנחנו בטוח נחזור לשם ! ! !

עוד פרטים
הוספת תגובה