נגישות
נגישות

אולה - Olla ביקורות וחוות דעת - עמוד 23

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על אולה

 - תמונה
2 ביקורות
4.0
19/07/08

מסעדת בשרים ומאכלי ים מצויינת , הגענו דרך המלצת חברים והופתענו מאוד , הפתעה מרעננת בנוף המסעדות הבינוניות באילת , טאפאסים מפנקים וטעימים בלי פלצנות , מחירים סבירים ואווירה מדהימה ,... התחלנו את הארוחה במסעדה וסיימנו בבר המדהים , ישר כח תמשיכו ככה , לשם נחזור ונמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.3
05/06/08

מאוד מאוד נהנינו, מסעדה שהיא בילוי. המקום יפה, השירות מלבב, האוכל טעים והאלכוהול מרענן. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/05/08

בת זוגתי ואני חוזרים לאולה מספר פעמים ונהנים כל פעם מחדש.האוכל מצויין, מחיר הוגן והשרות יוצא מן הכלל.את מנות הטאפס אנו מקבלים במהירות ואדיבות.האוירה נהדרת והיחס ניפלא... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!נמשיך להגיע לעיתים קרובות !כל הכבוד! המשיכו כך,ריטה ויגן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/04/08

בקיצור ולעניין מסעדה פצצה ובר לפנים, טעים רצח וזול בדיחה, רוצו לשם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/04/08

הגענו בהמלצת איש הקבלה במלון. מארחת לבבית קיבלה את פנינו ושפכה עלינו טונה של חיוכים. המסעדה הייתה מלאה עד אפס מקום, המלצר ניגש במהרה והציע לנו שני סיבובים של טאפאס מהמובחרים, הבחירות... היו מצוינות, הטעם גן עדן והמחיר הוגן לחלוטין. את הקינוח החלטנו לאכול על הבר, שם ברמן נחמד בלי שאלות מיותרות כבר ידע מאיזה שולחן ירדנו, קינחנו עם שתי כוסות קאווה (המחיר הכי זול בארץ) ובגלל שהיה כל כך נחמד עברנו לשני קוקטיילים ועוד קינוח. כשביקשנו חשבון למרות שעברנו מהמסעדה, הברמן ידע בדיוק איפה ישבנו ואף פונקנו בצ'ייסר אבסולוט אגסים טעים. חוויה טעימה במקום מקסים. אווירה נהדרת ושירות יוצא דופן ממליצים בחום ואף נחזור, כל הכבוד אולה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.3
07/04/08

היינו בשישי ה-28/3.הושיבו אותנו בבר.על הבר תפקדו שני ברמנים שנראה שאף אחד מהם לא יודע מה הוא עושה שם.עד שהצלחנו להזמין מהברמן לקח בערך 25 דקות.הזמנו סיבוב של 5 טאפאסים לפתיחה,שני לחמים... ובקבוק יין נתזים.לא הגיע אחד הטאפאסים ואחד הלחמים.האוכל עצמו היה טעים, תמחור הוגן לחלוטין,והיינו נשארים ומורידים שם בכיף עוד שני סיבובי טאפאס ואלכוהול.אבל השירות היה עלוב יותר מהבורגראנץ.הברמן אשכרה נעמד מולך לרשום הזמנה ואז פתאום נעלם וחוזר אחרי 10 דקות ולפני שאתה מספיק להזמין הוא שוב נעלם ללקוח אחר.והיו 3 לקוחות על הבאר, לא 30.בקיצור בגלל השירות הגרוע המסעדה הפסידה בערך 300 ש"ח שתיכננו להוציא במהלך ישיבתינו שם.עזבו, חבל על הזמן שלכם, שירות מתסכל ועלוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
28/03/08

26.3.08 באילת, מגיעים לאולה עפ"י המלצה, מארחת יפיפיה דואגת להרגיע אותי וממליצה לי על מנות צמחוניות, בליווי המארחת מתיישבים במסעדה מדהימה עם אוירה ניחוחה ושירות טוב של המלצרים.מומלץ... ביותר, אין ספק שנחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/03/08

לאחר שהיינו פעמיים בשבוע שעבר (שישי שבת) , גם השבוע חזרנו שישי שבת. האוכל ממש ממכר ועשוי עם המון אהבה. מומלץ לכל האילתים ותיירים. אל תשכחו לסיים את הארוחה עם הקינוח האהוב-סופלה שוקולד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
15/03/08

בדרך כלל איני נוהגת לרשום ביקורות אך הפעם חרגתי ממנהגי שכן אנחנו באילת 3 פעמים בשנה וכידוע אילת מלאה מסעדות בסדר אך להפתעתינו אולה עלתה מעבר לצפיות (אולי כי לא ציפינו ) האווירה והעיצוב... כמו בחול והאוכל אך האוכל מצוין הרבה טאפאסים מפנקים ברובם טעימים במחיר שווה מומלץ לאוהבי הבשר ומאכלי ים לשם אחזור בטוח מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
09/03/08

פעם שנייה שלנו. מעבר לאוכל המעולה חזרנו לשם בגלל הצוות, עבורינו אם צוות נשאר לעבוד במקום סימן שהמקום שווה.המארחת המקסימה שבזכותה נכנסנו פעם שעברה היתה גם הפעם, המלצרית המקצועית והמפנקת... (לא זוכרים את השם רק נגיד שהיא מתל אביב וסטודנטית) וגם רענן המלצר.נדגיש שבפעם הראשונה לא הכרנו את הסגנון ולכן לקחנו גם טאפאסים וגם עיקריות ולא יכולנו לסיים.הפעם לקחנו רק טאפאסים מעולים בעיקר הארטישוק, הפטריות, הבקר בבלסמי ,הכל היה מעולה.לקינוח קיבלתי ליומולדת אצבעות (כמו סופגניות) עם רוטב שוקולד וריבת חלב עם זיקוקין!!!תודה על הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה