נגישות
נגישות

אולה - Olla ביקורות וחוות דעת - עמוד 25

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על אולה

מיכל ואבי - תמונה
מיכל ואבי 21 ביקורות
4.3
07/12/07

הגענו בתחילת השבוע לארוחת טפאסים,נהנינו מאוד.חזרנו שנית עם חברים, ניסינו מנות אחרות והרמה נשארה גבוהה.חלקנו מנות טפאס וגם כמה מנות בשר.השרות היה נפלא, האווירה חמה והצ'ורוס לקינוח השלימו... את הארוחה. נחזור שוב כשנהייה באילת ונמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David 3 ביקורות
4.7
04/12/07

נדיר להגיע למקום להינות, ולשוב אליו למחרת ולהינות אף יותר! המקום הכי מוצלח באילת לתל אביבים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
19/11/07

למרות שחיכינו הרבה מידי זמן לשולחן היה שווה את הציפייה ,האוכל טעים ומעודן ,השרות מקצועי ונעים והעיצוב מדהים אין כזה מקום באילת וכיף לגלות עוד מקומות חדשים שצצים ומפתיעים נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה 2 ביקורות
4.7
19/11/07

המקום מדהים רומנטי אנטלגנטי מדהים , האוכל היה טעים מאוד,אי אפשר למצוא הרבה מסעדות שגם טעים וגם נעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
maor - תמונה
maor 2 ביקורות
2.0
03/11/07

אפשר להגיד הרבה דברים על אולה - שהאוכל טעים, שהמקום מרשים ונותן תפריט שאין כמותו הרבה באילת, אבל גם אפשר להגיד שחבל ... פעם ראשונה במקום, אני די משוכנע שאני אחזור, אבל אולי לשבת על הבר... לקינוח וכוסית ... השירות היה נחמד, אבל לא מקצועי, האוכל היה טעים, אבל לא שווה את מחירו . הזמנו סטייק אנטריקוט 300 גר' ופרגיות בשמנת, שתי המנות היו איכותיות מבחינת הבשר, אך לא מבושלות נכון, התעצבנתי מעט שהזמנתי מקום אך בכל זאת הצטרכתי להמתין ( והיו בערך 3 שולחנות ל-4 סועדים ריקים, אבל מכיוון שהיינו זוג חיכו שיתפנה שולחן לזוג, שהיה במיקום גרוע, מאחורי תא ספות ישיבה שישבו בו 6 אנשים שרק הפריעו לרוחה הרומנטית שלנו... לסיכום - שווה לנסות פעם שנייה מבחינתי ופעם ראשונה מבחינתכם, סה"כ, באילת אין הרבה אופציות איכותיות כאלה ... ראוי לציון - מלצר בשם רועי, היה 10 !!! תיהנו ובתיאבון, מאור .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
28/10/07

הגענו זוג למסעדה אחרי שהזמנו מקומות נמצאת שם מארחת פלצנית שמסתכלת עליכם מלעמלה כאילו אתם אויר מנהל המסעדה נחמד מאוד ויעיל ומזל ששם לב שהתיבשנו הבעלים של המסעדה הגיע יותר מאוחר ובאמת... התיחס לכל שולחן בקיצור חוץ מהקטע החובבני עים המארחת מסעדה מעולה אוכל ללקק את העצבעות מלצרים יעילים שעובדים בשיתוף אוירה כמו בחו"ל אחזור שוב ואמליץ בחום נ.ב :בדרך כלל אני לא מהכותבים אבל הקטע הזה הכעיס אותי מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 8 ביקורות
4.3
22/10/07

המקום הוא ללא ספק המקום הטוב ביותר להיות בו באילת (אם אתם תל-אביבים). חצי מהמסעדה היא ביסטרו משובח, בעל עיצוב מוקפד בטירוף. החצי השני של המסעדה הוא בר איכותי ומרשים. השירות שקיבלנו היה... מקצועי אבל גם חם מאוד ואדיב. סה"כ חוויה חיובית ביותר. אם אתם באילת - אסור לפספס!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
20/10/07

מקום מדהים ביופיו ונעים לשבת אך במנות העיקריות יש טעם של החמצה צלעות הטלה הגיעו יבשות הרוטב לא אחיד והשירות היה מציק ולא נקבע לנו מלצר בודד ולכן נשאלו כ3 פעמים את אותן השאלות שוב ושוב... ע"י מלצרים שונים. בגדול מקום יפה ומנות טאפאס יחסית טובות לא יותר מזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/10/07

הרבה זמן לא הייתי במסעדה כזאת! שווה כל רגע. השרות מעולה, מפנק אבל לא מעיק. המנות עשויות בקפידה. אנחנו זוג שכבר טעם הכל ומבין באיזון של מנות וטעמים. הופתענו!! פשוט מצויין. קומפלימנטים... לדדי שושן המנהל שיודע לנווט את צוות המלצרים כמושך מיומן בחוטים של הצגת בובות ולגרום להם להיות תמיד ברקע ואם זאת זמינים לכל בקשה. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/10/07

חברים אני ממש מבין במסעדנות והמקום מקסים. אני ממש ממליץ בחום לב :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה