נגישות
נגישות

אולה - Olla ביקורות וחוות דעת - עמוד 24

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על אולה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/02/08

אז ככה, אמצע שבוע אני והחברה החלטנו להתפנק ומרוב המלצות רבות על המסעדה החלטנו שננסה.בהתחלה התיישבנו על הבר שתינו דרינק ועלינו לשולחן שחיכה לנו מראש, השולחן תיצפת על הבר שמלמטה. האווירה... הייתה רומנטית ואינטימית החברה מאוד נהנתה, האוכל היה מעולה, למרות שלא הסתפקנו בטאפסים ולכן החלטנו להזמין עיקרית אחת לשנינו, בקיצור מומלץ לזוגות שבינכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
05/02/08

אין מילים לתאר את הטעם שעבר בפה בין ביס לביס פשוט מומלץ! המסעדה המהממת והשירות האדיב, כל הצוות שם ניגש שולחן שולחן והתעניין. התבאסנו שלא הספקנו לרדת לבר שלמטה אבל לפי מראה העין, העיצוב... משגע!!! מומלץ מומלץ מומלץ !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/02/08

היינו המסעדה ביום שבת בערב. המסעדה לא הייתה מלאה.הזמנו מקום מראש קיבלנו שולחן אליפסי וזה מאוד נחמד (היינו 9 איש) א ב ל !!!! השולחן היה ללא מפה כולו עם שריטות ופציעות ולא מוכן (אע"פ... שהזמנו מראש!!). המלצר היה מבולבל ולחוץ מאוד קיבלנו את הטאפסים (שהיו טעימים מאוד) לפני שהיו כוסות על השולחן. כמו שכתבתי המנות הראשונות היו טעימות המנות העיקריות הבשריות היו בסדר אבל הדגים (דניס) הפירות ים (אני אכלתי פאיה) היו ממש לא לעניין אסכם ואכתוב לא מסעדה גרועה אבל יש באילת הרבה יותר טובות אנחנו לשם לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/01/08

יפה,טעימה,שווה,מפנקת,מקסימה,מומלצת בחום,תודה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
rachel - תמונה
rachel מבקר מתחיל
4.3
20/01/08

קראתי כתבה על המסעדה בידיעות,רק מתוך סקרנות הלכנו אני וזוגתי,כל מילה תוריד ממה שאכתוב כאן,האוכל האוירה השירות הטעמים והתמורה ,זה משהו שכל חובבי מסעדות חייבים לראות ולחוות,בעל הבית שורץ... במקום וניגש לכל שולחן ושואל ומתעניין ומפנק,אולה את מודל לחיקוי בעיננו,חיזקו ואימצו,ולכם הקוראים רוצו להנות !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/01/08

הגענו לאילת וביקשנו המלצה למסעדה,אז ככה הנהג מונית,הבל בוי,אורחים במלון,שירות לקוחות,כולם המליצו על אולה,התקשרנו למסעדה וכבר בטלפון כיוונו אותנו באדיבות למסעדה,מארחת מקסימה קיבלה את... פנינו בכניסה,המקום היה עמוס והמתנו כעשר דקות,במהלך ההמתנה הציעו לנו לשתות על חשבון הביית שזה מאוד נחמד מצידם ולילדים נתנו הפתעה,עלינו לקומת המסעדה ונדהמנו מיופיה,מלצר חביב קיבל את פנינו והסביר בסבלנות על התפריט ומנות הילדים,בסוף קיבלנו את המלצתו לחוות מס טאפאסים מכל מחלקה פרט למנה אחת מתוך 15 כולן היו טעימות ביותר המנות זרמו לשולחן בלי לחץ ובאוירה מקסימה,השירות היה מעח ומעבר וכשהגיע החשבון היינו מופתעים מאוד לטובה,מחירים כאלה אולי יש רק באילת,במקום יש בר סגור מיוחד למעשנים ולאחר הקינוח קינחנו גם בסיגר מהמקום,בקיצור מומלץ מאוד,חביב לילדים (בשעה מוקדמת)ומאוד מומלץ לקחת את הצעת המלצרים לחווית טעימות,הבנו שבחצות המקום הופך להיות בר אחד גדול,אנחנו נחזור לנסות את אולה שוב והפעם בלי ילדים ,מומלץ ביותר ,תהנו !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדנה - תמונה
עדנה מבקר מתחיל
2.0
04/01/08

יום שישי 4.1.08 שעה 19:00הגענו עם 3 ילדים (בהמלצת הגולשים"מקום מקדם פני ילדים") המסעדה רועשת ביותר ולא בגלל המצאות ילדים נוספים, האקוסטיקה גרועה, קשה להנות מהאוירה. אוכל טעים, מנות... הטאפאס קטנות ולא מצדיקות את המחיר (פרט לנקניקיות צ'וריסו שהיתה מנה סבירה) מנות אחרונות מאכזבות ביותר(מבחר וטעם). בסה"כ התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
04/01/08

הגענו יום אחרי השנה החדשה כזוג תמים לניסיון הטאפאס הראשון שלנו המלצר שלנו הציע לנסות ולהיות מופתעים אמרנו שאנחנו אוכלים הכול וכך היה, בהמלצתו התחלנו בירקות וחלבי והמשכנו לבשר ופירות ים... הכל טעים ומדהים בתזמון מדהים אפילו התחשבו בנו בהפסקות הסיגריה שלקחנו על הבר. התפנקנו לנו גם על יין ספרדי טעים. בקינוח המתקנו עם אצבעות בצק ומטבלי שוקולד וריבת חלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/12/07

שירות מזעזע ויחס מעליב של המנהל בס"הכ הערנו בפניו שהסטייק לא אכיל וקיבלנו יחס מגעיל המנה הוחזרה אך לא ביטלו לנו אותה למרות שלקחנו משהו אחר במקום. כשביקשנו בחשבון לבטל את הסטייק הוא ממש... כעס עלינו על כך וסרב לבטל. בקיצור תקחו בחשבון שבאולה מזמינים ואם לא אוהבים אז משלמים בכל זאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomo - תמונה
shlomo 6 ביקורות
4.3
09/12/07

הגענו באמצא השבוע קבוצה של 16 איש לארוחת טעימות. בשורה התחתונה מנות טעימות ויין טוב במחיר הוגן. לסיכום, אחת המסעדות הטובות באילת. מומלץ,תהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה