נגישות
נגישות
טלפון ראשי 04-6425050

עוד מסעדות בעפולה

מרינו בעפולה
עפולה
מסעדת בשרים, כשר
מסעודה - אוכל של בית  בעפולה
עפולה
מסעדה ים תיכונית, כשר
בורגרים בעפולה
עפולה
מסעדת המבורגרים, כשר

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על אולמי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
חנה - תמונה
חנה מבקר מתחיל
מומלץ בחום לאכול בגריל בר
4.8
27/01/13

ביום הבחירות יצאנו 3 אנשים לאכול במסעדת W GRILL בעפולה. זאת הייתה חוויה קולינרית. אוכל טעים מאוד. הסטייק והפרגית "נמסו" בפה.טעם גן עדן. שפע סלטים ותוספות לבחירה, הלחמניות היו טריות... וטעימות מאוד. שרות מהיר ואדיב. גם מנה אחרונה הייתה טעימה מאוד עוגות שוקולד ועוד. מקום חנייה בשפע. כולנו נהנינו מאוד, והאורח שלנו מארה"ב אמר שכזה שפע של סלטים וטעם כזה לא תמצא בארה"ב. גם המחירים מאוד סבירים לארוחה גדולה וטעימה כזאת. פחות מ-200 ש"ח. אנחנו ממליצים לכל מי שאוהב אוכל על רמה ומקום כייפי לבלות ב-W GRILL

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
06/06/11

התארחנו כל עובדי סניף חיפה של הולנדיה לרגל מפגש מהעבודה. המקום למרות שעשוי להטעות חיצונית, באמת הדהים אותנו. קיבלנו שרות מוקפד, רציף, אישי ומבלי להמתין שניה או לחפש את המלצרים כפי שהדבר... נהוג במרבית המסעדות. שרות ברמה מדהימה שכזאת, לא קיבלתי מעולם! האוכל הינו בטעם ביתי, מתובלן בשלמות, הכל לרבות הסלטים,טעים ומגוון הבשר על האש היה טוב מאוד, אפילו את הסטייקים, לא זייפו והכינו לנו לפי הבקשות במקום בדיוק על הפעם הראשונה. המקום נקי, מוקפד ומסודר, האווירה נעימה מאוד, תאורה רכה ומלטפת... בקיצור חוויה. שנה הבאה, הבת שלי חוגגת בת מצווה והבנתי שבעל המקום מחזיק מקומות לארועים ברמה גבוהה אף יותר מהמסעדה, המעטים שדיברתי איתם משבחים בהתלהבות. שאפו ענק למקום נפלא, כן ירבו. לא רק שאגיע לשם שוב, אלא גם אמליץ לכל מי שאני מכיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
27/05/11

במילה אחת - א כ ז ב ה !!!הגעתי למסעדה לאחר מחקר קטן מכוון שהיה לי אירוע בערב באזור עפולה.המסעדה הייתה ריקה לחלוטין אבל זה עדיין לא הדליק אצלי נורת אזהרה.התפריטים אינם זהים למפורסם באתר,... לא במחירם ולא בתוכנם.(המלצר הסביר שהם לא מעודכנים ושהם הפסיקו את השרות של רסט) אבל בגלל זה הגעתי.....נו טוב.ביקשתי להזמין יין אדום ושאלתי את המלצר איזה יין יש להם והוא לא ידע(המקום מתפקד כ-בר בלילה....דה?)היה רק סוג אחד שנת 2010 ....די מוזר למקום שמגדיר עצמו "לבר אופנתי, תוסס וצעיר".המלצר עצמו נראה ונשמע כאילו נפל מהחלל החיצון היום למסעדה ולא ידע שום תשובה לאף שאלה שנשאלה לגבי התפריט, יאמר לזכותו שהוא השתדל.הזמנתי כוס יין וקיבלתי כוס קטנה מאד שמולאה כדי שליש, אפשר לומר לגימה וקצת, מרוב יאוש לא נותר אלא לצחוק.מכאן זה התגלגל בהתאמה.....הסלטים היו "בסדר" אך בעלי טעם תעשייתי(לא נראה לי שהם מכינים אותם במקום), העיקריות עוד פחות, על הקינוח הפרווה עדיף לוותר.(גלידה ב"טעם" וניל וסופלה שוקולד קטן מקופסה מהסופר 6 ב-10).חוץ מצימיצורי לא היה שם דבר ארגנטינאי.בקיצור....חובבני לחלוטין, חבל על הזמן והכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
roni - תמונה
roni 5 ביקורות
4.3
04/05/11

אני נוהג לבלות הרבה במסעדות. בד"כ כלל אני מבלה בת"א או באזור השרון. בעקבות קופון באינטרנט הגעתי לנסות את המסעדה בעפולה. כשהגעתי לכניסה למסעדה רציתי לרשום נפילה ולחזור כלעומת שבאתי. ואז... נכנסתי. מדהים - העיצוב מוקפד ומרווח. המסעדה יפה לפחות כמו כל מסעדה תל אביבית פלצנית. אבל פה יש מקום שכן המקום גדול ומעט שולחנות. אתה יושב וממש יכול לשמוע את בת זוגך מדברת ולא את ההמולה שיש במסעדות באזור המרכז. השרות סבלני חייכני ומפנק (אולי כי היו מעט סועדים?). וגולת הכותרת - האוכל. הסלטים פשוטים (מרדומה, גזר מרוקאי, חמוצים ממגוון ירקות, עגבניות שרי וכו') - אבל טעימים אחד אחד. ואז הגיע הבשר. סטייק אנטריקוט מהטובים ביותר שאכלתי (ואל תשכחו - פעם בשבוע אני אוכל סטייק במסעדה אחרת במרכז...). המחירים סבירים והמנות גדולות ואדיבות. כל הדרך חזרה לקיסריה דיברנו על ההפתעה החיובית שהיתה ועד כמה היה טעים וכיף. חברים - אני ממליץ בכל פה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
02/05/11

אוכל טוב מאוד.ישבנו 4 אנשים ונהנו ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
0
אווירה של חגיגה
0
מודעות לבעלי אלרגיות
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-6425050

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה