נגישות
נגישות

אולמי - W ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על אולמי

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/10/08

הפתעה מרעננת! היינו בצימר באיזור ובלי ציפיות נכנסנו למסעדה, זכינו בעיסקית ממש משתלמת הכוללת שתיה,קינוח וסלטים ללא הגבלה, הסלטים מיוחדים ומעניינים, מנות מעולות של בשרים והכל טעים להפליא,... ללא ספק חוייה לאכול ובביקור הבא-נשמח לחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
17/10/08

האוכל טעים, מגוון ומוגש בצורה מאד אסטטית. הסלטים יוצאי דופן בטעמם הטוב והלחם מעולה. המחירים הגונים ואפשר והמנות נדיבות. נחזור לשם בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
13/09/08

ביקרנו במסעדה ןפשוט אין מילים סיפרנו לכל החברים אוכל טעים שרות מעולה סלטים ולחם כאלה שלא בכל מקום אוכלים ממש גן עדן ולמרות הכל מחירים מעולים למרות המקום המקסיםוהלא לחוץ כמו מסעדות אחרות... שממש עמוסות וחושבים ששם יותר זול ממש שווה לבקר מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
22/08/08

הייתי שם אתמול פעם ראשונה ואחרונה הזמנתי פרגית עם צ"יפס ואישתי עופיון עם אורז מה כבר ביקשנו? קיבלנו עוף לא עשוי כלל עם צ"יפס וזאת מיכוון לשלאורז לוקח זמן ולי היגישו פרגית עם פיטריות... בקיצור בילבול אחד גדול כמובן שלקחו לנו את המנות לאחר התנצלות וסידרו אותם נכון רק שאת העוף היכניסו למכת אש ושרפו אותו מבחוץ לאחר מיכן הזמנו חלת בצל. מה כבר ביקשנו? הביאו לנו טבעות בצל מלאות בשמן שכמובן ביקשנו מהמלצר לקחת את זה מאיתנו וכמה שיותר מהר, הפיטריות היו מקופסת שימורים מוקפץ אלק סלט זיתים מקופסא ובאיזה שהוא שלב היגיע כניראה בעלת הבית ומה זה היתנצלה וכו וכו אבל כל זה כבר לא עזר את התאבון כבר איבדנו וכל הכבוד לה על הזמנתה שמתי שנרצה נבוא לאכול חלת בצל על חשבון הבית, בושה וחרפה ועוד בסוף גם המלצר לא נענה לבקשתנו להביא את החשבון כמובן כמה בושה בערב אחד? אז הישארנו טיפ והלכנו רעבים אומנם אבל עם חיוך עד כדי שאיך יכול להיות מסעדה בסדר גודל כזה? היו כמובן עוד דברים אבל אנחנו משאירים קצת גם לכל מי שמיתכוון להגיע אז בתאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
21/08/08

הגענו כל המשפחה למסעדה עפ"י ההמלצות (הטובות) באתר Rest, ומאוד מאוד נהננו. הזמנו אכול כפי יכולתך ב99 ש"ח, האוכל היה טעים מאוד, הוגש בשפע על פי הבקשות,השירות מעולה והאוירה מקסימה. בקיצור... מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/06/08

סעדנו במסעדה מבחינת העיצוב יש משהו קצת קר אבל בסכ"ה רואים שהעיצוב מושקע והאוירה נעימה. מבחינת האוכל, הסלטים חלקם טעימים וחלקם לא כל כך בסכ"ה אין משהו מיוחד בסלטים.אבל המנות העיקריות... שהזמנו היו ממש טעימות, ומשביעות. ובסופו של דבר השתלם לנו כי המחירים היו ממש נוחים ורק בגלל זה שוה ללכת למסעה כי מקבלים תמורה מלאה למחיר.הינו 7 אנשים וילדה ועלה לנו 3בערך 370 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/05/08

שלום לכולם, סעדנו 2 זוגות במסעדה. כשבעלי התעקש להזמין פירה...... אמרתי לו, פירה מזמינים במסעדה? והוא התעקש ואמר, כן. מה אני אגיד לכם, הסלטים מעולים, הבשר עשוי בדיוק כפי שביקשנו וטעים עד... מאד - וגולת הכותרת - הפירה.... 3 פעמים הזמנו תוספת פירה. נהנינו ובהחלט נשוב לסעוד במסעדה המעולה הזו. (ח"ח)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/05/08

אכלתי אתמול בערב ויש לי רק מחמאות לספר על המסעדה הזאת. מסעדה מעוצבת יפה, כיסאות נוחים בטירוף, ואווירה שקטה ונעימה במסעדה.לגבי האוכל פשוט נדהמנו. מנות גדולות, טעימות ולא שגרתיות. שבאנו... הביאו לנו 8 סלטים לטעימה ולחם ביתי. אני הזמנתי למנה ראשונה דואט כבד עם פטריות שהוגש על מצע של פירה. אני חולה כבד והמנה הייתה עשוי בדיוק כמו שצריך - מנה ענקית. למנה עיקרית הזמנתי טורטיה עם חתיכות של אנטרקוט, פטריות ובצל אדום - מעדן שנמס בפה. היינו חמישה אנשים וכל המנות שטעמתי היו באותה רמה. והמחירים ממש נוחים. מסעדה על רמה שאני ממליצה  עליה בחום. הי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/05/08

מאז שגיליתי את הפנינה הזאת בלב העמק אני לא מפסיק לבקר בא. אין פעם שאני לא עובר בעפולה ולא נכנס לטעום את הבשר האיכותי הזה. שרות מדהים, יופי משגע, אווירה של ניו יורק והבשר, הבשר סוף סוף... עפולה על המפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/04/08

אנו חברה שעובדים עם המסעדה הזו ואוכלים שם מידיי שבוע עשרות עובדים. מסעדה מצויינת, שירות מעולה, והאוכל טעים מאוד! מומלץ בחום....

עוד פרטים
הוספת תגובה