נגישות
נגישות

אולמי - W ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על אולמי

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
26/02/11

בחרתי לערוך ארוע חברתי קטן אך התאכזבתי מהיחס וממהירות השירות. האוכל הגיע מעט מדי מאוחר מדי ולאט מדי לדעת רוב הסועדים ולדעתי האישית. אני מכירה את המסעדה ולכן ציפיתי למשהו אחר לגמריי אך... כגודל הציפייה כך הייתה גודל האכזבה, ח ב ל. לתשומת לבכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי ידידיה - תמונה
שי ידידיה 11 ביקורות
3.0
29/12/10

חשוב לציין שמבחינת העיקר-בשר המנה הבשרית המבורגר הייתה מצויינת. בתחילת הארוחה ביקשנו מנה שמופיעה כאן באתר ובמסעדה לא שמעו עליה: ירקות טמפורה-ירקות טבולים בבצק בירה ומטוגנים. אז כדאי... לעדכן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
02/08/10

הייתי היום בערב במסעדה פשוט רע! כל האוכל היקר נשאר. המלצרית שאלה הכל בסדר ענינו כלום לא טעים ונתנו טיפ על האומץ לשאול. בזבוז מוחלט של כסף טוב על אוכל פחות מצבאי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/02/10

יצא לי כמה וכמה פעמים לשבת במסעדה הזאת והמסעדה פשוט מושלמת מכל הכיוונים של המילה השרות מצויין המלצר דאג לכל הפרטים והאוכל אין מילים להוסיף מעדן לחך.. בקרוב אחזור לסעוד במסעדה הזאת למרות... היותי מאזור די מרוחק בארץ..

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה מבקר מתחיל
4.0
22/01/10

הלכנו ביום חמישי עם בעלי לארוחת ערב ומאוד הופתענו לטובה! האוכל היה מצוין, טרי נעשה במקום עם ניחוח של על האש שרק נעשה.. המחירים לא יקרים בכלל מנה בשרית בסביבות 40-60 ש"ח וזה כולל הבאת... סלטים לשולחן. בקיצור יצאנו שבעים ומרוצים וכל זאת במחיר של 110 ש"ח (כולל 2 בירות)!!! ממליצים בחום על המקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
16/12/09

אכלנו ארוח"צ, עסקית, היינו הסועדים היחידים במסעדה, אכלנו המבורגר, פרגית ופילה מושט, כולם היו טעימים. המנות עשויות באופן מעט חובבני, אך טעימות מאוד. שירות על הפנים. מסעדה נחמדה מאוד למי... שמחפש מקום כשר. ממליץ בחום אם לא מחפשים ארוחת גורמה ושירות של מלכים, אלא משהו קליל לארוחת צהריים משפחתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/09/09

לקחתי את חברה שלי למסעדה במטרה להציע לה נישואין לומר את האמת היגעתי למקום מהמלצת חבר הזמנתי את הקומה של v.i.p לארוע ואת החברים הקרובים לקחנו את התפריט של האסדו היה פשוט מושלם הבשרים... ברמה שאין דברים כאלה האנטריקוט סוף העולם החברים כל כך נהנו שגם אחרי שהיצעתי את הנישואין הם המשיכו ללעוס אני מודה לצוות המקום על היחס החם והשרות אני מבטיח לחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/08/09

אני אומנם ילד אבל אתמול חגגתי בר-מצווה בדבליו גריל ואני רוצה לומר שאני מרגיש מסופק ומודה לצוות ולמסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miri - תמונה
Miri מבקר מתחיל
5.0
09/12/08

לפני כשבועיים היינו במסעדה בהמלצת חברים מעפולה.האוכל היה טעים והמנות מפנקות כ"כ הסלטים הכל היה טרי... אפילו הילדים נהנו .נחזור לשם בפעם הבאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
28/10/08

אתמול הייתי במסעדה והתאכזבתי מאד מהשירות שניתן לי מהצורה שהאוכל הוגש לי מצורת ההכנה הלא טובה של הבשר שקיבלתי והקינוח בושה וחרפה לתת לבן אדם מאפינס שקונים בשוק בשקל וחצי ולקרוא לזה סופלה... התאכזבתי מאד מהמקום את האמת אחריי שראיתי איפה המסעדה ממוקמת ידעתי כבר שלא הולך להיות משהו מיוחד בתור אחד שנמצא הרבה במסעדות של בשר בכל רחבי הארץ אני חייב לציין שהרמה של הבשר אצלכם במסעדה ממש גרועה ואף " השף" שהוא בכלל לא "שף" הוא עוד בן אדם שלא מבין בבישולים בא בגישה כל כך לא טובה והתנהג בצורה לא יפה כאשר פניתי למנהל המשמרת הוא התייחס למיקרה בחוסר רצינות ובקצת זלזול. אני מקווה שביום מין הימים תעלו את הרמה של המסעדה הזאת כי מבחינתי סימנתי עלייה איקס ואישית אני לא ימליץ עלייה עם יישאלו אותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה