נגישות
נגישות

הבית בעין חוד - albailt ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על הבית בעין חוד

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/03/09

היינו בשבת שעברה ..אחרי שקראתי את התגובות האחרונות ..נדמה לי שהאנשים האלה לא היו במסעדה הזאת ..מאוד נהנינו שם ..אנשים נחמדים ואוכל מצוין ..טרי... מומלץ בחום..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/03/09

קראתי אתהביקורות והיססתי ללכת אבל הימרתי התוצאה שלא להאמין לאף אחד ללכת ולנסות חוויה שלא נשכח נמליץ ועוד איך היינו 9 אנשים פה אחד אנו ממליצים לא ראיתי מסעדה כזו בארץ כל הכבוד לכם... לצוות המסעדה מודים לכם מהלב ותמשיכו כך ואל תשימו לב לביקורות ותשמרו על האיכות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/01/09

היינו במסעדה כל המשפחה ביום ששי שעבר מאוד נהנינו נחזור שוב בטוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנונימי - תמונה
אנונימי 9 ביקורות
1.3
03/11/08

כמו לכולם, גם לנו המליצו על "הבית"... הנמכנו ציפיות על מנת שלא נתאכזב אך האכזבה הייתה גדולה בכל זאת. הסלטים בהתחלה היו סתמיים, מהסלט הירקות ה"ערבי" שרובנו לא טעמנו בגלל מראהו המרתיע... (כנראה שנחתך יום לפני). המנות היו בינוניות ומטה מלבד שתי מנות שאהבו רוב יושבי השולחן - הסינייה והמג'דרה. כל השאר חסר ייחוד, ומיותר ובטח שלא מצדיק את הסכום שהם גובים שוממשיך לגדול ולצמוח בכל ביקורת שקראנו. רצינו לשתות בסוף הארוחה תה (סיפרו לנו שיושבים על כריות ומחצלות) אך שראינו בפועל איך זה נראה ויתרנו על זה ... זה בטח לא מקום שנחזור אליו... היינו.... הבנו....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
01/11/08

אכלנו היום במסעדת עין חוד.האוכל מורכב מהרבה אורז בטעמים שונים עם "ריח" של בשר, עוף......הסלטים מסמורטטים , הירקות איבדו מצבעם וטעמם מרב שהם לא טריים. בקצור תעודת עניות לאוכל המזרחי... הידוע בטעמו הנפלא. בושה וחרפה לגבות 90 שקל לאדם-מחירו  של שק אורז עולה פחות. בכל מסעדת פועלים פשוטה נהניתי יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 13 ביקורות
1.7
29/10/08

היינו במסעדה לפני שבועיים בשבת-מומלץ מאוד להגיע ביום חול כי הלחץ שם הוא היסטרי וההרגשה היא של חדר אוכל קטן בקיבוץ. חיכינו חצי שעה למרות שהיו שולחנות פנויים. האוכל בסך הכל סביר , עשוי... מחומרי גלם טריים, כמו כן הקונספט של תשלום מראש וקבלת מנות לא לפי תפריט לשולחן הוא מעניין. למרות כל זאת אינני מוצא צידוק ל-90 ש"ח לאדם מקסימום 70 ש"ח. אפשר לנסות פעם אחת. חבל לבזבז זמן על הקינוחים למטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/10/08

היינו בשבת שעברה ..קראתי את התגובות האחרונות באתר ..אני לא מבינה פשוט לא מבינה..נראה לי שהאנשים האלה לא אכלו במקום הזה אני ראיתי מסעדה יפה , נקיה ...אוכל מדהים..אנשים נחמדים....אז יסלחו... לי כל מי שדיברו והעריכו את האוכל הזה...הם פשוט לא מבינים באוכל..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
23/07/08

היות והיינו באזור, החלטנו לבקר במקום ששמעו הגיע גם לאוזננו . הדרך למקום מתפתלת ומשובשת (באופן מפתיע לישראל של המאהה-21). באשר למקום עצמו היה ריק למדי (יום חול). השרות חביב למדי . האוכל... עצמו בינוני במקרה הטוב. כחובב אוכל מזרחי-ערבי אכלתי כבר הרבה יותר טוב. הבשרים יבשים (הסינייה הקשה ברוטב טחינה דלילה -זה ממש לא סינייה,מנסף יבשושי, תבשיל עוף בינוני) כל מיני תוספות שונות בצלוחיות קטנטנות כמו שעועית (סתמי) במיה (חביבה) מהכול יש בשפע . בצד קנקן מים ותמרהינדי (יציאה חביבה) ובסיום קפה (גרוע),בקלאווה(תעשייתי) ואבטיח (בסדר). הכול יעלה לכם 90 ש"ח . במילה אחת - מיותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילה - תמונה
אילה 6 ביקורות
1.3
18/05/08

מאוד ציפיתי לאכול במקום, התיאור נשמע מצוין. הנוף של המקום מדהים ושווה להגיע לשם למרות הדרך הפתלתלה רק בשביל הנוף. אבל אל תטרחו לאכול שם. מפאת כבוד המקום ואנשיו, פשוט אני אגיד שלא היה לי... טעים. הבשר היה יבש מאד והתיבול או מאוד חסר או יותר מדי.כמה הצעות לשיפור:אני מבינה את הלחץ אבל יהיה הרבה יותר נעים אם בין כל מנה יהיו שתי שניות לנשום ולא לנסות לסיים את הארוחה מהר-מהר, תוך פחות משעה כבר היינו בחוץ. בארוחה כל כך גדולה זה אף פעם לא טוב.לטעום את האוכל! פשוט לא טועמים שם את האוכל שמגישים.הייתי ממליצה גם להפחית בשמן, אבל זה בטח יפול על אוזנים חרשות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/05/08

היות והשלטונות הכירו בכפר עין חו'ד כישוב מן המניין, ואף חיברו חלק מהבתים לרשת החשמל ומקורות, תמהים אנו, מן הסתם, מדוע בתום הכביש המוליך לניר עציון וימין אורד, יש להתפלל לאל צמיגי... הגומי,כדי שיחוס על גלגלי מכוניתכם, אלא אם באתם ברכב 4x4.במחיר של 90 ש"ח לאדם, אתם מקבלים מזון טרי ומשובח, מן הסלטים המיוחדים(ממרח פול עדין או ממרח שעועית בקארי למשל), ועד למנות ערביות טריות(קציצות בקר עם ניחוח כבש... כבש עם אורז... וכו'). השתייה-קנקן מים קרים וקנקן משקה תמרים עם ניחוח מי ורדים.כל התפריט הוא על בסיס, מילוי נוסף על פי בקשתך.ביום שבת, לאחר הארוחה, יורדים קומה, לדיוואן שהינו אולם הסבה, לקפה, תה ובקלאווה.הנוף דרך אגב, תמיד ירוק, תמיד בהרים ותמיד הים הכחול בקצהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה