נגישות
נגישות

הבית בעין חוד - albailt ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על הבית בעין חוד

Moshe - תמונה
Moshe 31 ביקורות
4.7
19/01/10

היום הגענו 5 מבוגרים, ולינה המקסימה קבלה אותנו. היא הסבירה לנו שזו בעצם ארוחת טעימות עם מבחר עצום של מנות. לינה הדגישה בפננינו שלא נבקש עוד תוספות אלא בתום הארוחה על מנת שלא נשבע כבר... בהתחלה ונוכל לטעום מכל המנות. כל המנות היו מצוינות- מבחר עצום של סלטים,מנות הבשר ומשקה תמרהינדי. בסיום הארוחה היינו "מפוצצים" ולכן שלא ביקשנו עוד תוספות. חשוב להדגיש, שבמידה וכן רוצים תוספות- הן מוגשות חינם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rony - תמונה
rony מבקר מתחיל
4.7
03/01/10

מובאראק מחמוד אתה המלך

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/10/09

אנחנו חובבים קבועים של מסעדת הבית: אוכל בשפע , שירות מכל הלב... ולכל המתקבקים על הכמויות הדלות , ניתן להזמין כל מה שרוצים תוספת ללא תשלום והמלצר גם שואל בסוף אם להביא ואכן מביא... בחיוך,למרות שאני לא מבינה איך אפשר לאכול עוד... אחרי 20 מנות בקושי יכלנו לזוז ועברנו לחדר המנוחה . חדר ענק עם מזרונים וספות ושקט מופתי, נרדמנו שם לשעה והתעוררנו לקפה ובקלאוות . ממש חווית אוכל ושינה - מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רם - תמונה
רם מבקר מתחיל
2.4
15/09/09

ממסעדה שכל אדם משלם 90 ש"ח הייתי מצפה מינימום להינות ממנה אחת לפחות לא נהיניתי משום מנה האוכל היה מאכזב מאוד והכי גרוע זה הכמויות פלפל ממולא אחד לשלושה סועדים בשולחן? נראה למישהו... הגיוני שאני אצתרך להתחלק בפלפל ממולא אחד עם חמי וחמתי? זה רק נקודה אחת . כמויות עלובות בהגזמה שתי קציצות לשולחן וכו בקיצור דפקו אותי עד העצם יצאתי ממש רעב לא רק אני אלא גם חמי וחמתי ושילמתי 270 ש"ח גנבים נטו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
10/08/09

נו באמת !!!!!!!!!!!!! אני הייתי ביום ששי אפשר לכתוב דברים יותר טובים בהרבה על המקום הזה ולידיעתך זאת לא מסעדה מזרחית. והשירות היה מצוין את גבירת שילמת רק 60 ש"ח לאדם ולא יותר לבקשתך... וקיבלת עוד מנות מעבר למה שילמת המנסף קיבלת כמתנה מהמקום אני ישבתי לידך צריך לכתוב את האמת תמיד ותודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
08/08/09

סעדנו במסעדה ביום שישי בצהרים כמשפחה. המאכלים אמנם מפתיעים יחסית למסעדה מזרחית רגילה - למשל סלט מנגולד, סלט אגוזים, מנסף ומקלובה - וחלקם די טעימים, אבל השירות היה גרוע. במסעדה שבה... משלמים מחיר קבוע לאדם (90 ש"ח) ובתמורה מקבלים את כל מטעמי הבית, צריך לעודד את הסועדים להזמין עוד ממה שטעים להם - במקום זה קיבלנו את המשפט "לא כדאי לכם להזמין עוד, יש עוד הרבה מנות". גם המנות הטעימות לא הצדיקו 90 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
12/05/09

כחובבי מסעדות התארגנו גם השבת הזמנו מקום והגענו 15 איש למסעדה. השרות גרוע עד כדי "תאכלו ותשתקו" האוכל בכמויות שלא היו מספקות גן ילדים. פלפל ממולא אחד על צלחת ולכולם שלוש צלחות כאלה,... במיה בפינצטה, ספרתי 5 במיות על כל צלחת, 2 סלסלות עם פיתות להתחלה בכדי לקבל עוד אחת צריך להתרגז.צלחת אורז עם חתיכת כבש למעלה - שלוש צלחות ל-15 איש, צלחת מג'דרה ללא מלח או תבלין, סלט הטבולה מוגש בצלחויות של גלידה ועוד דוגמאות לצחוק על האנשים. בודאי יודעים בעלי המסעדה כי יותר מפעם אחת לא מגיעים אליהם. אנחנו אוהבים מסעדות ערביות ונהנים מהאוכל למסעדה זו חסר הרבה על מנת להיקרא מסעדה בכלל. ועל איזה קפה אתם מספרים - בשבתות רק מחכים שתשלמו ותסתלקו. בקופה התור מהיר אפילו מכינים 20 ש"ח עודף זריז לכל זוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
04/05/09

הדרך היתה קצת מפרכת, אבל אז הגענו למקום קסום עם נוף מדהים, התקררנו קצת עם מיץ תמרים מצויין וחיכינו לעמל כפיו של הטבח. ואז זה התחיל, כמויות של אוכל זרמו לשולחן, החל מסלטים מיוחדים... ומעניינים, חמוצים ביתיים, ממולאים מדהימים (בעיקר עלי הגפן והפלפלים) ועד לכמה וכמה סוגי עוף ובשר, כל אחד בשולחננו המכובד מצא את עצמו מתפעל ממבחר מנות - איש איש וטעמו האישי. ואז, כשכבר התחלנו ליפול מהכסאות מלטפים את הקיבה ומחייכים חיוך טפשי, הגיע נתח טלה מאיין שהתגלה כמעדן גסטרונימי שאסור לוותר עליו! ואכן לא וויתרנו.. תענוג... מכאן הובלנו בקושי רב לקומה התחתונה שם הוגשו לנו קפה תה ובקלאוות לסיום מתוק של הארוחה ומנוחה כנועה על הספות במקום מול הנוף עוצר הנשימה. לסיכום - ביקור במסעדת "הבית" נרשם אצלי כחוויה קולינארית מענגת מול נוף מקסים באווירה חמה וביתית.. ללא ספק נשוב בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/04/09

נוף מדהים, אוכל מעולה, הרגשה ביתית. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
15/03/09

היינו ודי התאכזבנו. המחיר לא תואם את מה שמקבלים: 90 ש"ח לאדם, זה מחיר מופקע לתמורה הקטנה, יצאנו רעבים ואנחנו אנשים רזים שלא אוכלים הרבה. אבל הנוף מהמם.

עוד פרטים
הוספת תגובה