נגישות
נגישות

הבית בעין חוד - albailt ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על הבית בעין חוד

רון - תמונה
רון 23 ביקורות
3.3
27/04/08

היינו בשבת פסח שני יעני כדי לשבור את חג המצות,המקום מיוחד המאכלים גם.בקיצור תמורה מלאה לכסף(מחיר אחיד לכול סועד מנות רבות טעימות יותר או פחות ובסוף השלמות).

עוד פרטים
הוספת תגובה
yossi - תמונה
yossi 2 ביקורות
4.7
02/04/08

אתמול 01/04/08 היינו 4 אנשים לארוחת צהריים שלצערי הייתה קצרה עקב לו"ז מטורף,כרגיל האוכל היה מ ע ול ה והשירות תמיד עם חיוך.נשוב בהקדם עם המון זמן פנוי בשביל להינות שוב מהאוכל, הנוף... והשירות המעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
19/03/08

נחתנו באמצע השבוע במסעדה שלא היתה מאוד מלאה. השרות היה נעים מאוד, אדיב ומסביר פנים. הארוחה מכילה את כל מה שבושל באותו היום כאשר הסלטים מוגשים תחילה עם קנקן שתיה מדהימה של תמר הינדי עם... מי ורדים. אז מוגשות מנות הפתיחה שהן סלטים חמים שמכילות גם בשר. לאחריהן מוגשות המנות העיקריות (כן מנות ולא מנה אחת) ולסיום הקינוח וחליטת התה או הקפה. המנות ענקיות ונדיבות וכדי שלא נותיר אוכל ביקשנו מלכתחילה מנות קטנות ( גם הן היו גדולות). טעם התבשילים והסלטים היה נהדר ומיוחד אם הייתי צריכה לדרג, אז המנסף, תבשיל העוף, קציצות הכבש ברוטב חמוץ, תבשיל החוביזה ותבשיל העולש מקבלים ציון 10+ כל השאר מקבל ציון 10 והשרות כמו שאמרתי היה נעים מאוד, כזה שמזמן לא נתקלתי בו בישראל. שווה כל שקל מ-90 השקלים שעולה ארוחה לאדם. נוסף לזה הנוף, האוויר והדרך בתוך היער עד לכפר מוסיפים לחוויה של מסעדה שהיא סוף הדרך, בסוף הדרך תרתי משמע... אני בהחלט מקווה לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/03/08

אוכל מצוין בשפע וטוב טעם! מיקום ואווירה יחודיים ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדי - תמונה
נדי 2 ביקורות
4.3
15/03/08

אכלנו במקום ארוחה מוזמנת ל 50 חברי קיבוץ יטבתה במסגרת טיול. הארוחה הוזמנה מראש ונערכה באמצע השבוע. במקום לא היו סועדים אחרים. טיפלו בנו יפה מאד, האוכל היה מצוין ושונה מן המקובל. המשפחה... בעלת המקום, נעימה והשירות שניתן היה מצוין. הדרך למקום והנוף ממנו שווים לבדם את ההגעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דודי - תמונה
דודי מבקר מתחיל
1.0
24/02/08

אין מה לומר. מקום זוועתי. האוכל בינוני ומטה. ההגשה מחרידה. גם עיצוב הצלחות וגם ההגשה עצמה לשולחן. מגישים צלחות שמה שיש בהן נראה כמו שאריות. אף מנה לא הגיעה חמה. באה מלצרית, מטיחה צלחת... על השולחן, ממלמלת משהו ונעלמת. לא עונה לשאלות, לא מסבירה מה יש בצלחת ואפילו לא טורחת לפנות צלחות שהתרוקנו. הזמנו מקום, קיבלנו מקום בכניסה למסעדה. התגודדות של מיליון אנשים שמחכים למקום. רעש איום ונורא שלא מאפשר שיחה. מי שמחכה למקום עומד ונועץ בך עיניים. תחושה של תסיים ותעוף כי יש עוד הרבה אנשים שמחכים. שירות גרוע, אווירה לא נעימה ואוכל מאכזב ביותר. אפילו הבקלאווה הייתה לא טעימה. יצאנו מאוכזבים. הרגשנו שפשוט עבדו עלינו בעיניים. היינו שישה, שילמנו 90 שקלים לאדם, קיבלנו 4 מנות בשריות. בכל מקום אחר היינו משלמים את אותו סכום על 6 מנות בשריות ומקבלים שירות ראוי ואוכל טוב.פשוט מקום שאסור להתקרב אליו.ציפינו לפינוק אמיתי ואחרי פחות משעה ביקשתי משותפי לארוחה ללכת כי הרגשתי שאני לא מסוגלת לשבת שם ולו עוד רגע אחד.כתבתי הרבה, וזה עדיין לא מספיק כדי לתאר את מפח הנפש שחוויתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 2 ביקורות
2.7
02/12/07

הגעתי לאכול לאחר טיול. אף שלא היו סועדים רבים המתנתי כרבע שעה עד שניגשה מלצרית. האוכל עצמו צפוי - מנות שבחלקן טובות (פלפל ממולא) ובחלקן הגדול סתמיות. המנות אומנם קטנות אך במצטבר זה די... והותר אלא שהאוכל עצמו חסר ייחוד. במקום להתפזר על מנות רבות כל כך עדיף להציע מנות מוקפדות יותר ואיכותיות יותר.השירות חובבני. בקיצור, אם אתם בסביבה הקרובה זה אפשרי אך לא הייתי משקיע מעבר לכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ravitg - תמונה
ravitg 3 ביקורות
4.3
17/11/07

היינו היום במסעדת הבית בעין חוד, המקום מאד יפה ומיוחד. היה אמנם עמוס אבל האוכל מאד טעים, אותנטי. אין ספק מקום מיוחד ומומלץ!!! רווית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
14/10/07

ישבנו 4 איש לאכול אכלנו 95% אורז שרובו היה לא מתובלן ו-5% בשר שנתו בכמויות מאד קטנות. המסעדה על רמה נמוכה האוכל ממש לא מיוחד ולא אותנטי .כשיוצאים לאכול רוצים לקבל אוכל טוב על רמה ומוגש... בצורה אסטטית. לא שווה את המחיר ששלמנו. יצאנו לא מרוצים כולם כל הארבעה. לא נמליץ ולא נגיע פעם שניה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל וייס - תמונה
גל וייס 3 ביקורות
4.0
19/08/07

הינו היום אחרי נסיעה בכביש המשובש בין יערות ירוקים נוף מהממם של ים ואורנים היגענו למסעדה חיכה לנו מלצר אדיב ומסביר פנים עם מנות ראשונות מדהימות וטעימות לאחר מכן הגעו מרק ומנות הבשר שהיו... אף הן טעימות לחך הבריזה מהים ביחד עם האוכל שווה כל מאמץ . שווה שווה ממומלץ............

עוד פרטים
הוספת תגובה