נגישות
נגישות

סזאר - Cezar ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על סזאר

אורי - תמונה
אורי מבקר מתחיל
תודה על אירוע מדהים!
5.0
21/06/14

לאיתי, אוהד ושאר הצוות, לא פעם ראשונה שלנו במסעדה, כך שקשה להגיד שהפתעתם אותנו. לא במקרה בחרנו לחגוג אצלכם את הבריתה של הבת שלנו והיה אירוע מדהים - האורחים התמוגגו מהמנות והכמות, הצוות... תיקתק את השירות ואנחנו זכינו לבלות עם האורחים בראש שקט. המון תודה, אורי ועידית

עוד פרטים
הוספת תגובה
liatsa12 - תמונה
liatsa12 2 ביקורות
ארוע בר מצווה מקסים במסעדת סזאר
4.8
19/06/14

בשבוע שעבר חגגנו לבננו אירוע בר מצווה בחדר הפרטי במסעדה. מגוון המנות היה גדול, כל המנות שהוגשו היו טעימות בצורה בלתי רגילה( גם לפי הפידבקים שקיבלנו מהאורחים), המנות היו גדולות( אפילו... מנות הילדים) שלא לדבר על הקינוחים המדהימים. הכול הוגש בצורה אסטטית ויפה. המלצרים היו אדיבים מאוד והשרות היה נפלא. בנוסף עמדה לרשותנו מלצרית (בר) שהייתה אחראית על האירוע , אשר דאגה שלא יחסר דבר ושכל המנות יגיעו בזמן. ברצוני להודות לאיתי, אוהד ולירון על השרות האדיב והאירוח הנפלא במסעדה שהפכו את האירוע שלנו מסתם ארוע להאירוע . אציין גם שהאווירה במסעדה מזמינה ונעימה. אין ספק שנחזור . מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Viviane - תמונה
Viviane מבקר מתחיל
מצויין!! שירות ואוכל נפלא! ממליצה בחום
4.8
24/05/14

לצוות סזאר הנהדרים! רציתי להודות לכם על השירות הנפלא והאוכל המדהים שבהחלט הפכו את האירוע למושלם! האדיבות שלכם לאורך כל הדרך והשירות המסור בהחלט ראויים לשבח! בנוסף לשירות המצויין אני... רוצה לציין גם את המנות הטעימות והמבחר הרב, תודה ענקית לאיתי ולאורי על שסייעו וניהלו את האירוע בצורה יוצאת מן הכלל ובזכותם גרפנו אין ספור מחמאות מהאורחים! אתם אלופים! ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
tami - תמונה
tami מבקר מתחיל
פשוט חוויה מפנקת
5.0
17/04/14

התארחנו בליל הסדר בסזאר והיה פשוט כיף אדיר. אוכל בכמויות מטורפות טעים ברמות וכיף כיף כיף. תודה לצוות המקצועי של סזאר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
liya - תמונה
liya 2 ביקורות
מצוין כרגיל
4.8
12/04/14

הפעם היינו שם בחדר פרטי באירוע משפחתי. וכולם מאוד נהנו. האוכל היה מצוין ואפילו הקינוחים הפתיעו. השירות היה מהיר ולא מציק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronny - תמונה
Ronny מבקר מתחיל
מקום טעים ונעים!
5.0
11/04/14

סעדתי במקום ויצאתי מרוצה ביותר. הצוות אדיב, המקום מעוצב ואווירתי ובעיקר, המנות טעימות, מגוונות וברמה גבוהה! מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 3 ביקורות
טעים, נעים ומפנק.. בהחלט נחזור שוב :)
5.0
29/03/14

הגענו למסעדה לגמרי במקרה ונהנינו מכל רגע.. זה התחיל בהגשה של לחם כפרי עם זיתים וחמאה, קנקן מים ופוקצ'ת הבית שיצאה חמה חמה מהתנור. לאחר מכן הזמנו סלט קלמרי למנה ראשונה שהיה מעולה (!)... ומנות עיקריות שכל אחת היתה יותר טעימה מהשניה - האנטריקוט היה בדיוק במידה שביקשנו (M), רך ועסיסי ועליו מרחנו את מח העצם שהיה נפלא, מנת הקציצות ברוטב יין אדום עם פירה היתה מצויינת ועם טאץ' מיוחד והמבורגר היה טעים מאוד ועסיסי אף הוא. לקינוח הזמנו קרם ברולה שהגיע עם שערות חלווה מעל והיה מפנק הן בגודל והן בטעם.. וחשוב לא פחות מהטעם - השירות של המלצרית סיוון היה מצויין ואדיב, היא המליצה לנו על אחל'ה מנות ופגעה בול לטעם שלנו. קיבלנו תמורה מלאה לכספנו ויצאנו עם חיוך גדול ובטן מלאה.. כיף של מסעדה ובטוח שנחזור..

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתמר - תמונה
איתמר 8 ביקורות
גודל מנה
3.5
15/03/14

האוכל במסעדה טעים מאוד אלא שאני סבור שהמחיר למנת הסלומון שערורייתי. היינו במסעדה ביום שישי האחרון, 14.3.14. מנת סלומון כוללת נתח דג קטן במחיר של 84 ש"ח שאינו משביע כלל . אני ממליץ... לבעלי המסעדה לעשות בדק בית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
17/03/2014
הצטערתי לקרוא על התרשמותך מממדי המנה. משקל מנת פילה הסלמון שלנו הינו כ 250 גר', באם הוגשה לך נתח קטן מזה הרי שמדובר בטעות כלשהי. אנא צרו עימי קשר, איתי פלח יוגב 052-3952255
טל - תמונה
טל 2 ביקורות
חוויה גרועה
1.8
28/12/13

הזמנו את החדר הפרטי - החדר התפנה כשעה לאחר הזמן שנקבע, האוכל איחר להגיע, פשוט חוויה גרועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
31/12/2013
אכן השולחן לא היה מוכן בשעה שהוזמנה, על כך אין עוררין ואולם אבקש לציין כי הסיבה לעיכוב איננה אלא תאונת דרכים מצערת שפקדה את השולחן הקודם ומכאן שהובילה לעיכוב במהלך הארוחה. לא מדובר ב"חזירות" של בית העסק. הצדק עמכם, על פניו היה עלי לבקש את השולחן הקודם לשאת באחריות כולה על העיכוב [ויאמר כי הם מצידם אכן מיהרו לסיים] ואולם מסתבר כי הפיצוי שקיבלתם לא היה הולם דיו. אנא צרו עימי קשר בכדי לתקן את הטעון תיקון. בברכה, איתי פלח יוגב
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
משהו קטן וטוב
4.0
02/12/13

לאחרונה המנות בסזאר קטנו. המנות עדיין טובות, ומנת הפתיחה הכוללת סלט, לחם, וירקות על הגריל ממלאת היטב, אבל המנות הפכו להיות קטנות יותר בחלקן. מנת הדג סלמון היא דיי יקרה (79 ש"ח), וקטנה... מאוד, הניוקי טעים, אך קטן למדיי, וגם המפלדיני קטן לאחרונה. ההמבורגר ספיישל היה מעולה, ולא קטן בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה