נגישות
נגישות

סזאר - Cezar ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על סזאר

Yael - תמונה
Yael מבקר מתחיל
אם אתם בסביבה - אל תחשבו פעמיים :)
5.0
13/02/15

בעלי ואני הייתי בסביבה בערב של אמצע שבוע, ביקשנו מחברים המלצה למסעדה טובה באזור והם הציעו את סזאר. האמת שנכנסנו סתם לחטוף איזה משהו לאכול לא רציני אז לא ציפינו ליותר מדי אבל וואו, וואו!... אני הזמנתי פסטה עם סלמון ובעלי הזמין ניוקי עם ערמונים, היה מעדן, שילוב מעודן כזה של טעמים ממש לא ציפינו לפגוש במקרה. חוץ מזה השירות היה מצוין, המלצר שלנו היה הכי חברותי ומחוייך והאוכל יצא בזמן, תענוג של מקום! חבל שאנחנו לא גרים בסביבה היינו באים יותר :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barel - תמונה
Barel מבקר מתחיל
אחלה ערב בסזאר
4.3
13/02/15

אני ואשתי אוהבים לאכול בסזאר. אוכל נהדר (מהסביצ'ה בראשונות עד לסטייקים העסיסיים של המיוחדות), שירות מקצועי, אווירה נעימה וחוויה כללית מעולה. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 5 ביקורות
אירוע בת מצווה 19-12-2014
4.8
17/01/15

אני חייב להודות, הייתי משוחד כלפיי המסעדה, סעדתי שם לפניי עם חברים והאוכל היה מעולה. כאשר חיפשנו מקום לבתנו הבחירה הייתה קלה. עשינו האירוע כלל כמאה מוזמנים, צוות המסעדה ידע להתמודד עם... כמות האנשים להזרים מנות ראשונות ותוספות בכמויות מספקות, המנות העיקריות הגיעו לכל הסועדים בו בזמן, צל"ש למטבח שידע להתמודד עם מגוון מנות. בסה"כ מאוד ניהננו וקיבלנו פידבקים טובים מאורחנו בימים שלאחר האירוע, נמשיך להגיע למסעדה המעולה הזו ולהתענג על תוצרת המטבח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילו - תמונה
אילו מבקר מתחיל
אירוע בר מצווה שחגגנו בסאזר
5.0
14/12/14

ביום שבת האחרון חגגנו לבננו את מסיבת בר המצווה במסעדת סאזר ורצינו להודות ולשתף בכייף הגדול שהיה לנו האוכל היה ברמה גבוהה ומעולה כמו כן תודה גדול לאיתי בעל המסעדה וגם ללירון מנהל המסעדה... שדאג כל הזמן שיהיה שפע בשלחנות בעזרת המלצרים האדיבים והנעימים היה ממש ממש טעים נעים וחם. כל האורחים שלנו היו מאוד מרוצים מהרמה הגבוהה של האוכל והשירות תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור ואיציק - תמונה
לימור ואיציק 2 ביקורות
אחת המצויינות!
5.0
04/12/14

מגיעים רעבים יש מקבלים לחמים חמים עם חמאה וזייתים. נרגעים. סביצ'ה סלמון עם מנגו! מעולה!הדג עשוי בול עם הניוקי ערמונים! השרות מהיר יחס מצויין נחזור זה ברור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit Levy - תמונה
Ronit Levy מבקר מתחיל
אירוע בר מצווה מושקע ומוצלח
4.5
30/11/14

ערכנו את אירוע בר המצווה של בננו במסעדת סזאר, באירוע השתתפו כ- 70 אורחים. תהליך הכנת האירוע עם אנשי המקום- איתי ולירון התנהל באווירה לבבית וחמה ואופיין בנדיבות רבה. באירוע עצמו ניכר... כי הושקעה תשומת לב רבה מצד אנשי המסעדה לענות על כל צורך שלנו ושל אורחינו, וכולם נהנו מאוד- הן מהאווירה והן מהאוכל- רמתו, המגוון והכמות. נשמח לחזור לסזאר לאירועים נוספים בעתיד ובוודאות נשוב ונאכל שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 14 ביקורות
אירוע יום הולדת משפחתי
5.0
22/11/14

אתמול ערכנו במסעדה אירוע יום הולדת. באירוע נכחו 32 משתתפים. ברצוני לציין לטובה את האווירה במסעדה, רמת השירות הגבוהה מאד של המלצרים, איכות האוכל המשובחת ובעיקר לאוהד שסייע לנו רבות... בארגון ובעקבות כך, להצלחת האירוע. כל משתתפי האירוע, הביעו בפניי את התרשמותם הטובה מאד מהמסעדה. ברצוני לציין שבמהלך הזמנת האירוע, הובטח לי ע"י בעלי המסעדה "אירוע יוצא דופן" ואכן כך היה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נירית - תמונה
נירית 3 ביקורות
פשוט ממוצע
2.3
11/11/14

הינו יום חמישי האחרון במקום והיה פשוט סתם כזה.. מהשירות ועד האוכל הכל היה בנאלי ובלי אופי אותם דברים שיכולים למצוא בחצי מהמקומות בארץ...זמן המתנה של מעל 40 דקות למנה עיקרית ושניצל עגל... שפשוט היה גוש גומי בלי טעם... חבל פעם הינו והיה טוב עכשיו כבר לא

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור 15 ביקורות
ביקור חוזר בסזאר- חוויה מתקנת נהדרת
4.0
10/11/14

לאחר שבביקור הראשון חווינו אווירה ושירות בינוניים, הפעם החוויה הייתה טובה בהרבה. על אף שהיה "פיק" במסעדה קיבלנו שירות מקצועי, יעיל ואדיב. המנות היו טובות והגיעו מהר וגם הסביבה הייתה... נעימה. המחירים במסעדה טובים ואכן מגדילים את הפיתוי לחזור שוב, מה שבהחלט נעשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
שישי בסזאר
4.3
09/11/14

היינו בשישי בערב , האוירה טובה , שירות יעיל ,הפפרדלה זנב עגל מנה טובה - ממש מעדן.

עוד פרטים
הוספת תגובה