נגישות
נגישות

סזאר - Cezar ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על סזאר

lior vid  - תמונה
lior vid 2 ביקורות
תודה על אירוע איכותי מושלם וטעים
4.8
01/11/14

אתמול חגגנו את הולדת בנינו , ומאז התגובות לא מאחרות להגיע, כבר שבחרנו את המקום היה ברור לנו שאיכות היא הדגל שלכם. תודה ענקית על שירות מעל ומעבר, אוכל טעים להפליא,פינוקים וקינוחים... נהדרים,אווירה של חו"ל נעימה, סולידית והכי חשוב גם אנחנו וגם האורחים נהננו מכל רגע. אולי שילמנו קצת יותר מאלטרנטיבות אחרות אבל היה שווה בגדול. תודה ענקית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שושי - תמונה
שושי מבקר מתחיל
אירוע יום הולדת 23.10.14
4.5
26/10/14

לפני מס' ימים חגגנו יום הולדת עם המון מוזמנים. ההכנות התבצעו בצורה מופתית . המקום מקסים משרה אוירה נעימה ואיכותית, המנות שהודשו היו טעימות (קבלנו פידבקים נלהבים מהאורחים). הקינוחים היו... מעולים והוגשו בצורה אסטתית, הצוות היה אדיב והשירות נפלא, עמד לצידנו לירון שהיה אחראי על האירוע שלא יחסר דבר. ברצוננו להודות לאיתי לירון וכל צוות המסעדה על השירות האדיב והנפלא שהפכו את האירוע למיוחד ומרגש. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ory - תמונה
ory מבקר מתחיל
נפלאאאאאא
5.0
23/10/14

נכחנו בחתונה במסעדה והייתי חייבת לתת את חוות דעתי על המקום פשוט אין מילים באמת שלא נתקלתי בכזו אכפתיות בשרות בניקיון(שרותים למשל) וכמובן מעל הכל איכות המזון וטעמו המצויין-לעילא ולעילא .... אנו מתכוננים גם כן לערוך אירוע בעתיד ושוקלים לערכו בסזאר . אני מאד ממליצה על המקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer - תמונה
Tomer מבקר מתחיל
חתונה מרגשת ומיוחדת במסעדת סזאר
5.0
23/10/14

חיפשנו מקום איכותי ומרשים לערוך בו את חתונתנו. מאסנו באולמות וגני אירועים ורצינו אירוע אינטימי ומיוחד. סעדנו בסזאר מספר פעמים בעבר ותמיד, תמיד, התרשמנו מהאוכל המצויין, המנות המקוריות... והאיכותיות, השירות האדיב והמקצועי, והמחיר ההוגן לחלוטין. כבר מתחילת הגישושים אחר האפשרות להרים אירוע כזה במסעדה גילינו ים של תמיכה וייעוץ מקצועי מהמנהלים, איתי וניסו. הם עזרו לנו בכל מובן של האירוע המורכב ועזרו להפיק ולהוציא אותו לפועל בצורה שעלתה מעל ומעבר לציפיות שלנו ושל כל אורחינו עד האחרון שבהם. הם עזרו לנו לבנות תפריט עשיר שענה על השגעונות של כל הסועדים (צמחוניים, טבעוניים ואלרגיים למיניהם) והיה מ-ע-ו-ל-ה, עזרו לתכנן ולתזמן את שלבי האירוע, לארגן את כל הציוד שהיה דרוש לנו מבחינת הגברה והקרנת סרטוני חתונה, ואפילו המליצו לנו על להקה מדהימה שניגנה מוזיקה חיה במקום ועשתה עולם של הבדל (הם הצליחו להרקיד אפילו את הסבתות). הצוות היה כהרגלו אדיב ומקסים לאורחים היקרים שלנו, הכל פשוט עבד בצורה מצויינת והאווירה הייתה כל כך טובה ומיוחדת. האורחים עדיין מתקשרים להגיד לנו שזה הייתה אחת החתונות שהם לא ישכחו ושהם הרגישו שהכל היה איכותי ומתוקתק, ובגלל שבחרנו בסזאר הם הרגישו הרבה יותר חלק מהערב המיוחד שלנו. תודה ענקית לכל אנשי הסזאר המדהימים שעבדו כל כך קשה בשביל להפוך את הערב הכי חשוב בחיים שלנו לערב גם הכי שמח, כיף ומיוחד שיכול להיות. תודה תודה תודה. מומלץ זו לא מילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד מבקר מתחיל
אירוע בסזאר
4.8
26/09/14

לפני כחודש ערכנו אירוע ל60 איש במסעדה. במקור האירוע היה אמור להיערך ביום הראשון של הכניסה לרצועת עזה ובעקבות הבלגן במסעדה הלכו לקראתנו והסכימו שנדחה את האירוע לזמן לא מוגבל ללא שום... התחיבות מצידנו.ביום האירוע ביקשנו לקשט בעצמנו את המקום ואת השולחנות והם עזרו לנו.האוכל באירוע היה מעולה (מבדיקה שערכתי עם אורחים רבים שהגיעו)השירות היה טוב מאוד ומהיר מאוד למרות שהיו עוד סועדים במסעדה שלא היו קשורים אלינו.ולבסוף גם בהתחשבנות הכספית בסיום לא היו שום ויכוחים על כמות המנות והאנשים (היה הבדל קל בכמויות). אני חייב לציין שהמחיר שסוכם מראש למנה היה מעולה והלכו לקראתנו בתוספות שונות שלא היו כלולות בתפריט במחיר שנסגר. לסיכום ממליץ בחום רב !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofri - תמונה
Ofri 4 ביקורות
אין כמו בסזאר
5.0
11/09/14

ביום שבת בערב הגענו למסעדת סזאר אני ובן זוגי וכמו תמיד היה פשוט נפלא, האוכל השירות והאווירה כולה. הזמנו שתי מנות ראשונות מציונית. המלצר החביב פינה את הצלחות ניקה את השולחן ואז הגיעו... המנות העיקריות שהיו גדולות משביעות וטעימות ברמות ממש ללקק את האצבעות! ואז הגיע רגע הקינוח לו חיכיתי כל הערב אין כמו הקרם ברולה בסזאר כשבפנים מתחבאות להן חתיכות של חלבה. בקיצור כמו תמיד היה כייף גדול ורצינו להגיד המון תודה לכל צוות הסזאר ששוב פעם גרם לנו להרגיש בבית בכיף ובהנאה הגדולה. מחכה כבר לביקור הבא שלנו :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן מבקר מתחיל
ארוחת ערב
4.8
09/09/14

פשוט מפתיע ! במשפט אחד. הגענו אני ומשפחתי לסעוד אתמול בערב בפעם הראשונה שלנו במסעדת סזאר(לאחר המלצות) ופשוט היה מושלם. אם זה בעיצוב המפתיע , המנות המיוחדות אבל לא "פלצניות" , השרות... האישי של המלצרית גל החמודה. אין ספק נחזור שוב ונמליץ לחברים (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
sonya - תמונה
sonya 3 ביקורות
שירות הורס את הכל
2.0
06/09/14

היינו היום במסעדה. המקום נראה נחמד, האוכל טעים (אך לא מדהים). מחירים יקרים עבור סוג האוכל, אבל עם גודל המנות אפשר לחיות עם זה. אך השירות! השירות היה חסר כל תועלת. היעדר מקצועיות מוחלטת!... קודם כל, המלצרית לא זוכרת בע"פ את המיוחדים של היום (תכתבי לך על הפתק, לא צריך להציץ על הלוח בצורה כזאת, שהלקוח יראה את זה). קפה קר - אין להם דבר כזה ונאלצנו להסביר איך עושים אותו, אך לעצמם הם הצליחו להכין אותו כמו שצריך (המלצרים אכלו בצד). המקום היה כמעט ריק, אך לשים לב לצלחות ריקות שמצטברו על השולחן, אין זמן. את הזמן הם מבזבזים על נקיון (4 פעמים!!!) ליד (!!!) השולחן שלנו. בזמן שאנו אוכלים!!!! וגם אחרי שהערנו. במקום שאף אחד לא ישב שם כל הזמן שאכלנו. נראה לכם נעים לאכול, כשמולך מסתובבים עם מטאטא?! בקיצור, בשל השירות הלא מקצועי בעליל, לא נגיע לשם יותר לעולם! המסעדה היא לא רק אוכל - זה יש גם בבית, לא רק המקום - בשביל זה אפשר ללכת למוזיאון או תיאטרון. המסעדה בראש ובראשנה - זה השירות. וכאן, אין את זה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/09/2014
תודה רבה על הביקורת! קראתי אותה בעיון וקשב רב והייתי מעוניין להתייחס אליה: ראשית סליחתך, דברייך נכתבו ברבים ולכן אינני יודע אם אני משיב לזכר/ נקבה. אי שימת הלב לפינוי השולחן הינה חמורה ביותר בעיני כמו גם בחינת הלוח בכדי להקריא את הצעות היום בשונה מהקראה מהפנקס או זכירה בע"פ- אלו ייבדקו והמלצר/ית שכשלו יתודרכו בכדי להשתפר. בנוגע לנקודה השנייה, ובכן כמעט בכל רגע נתון ישנו איש צוות העוסק בניקיון (בכל מחלקה) וזאת מתוך ההבנה שכל חלל במסעדה מוכרח, מוכרח, מוכרח להיות נקי, באם הגזמנו ונוכחות המנקה הייתה מורגשת מדי (מה שיתכן) אבחן זאת ונמתן את נראות התופעה. אנו מקפידים לעמוד בסטנדרט הקולינרי הגבוה ביותר הן מבחינת חומרי הגלם והן מבחינת הביצוע בפועל בעוד שהמחירים שאנו גובים- שימי/י לב- לא רק כי אינם יקרים מן המתחרים, אלא זולים מהם [אנא בדקו אותי ואל תלכו שולל עקב מכירת מנות ותוספות בנפרד/ מכירת פסטה יבשה ולא טרייה /בשר קפוא ועוד מיני "פתרונות קסם" להצגת מחיר נתון]. האם אי פעם שמעת על מסעדה שמוכרת יינות מקומיים וחוץ במחירי חנות? לעניין הקפה הקר. אכן איננו מגישים קפה קר , בנוסף איננו מגישים חביתות או ביצה מקושקשת, ואולם אנשי הצוות שלנו יכולים "ליהנות" משניהם מן הטעם הפשוט שהגשת מנות בארוחת עובדים לאנשי הצוות שלך אינה כפופה לשיקולי ציביון/ תמחור/ מיצוב וכד'. עם זאת קריאת ביקורתך הובילה אותי להסכים כי העובדה שאנשי צוות נראים צורכים מוצרים שאינם מוגשים ללקוחותינו הינה פסולה- לא חשבתי על זה קודם - נשנה זאת. את/ה צודק/ת בכותבך כי מסעדה איננה רק אוכל או רק חלל אלא גם שירות- ומתוך הבנה זו אנו פועלים, יתכן שלא דייקנו הפעם אך אנו קשובים לביקורות ונכונים ללמוד. מטעם זה הייתי מעוניין כי תצור/י עמי קשר בטלפון 052-3952255 וזאת על מנת שאדאג אישית לחווייתך הבאה. אנא בחן אותנו שוב. שלך, איתי.
יהודית ושמוליק - תמונה
יהודית ושמוליק 2 ביקורות
יהודית
5.0
29/08/14

חגגנו מסיבת בר מצווה בסאזר , רצינו להודות על אירוע מושלם,האורחים נהנו וכמובן גם אנחנו. אנחנו רוצים להודות למלצרים ולכל הצוות על האדיבות והשירות המסור. היה טעים . אז במילה אחת תודה.... מאיתנו יהודית ,שמוליק והילדים. ממליצים בחום. (ולך איתי תודה אישית על הכל)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gili - תמונה
Gili 2 ביקורות
מסעדה מצוינת
5.0
19/07/14

חגגנו בר מצווה ביחד עם 100 איש במסעדה בשישי בצהריים. חוויה יוצאת דופן. אוכל מעולה שמתאים גם לילדים וגם למבוגרים. שירות אדיב ומהיר. יחס אישי של בעלי המסעדה. גם אנחנו וגם האורחים מאד... נהנו. מאד מומלץ. נחזור שוב בוודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה