נגישות
נגישות

סזאר - Cezar ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על סזאר

ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
ארוע בת מצווה מקסים בסזאר
4.5
19/11/13

שישי בצהריים, חגגנו בת מצווה. המקום מקסים, אווירה טובה ונעימה, שרות מקצועי ואדיב, שפע של מנות ורוחב לב בהגשה. הארוע היה מושלם. האורחים פירגנו מאוד ונהנו וגם אנחנו כל המשפחה החוגגת לא... רצינו שהארוע ייגמר. המון תודה לאיתי, אוהד וכל הצוות המוצלח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ELAD - תמונה
ELAD 2 ביקורות
בריתה שערכנו ביום שבת
4.5
18/11/13

ערכנו בשבת אחר הצהריים מסיבת בריתה ל50 סועדים. היה מצוין, המקום מרשים(קיבלנו את הסלון המרכזי לרשותנו, וזה נתן אווירה אינטימית) האוכל והקינוחים מצוינים, השרות לבבי, תודה לאיתי ולצוות, על... האירוח החם, האורחים שלנו מאד נהנו . ממשפחת טובל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noa - תמונה
Noa מבקר מתחיל
אוכל מצויין, שירות מעולה, אווירה אדירה.
5.0
22/10/13

פשוט מאוכזבת מעצמי שלא גיליתי את המקום הזה שמתחבא פה כבר 7 שנים.. הכל היה מדהים. מנת גרבלקס סלמון יוצאת דופן (39 ש"ח) פורצ'יני דל בוסקו- פסטת פטריות פורצ'יני ואספרגוסים פשוט מ ע ד... ן! וופל מסקרפונה ושוקולד לבן לקינוח. שירות מדהים, אני ובן זוגי לקחנו בקבוק יין הביתה (קיאנטי ב 57 ש"ח לבקבוק!!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir - תמונה
Nir מבקר מתחיל
חוויה
5.0
02/09/13

נהנתי מאוד מהאוכל, ללא ספק אחת מהמסעדות הטובות שהייתי בהן . שירות ברמה גבוהה והאוכל לא פחות ... ממליץ בחום .

עוד פרטים
הוספת תגובה
yehudah - תמונה
yehudah מבקר מתחיל
מנת השרימפס מעולללה!!
5.0
01/09/13

מסעדה בעיצוב מדהים השירות היה פשוט מצויין, אדיב ומהיר מנות עשירות ומפנקות ממליצה בחום..!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galit - תמונה
Galit מבקר מתחיל
אוכל מעולה ושירות מעל הכל!
5.0
31/08/13

השבוע חגגתי ארוע במסעדת סזאר, והוא הפך לשיחת היום! כולם נהנו, האוכל היה טעים בצורה שלא תאמן, הצוות חמים סבלני ומאוד נחמד. הזמנו כמעט את כל התפריט מרוב שהכל היה טעים!!! בראש השנה, בע״ה,... נגיע כל המשפחה לארוחת חג! פשוט שווה!!!! תודה לצוות הנהדר, תודה שבזכותכם מצאנו את המסעדה שלנו!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טעם מר - תמונה
טעם מר מבקר מתחיל
טעם מר
1.0
17/08/13

אנחנו מכירים את סזאר מס' שנים ואוכלים שם ותמיד נהנינו מן האוכל ומן האוירה. הערב בחרנו לחגוג ארוע משפחתי אצלכם כהעדפה ראשונה מבין מס' מסעדות מוכרות ברחובות. הזמננו והגענו. היינו 9 סועדים... (אני ואשתי ילדיי עם בנות/י זוגם ושלושת נכדיי. הזמננו ואכלנו אך ביתי שיש לה בעיית עיכול מסויימת ביקשה מן המלצר פירה ללא בטטה תשובת המלצרית וגם האחראי שביקשנו לשוחח איתו הייתה לאאאאאאאאאאאאאא מוחלט. הפירה מגיע רק עם בטטה (בתפריט באתר לא מוזכר שהפירה מגיע עם בטטה). לא עזרו כל בקשותינו. מה הבעיה? שמים תפו"א במיקרו מס' דקות ויש (ואני לא מבין דבר בבישול) קצת גמישות ורצון לשרת לקוח ולהרוויח עוד לקוח מרוצה. סיימנו השארנו 1000 ש"ח וטיפ והלכנו. ירדתם אצלי מהעדפה עתידית ראשונה לאופציה האחרונה אם בכלל. לי חבל. לכם כנראה שלא והכל בגלל פירה. לא נורא תמשיכו כך התוצאות יגיעו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
19/08/2013
מר חיים זלינגר שלום רב, מאוד הצטערתי לשמוע על התרשמותך, אולם יש להעמיד דברים על דיוקם. עליך להתחשב בכך שאנו לוקחים את כל מוצרי המזון והמתכונים שלנו ברצינות מרובה ובהקפדה רבה! הפירה שלנו מורכב ממשקלים שונים של רכיבים שונים המבושלים באמצעים שונים ואף נטחנים בנפרד, ולא "שמים תפוח אדמה במיקרו ויש" (?!) יתרה מזו, אף יתכן כי זה היה מרצה את בתך אולם אף אחד אחר לא היה מגיע אילו רכיבי המזון שלנו היו מעובדים במיקרו ומוגשים ללקוחות.. לביתך, מר חיים זלינגר, הוצעו לא פחות מאשר 6 תוספות חלופיות: צ'יפס, שעועית ירוקה, סלט קצוץ, סלט עלים ירוקים, אורז ואף פולנטת תירס וכמהין (ללא תוספת תשלום). אני חושב שזה ההיפך הגמור ממה שאתה מתאר בתשובתך כ "לאאאאאא מוחלט" . אנו מעמידים סירים וטוחנים פירה במקום כל 3 שעות ולא בכל פעם שלקוח מזמין מנה, האם אתה סבור שביתך הייתה מוכנה להמתין פרק זמן זה?! כפי שציינתי בהתייחסותי לביקורתך בעמוד הפייסבוק שלנו- שוב אני מצר על התרשמותך בייחוד כאשר מדובר בלקוח המכיר אותנו ואת הסטנדרט בו אנו עומדים, עם זאת אינני יכול להיענות לכל בקשה של כל לקוח בכל שעה (לא כל שכן ביום שישי בערב בשעת השיא..) אל תטעה ותטעה אחרים בכך שאתה מכנה זאת "קצת גמישות"- זה פשוט לא נכון. לעתים אני ניצב מול פניות בהם אני סבור כי יכול הייתי לנהוג אחרת, לעיתים אני סבור כי יתכן והיה עלי לפצות אדם בשל חוויה כזו או אחרת אך בחיי שאינני רואה כיצד הייתי יכול לעשות כן במקרה זה. אשמח לשוב ולראותך, אני משוכנע כי נכונים לך ביקורים רבים ומהנים אצלנו- כפי שהיו לך עד כה. בברכה, איתי. כמובן שהצוות ישמח לראות אתכם בכל הזדמנות ולהמשיך לעמוד לרשותכם. שלך, איתי.
תמונה של טעם מר
טעם מר
19/08/2013
שלום איתי. ראשית תרשמו באתר שנדע. שנית לא הוצעה אופציית המתנה והיות ושהינו במקום כשעתיים וגם כך המנות הגיעו מאוד מאוד באיחור משום מה אז ייתכן והיינו מקבלים זאת באהבה והיינו מספרים לכל העולם עד כמה אתם מקצוענים. לגבי שאר התוספות שהוצעו אכן הוצעו אך אתה לא קראת את אשר כתבתי (בעיית עיכול) ולכן לא היתה רלוונטית. לגבי המיקרו לא הצעתי זאת כמנה לכל האורחים אלא רק פתרון אפשרי למקרה מיוחד שנתקלתם בו (ייתכן והטבח שלכם היה מוצא פיתרון יותר יצירתי ממני). אבל מתשובתך אני מבין את התייחסותך לאשר כתבתי. כפי שכתבתי לך "לי חבל לאבד אותכם לכם לעומת זאת לא חבל לאבד לקוח". ועל כך מעידה התשובה השבלונית שלך. מקריאת תגובות באתר שלכם יש לא מעט טענות על השירות שלכם. אזכיר לך למסעדה מגיעים וחוזרים אליה שוב ושוב ע"מ להנות מבילוי. אוכל יש לכל אחד גם בבית. איתי אם חזרת מילה במילה על תשובתך בפייסבוק מבלי להתייחס לתגובתי אז באמת אין טעם להמשיך. דבר אחרון הזכרת בתשובתך "ללא תוספת תשלום" למה אתה חושב שכסף עונה על הכל? מי בכלל ביקש פיצוי כספי? יתרה על כך "אין לך מספיק כסף לפצות על עוגמת נפש". ואם הזכרת כסף יש שיר של חווה אלברשטיין על סבא שרצה למכור כוכבים בדלי ואף אחד לא רצה לקנות והוא מסתיים כך "הכוכבים נשארו אצלו" ומוסיפה באירוניה "ואצלם הכסף". אסיים במה שאמרתי כבר "לי חבל לאבד את סזאר לסזאר לא חבל לאבד לקוח". אני מקווה שתפרסמו כאן את תגובתי לתשובתך ותניח ללקוחות להחליט.
Anat - תמונה
Anat מבקר מתחיל
מסעדת סזאר ברחובות
5.0
15/08/13

בשבוע שעבר חגגתי את יום הולדתי במסעדת סזאר בפארק המדע ברחובות, השירות והאוכל היו נהדרים, במיוחד הפילה בקר עם הניוקי והסביצ'ה דג ים. והיין:והייתי בה-ל-ם מהמחיר! כ-ל היינות במקום הוזלו... בחצי המחיר והיו זולים יותר ממחירי חנות! (מסתבר שזה ככה כבר כמה חודשים!!) קנינו שני בקבוקים ולקחנו אחד איתנו הבייתה מרוב שהרגשנו שנפלנו על מציאה! מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sigal - תמונה
Sigal מבקר מתחיל
סזאר רחובות
5.0
15/08/13

לפני כמה ימים החלטנו לאכול ארוחת ערב משפחתית וחברים המליצו לנו על מסעדת סזאר בפארק המדע ברחובות, המלצה מצויינת! שולחנות מרווחים ונוחים באווירה אינטימית וכיפית. לחם הבית שנאפה במקום... פשוט מדהים. המנות הראשונות כמו כן המנות העיקריות היו טעימות ברמה הגבוהה ביותר, אסתטיות, גדולות ומושקעות. השירות היה מקצועי ומהיר, הרגשנו שאנחנו מקבלים יחס אישי ושהמלצרית דואגת לכל צרכינו. המחיר תואם לחלוטין את כל החוויה שחווינו במסעדה, מבחינת איכות האוכל והשירות ומבחינת האווירה הנהדרת. לסיכום- ממליצים בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
טעים, יקר ולפעמים לא נחמד
3.8
01/08/13

אנחנו אוכלים בסזאר המון לארוחות הצהריים בפארק המדע. המקום תמיד עמוס מבקרים, ואם זאת המנות יוצאות מהר. מנות הפתיחה המוגשות לכל שולחן טובות ומוצאות חן בעיני רוב האנשים (אנטיפסטי), והמנות... לא קטנות וטובות בד"כ. התפריט יקר, גם לארוחות הצהריים, ולאחרונה לא ניתן יותר לקחת שתיה אלכוהולית בארוחת הצהריים במחיר שתיה קלה. בנוסף, היה לנו מקרה לא נעים של ג'וק באוכל, והפיצוי היחיד שקיבלנו הוא זיכוי על מחיר המנה. ציפינו לפיצוי הרבה יותר גדול!!! חוזרים לשם לפעמים, אבל פחות כיום, אבל בעיקרון מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
01/08/2013
מאוד הצטערנו לשמוע על אכזבתך הלא אופיינית במסעדתנו. אנו מארחים מאות סועדים מדי יום ועמלים רבות בכדי לשמור על התקן הגבוה ביותר מול מתחרינו. האמן לי כאשר אני אומר לך שכל רכיבי המזון עוברים את כל הטיפולים שעליהם לעבור בכדי להצדיק את המוניטין בן 7 השנים של המסעדה. עם זאת לעתים נופלת טעות, וכאשר זה קורה אנו מתגייסים מיד בכדי ליטול אחריות ולטפל בעניין- כך גם במקרה שלך. זיכוי בגובה המנה אינו הולם את סרגל הפיצויים של בית העסק במקרה זה ואשמח אם תיצור איתי קשר באופן פרטי בכדי להמשיך את הטיפול בפנייתך. באשר לחלק הראשון של פנייתך: ובכן, הואיל ועד לא מזמן היינו בהרבה יותר זולים מכל מתחרינו החלטנו- וזה חשוב- להיות קצת יותר זולים ממתחרינו, וזהו המצב כיום. בעוד שבכל המסעדות האחרות על האורחים לבחור מנה ראשונה אחת, אצלנו הם מקבל שלוש מנות. בעוד המסעדות המתחרות מגישות רק לעובדי הפארק עסקית חברות- אצלנו כולם, אבל כולם נהנים מעסקית החברות. גם כיום- לאחר השינוי בעניין השתייה אנו עדיין מגישים מבחר רב יותר של משקאות קלים ללא חיוב ממרבית (אם לא מכל) מתחרינו.. היינו הראשונים לכלול יין ובירות בעסקית של 39 שקלים והאחרונים להסירם- אנא אל תסמוך על מילתי ובודק זאת בעצמך. כאמור, אשמח אם תיצור עמנו קשר פרטי, בכבוד רב ובברכת המשך יום מהנה. הנהלת המסעדה.