נגישות
נגישות

סזאר - Cezar ביקורות וחוות דעת - עמוד 25

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על סזאר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/02/07

המקום מעוצב להפליא. ישבנו שעתיים והיה לנו כל כך נעים שהיתה ממש תחושה של "לא רוצים ללכת הביתה". מוחיטו ומרטיני ליצ'י נדגמו והיו מעולים. חציל בלאדי - מומלץ! אכלתי מהספיישלים דניס על מצע... ריזוטו מעולה. הכנאפה היתה קצת מתוקה לטעמי. אבל... אנחנו סימנו את המקום ונחזור אליו שוב ושוב. מומלץ! השירות - מעולה ולא "נודניקי". בהחלט שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/02/07

חגגנו יום הולדת והכל היה מושלם. האוכל - תאווה לחיך ולעיניים - כל המנות שהזמנו היו טעימות ביותר, האוירה נפלאה והשירות מקסים. אין ספק שזה אחד המקומות המושקעים ברחובות. מומלץ בחום!! ואנחנו... עוד נחזור. יופי של מקום, המשיכו בדרך זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 5 ביקורות
4.3
10/02/07

הגעתי סקפטי, יצאתי מרוצה להפליא. מבלי לפרט, אוכל מעולה, מנות יפות ואסתטיות. חציל בלאדי עם מסבחה פשוט חובה. הקינוחים באמת יכולים להשתפר, המחירים סבירים ולמעלה מכך. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוף פרי - תמונה
נוף פרי 4 ביקורות
4.7
03/02/07

יום שישי בערב 2 בפברואר היינו בארוחת ערב, המנה הראשונה - חציל בלאדי בטחינה פשוט מעולה, לא צחוק, ממש מושלם, פרגיות מצוינות לדברי אשתי, מנה עיקרית סטייק ניו יורק, מצוין, עשוי במידה... הנכונה, יין טוב, שירות מצוין, נחזור שוב, קצת התאכזבתי מהעיצוב אבל האוכל פיצה בגדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
28/01/07

אני חובבת מסעדות ידועה והייתי בהמון מסעדות בחיי אך במסעדה ברמה כזו המשלבת אוכל מדהים, עיצוב ואווירה חמימים, שירות מצויין ומחירים נוחים, עוד לא נתקלתי.מומלץ מאוד מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה