נגישות
נגישות

סזאר - Cezar ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על סזאר

Avi - תמונה
Avi 4 ביקורות
היה ממש אחלה !!
4.3
05/12/15

ארוחת צהרים ביום שבת. המסעדה מלאה. האוכל היה טעים מאוד והמחיר, סביר לחלוטין. פשוט מומלץ!! מנות: סינטה 300 גרם הלכה לסיבוב צליה נוסף. חזרה כמו שצריך! ספגטי עם נתחי עוף ביין - מעולה! סלט... ערמונים - מעולה. המבורגר 170 גרם כמו אצל כולם. לא לשכוח להזמין מנת פתיחה של אצבעות בשר טלה בפיתה דרוזית עם טחינה ורוטב עגבניות. חובה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/12/2015
תודה, תודה.. שמח שמצאת לנכון לטרוח ולהעלות ביקורת חיובית [אנשים לרוב לא מקפידים לציין כאשר נהנים..] תרגיש בבית- נשמח לארח אותך שוב. איתי.
osnat - תמונה
osnat מבקר מתחיל
ארוע בסזאר
5.0
24/10/15

לפני כחודש ערכנו מסיבת יום הולדת לאמא שלי עם 65 מוזמנים. האוכל היה מצויין , השירות ותשומת הלב לדברים הקטנים גם הם היו מצוינים. ליווי האירוע והטיפול של אופיר באירוע היו ללא דופי. עם זאת... , ההגבלה מבחינת השעה של הצגת מצגת ושימוש במיקרופון הינה בעייתית מאחר ואזור האירוע הינו חלק מתחום המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron מבקר מתחיל
ארוחה ערב
4.3
16/09/15

אתמול בערב החלטתי לקחת את אישתי לאכול במסעדת סזאר בפארק לאחר המלצות רבות שקיבלתי. כבר בפתיחה קיבלנו פוקצ'ה מרוחה בשמן זית ומעט מלח ים . אני הזמנתי למנה ראשונה פיתה סאג' עם בשר טלה... ואישתי הזמינה ניוקי עם שמנת כמהין , המנות הראשונות היו אמנם לא גדולות , אבל ממש טעימות. למנה עיקרית חלקנו פילה בקר ברוטב ציר יין וניוקי מוסר ים. במילה אחת- מושלם. כאשר הזמנו חשבון הגיע אלינו כעבור כדקה האחמ"ש של המקום עם פינוק , עוגת שוקולד בלגית על חשבון הבית. לסיכום אני הגיע שוב זה בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר 3 ביקורות
אוכל טוב, מחיר סביר, שרות רע.
3.3
12/09/15

אתמול היינו במסעדה והתאכזבנו מאד מהשירות. המלצרית לא הגיעה לכל אורך הארוחה. בקבוק מים, קרח ולחם הבית הגיעו רק לקראת סוף הארוחה (הקרח לא הגיע כלל). יש לציין כי המנות גדולות וטעימות,... המחיר סביר אך השרות חובבני ומטה. משיחה קצרה עם מלצרית אחרת הבנו כי מצבנו טוב וכי יש כאלו הממתינים אף יותר (לא ממש עודד אותנו). על הקינוח החלטנו לוותר ולו רק בשל המחשבה שאנו עשויים להתקע עם עוד המתנה ארוכה. ממסעדה החורטת על דיגלה "להמשיך ולשרת אנשים לשביעות רצונם" (תגובת בית העסק לביקורת מתאריך 11.02.2015) אנו מצפים ליותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ron - תמונה
ron 6 ביקורות
חוויה מאוד מוצלחת ומומלצת בחום!!!
5.0
18/08/15

בדיוק חזרנו מהמסעדה והחלטתי לשתף אתכם בחוויה הנהדרת שהייתה לנו. הזמנו את 4 המנות הבאות: פיש&צ'יפס, המבורגר בקר 250 גרם עם פירה של תפ"א ובטטות, פפרדלה מלך היער עם חמאת כמהין ואספרגוס... וספגטי ארטישוק. כל המנות היו נפלאות כאשר הפפרדלה התעלתה מעל כולן. השירות היה אדיב ויעיל והמסעדה מאוד יפה ונעימה. בקיצור, נשאר לנו טעם טוב ובטוח שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
19/08/2015
רון, זה כל כך נעים לשמוע שכל העבודה הקשה וההכנות הארוכות משתלמות- אני שמח שנהנית! איתי וכל צוות המסעדה.
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מקום טוב ונעים
4.5
15/08/15

מסעדה טובה אלגטית וטובה.שומרת על רמה טובה ואירכותית מספר שנים .מקום שטוב לחזור ולאכול בו.הכל טעים וטוב.אוירה טובה , שירות קשוב.תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה - תמונה
שלמה 3 ביקורות
ארוחה בסיזר
3.0
15/08/15

אכלנו 5 אנשיםבערב שישי. האוכל היה טעים למבוגרים לילדים פחות. שירות אדיב. מחיר סביר ביחס למסעדות ברמה זו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/08/2015
נשמח לדעת מה בדיוק אכלו הילדים בכדי בכדי לחדד ולבחון האם יש מקום לשינוי. תודה על זמנך, בכבוד, איתי.
אחד - תמונה
אחד 2 ביקורות
מקום אלגנטי עם אוכל טעים מאוד
4.0
10/08/15

מסעדת "סזאר ביסטרו" ברחובות היא מקום שבהחלט ראוי לאכול בו. האם זו מסעדה מצוינת? אולי עדיף להתחיל בכך שהיא טובה מאוד, ושהניסיון שלה להיות אלגנטית אבל גם לא מתיימרת מצליח ואפילו נותן... תקווה: הנה מקום שמגיש אוכל טעים מבלי לנופף בתפריט עמוס בעשרות מנות מקצות תבל, ולא מתחפש למסעדה מתנשאת מהעיר הגדולה. ובצדק – הם לא צריכים שום מסכות. תפריט מינימליסטי ("אוכל ישראלי עם נגיעות איטלקיות" פלוס המבורגרים) הוא דבר טוב, אבל על חלק חשוב בו – השתייה – ויתרו משום מה. עם כל הכבוד למלצרית החביבה שסיפרה לנו על האפשרויות, שתייה – גם אם מדובר בלימונדה - היא חלק מהארוחה ואין שום סיבה להתעלם ממנה. היינו ארבעה סועדים. למנות הראשונות הזמנו חציל קלוי עם צנוברים וביצה, וסלט עגבניות מנומרות עם גבינת סנט מור; לא מנות מקוריות במיוחד אבל הן הוגשו יפה והיו טעימות. בהמשך, שניים מאתנו הלכו על מנות איטלקיות: פגטיני עם כבדים צלויים בשום ושמן זית, וניוקי ארטישוק עם כרישה, זיתי טאסוס, שמן זית ועשבי תיבול. הפגטיני היה טוב: זו מנה פשוטה יחסית עם מידה הולמת לכל אחד מהמרכיבים שלה. הניוקי, לעומת זאת, התגלה כמנה נהדרת ממש וכולם טעמו ממנה. רק קחו בחשבון שהיא מגיעה עם הרבה מאוד פטרוזיליה – גם מבושלת וגם טרייה (מה שלא מוזכר בתפריט וחבל). במקום שתי מנות עיקריות נוספות, הזמנו גם סלט ערמונים מוצלח עם לבבות חסה וגבינה כחולה. השירות במסעדה טוב, ובנוסף לקרם ברולה המעולה קיבלנו קינוח על חשבון הבית. לסיכום: מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit - תמונה
Ronit מבקר מתחיל
תודה ביסטרו סזאר
4.5
01/08/15

קיימנו במקום ארוע לפני כשבוע. האוכל היה מעולה ואיכותי. השרות היה אדיב נדיב ונעים. ניכר כי מרכיבי האוכל היו איכותיים ביותר. האורחים שלנו מאוד נהנו והמסעדה זכתה לסופרלטיבים כגון: ״ זו פעם... ראשונה שאכלנו כ״כ איכותי בארוע״, ״אנחנו אוכלים כאן מדי פעם ושוב לא התאכזבנו״. ממליצה על עוגת השוקולד, עוגת הגבינה, סלט אנדיב, פטה כבד, קבב טלה, נתח קצבים, ניוקי, בקיצור הכל. רוצו לא תתאכזבו!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omer - תמונה
Omer 5 ביקורות
האוכל מעולה והמחירים סבירים לרמה הזו
4.0
19/07/15

הקרפציו הכי טעים שאכלתי בשנים האחרונות ומחירי היין טובים פלוס. השירות משתנה פעם מצויין ופעם סביר ואכלתי שם מספיק פעמים. קינוחים מצויינים ותיקחו שם כל מנה מיוחדת שמציעים לכם לא תתחרטו

עוד פרטים
הוספת תגובה