נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
3.8
22/01/18

היה נחמד מאוד,מלצרים אדיבים ושירותיים מחירים קצת גבוהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
נחמד
3.8
22/01/18

חסר מלצרים כנראה , כי לקח הרבה זמן שמישהו יבחין בנו כשרצינו מלצר. וגם הרבה זמן עד שהמלצרים הביאו מים וכו....

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור 3 ביקורות
בילוי משפחתי טעים ומהנה
4.0
02/12/17

מצאנו את עצמנו חוזרים שוב למקס ברנר, כדי לחגוג יום הולדת לאחת הבנות. הפעם באופן חריג הגענו דווקא לסניף בראשון לציון. גם הפעם, אהבנו את המקום, את האווירה, את מנות הילדים ואת השירות.... מומלצת בעיקר ארוחת הבוקר המעולה. שווה ללכת אם אתם עם ילדים וחובבי מתוקים (זה בדרך כלל הולך ביחד).

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilan2525 - תמונה
ilan2525 18 ביקורות
רק למי שנמצא באזור . אין טעם להגיע במיוחד למקום.
2.8
05/11/17

ארוחת בוקר בינונית .סלסלת לחמים מצויינת ,חביתה טובה, מגוון מיטבלים קטן יחסית וכמות קטנה. שרות לא טוב ולא אדיב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ומשתלם, אבל רצוי להודיע על עיכובים
4.8
04/11/17

היינו במסעדה עם אמי ואחותי בשבת בבוקר לחגוג לאחותי יום הולדת, לצערי המלצר לא הודיע על עיכוב ויצא שחיכינו מעל חצי שעה לאוכל, דבר שלא נתקלתי בו בעבר ברשת. וכשאחותי פנתה אליו, התעלם. לבסוף... הגיעו קינוחים שווים, והאחמ"שית הגיבה לעניין וחוץ מבננה ספליט שהגיע מתנה ליום הולדת, את הקראפ גבינות של אחותי גם עשתה חינם. בנוסף, דרך לאומי מועדון בהצדעה קיבלנו 30% הנחה (שובר של לשלם 70 במקום 100).

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים, שירות טוב, dog friendly, יש הנחה דרך בהצדעה
5.0
14/10/17

הייתי עם המשפחה ובן זוגי בשישי בצהריים לחגוג יום הולדת, באנו עם הכלב נתנו לנו בלי בעיה שולחן בחוץ ומים בשבילו. שירות אדיב. אווירה נעימה, מזג אוויר נעים בשביל לשבת בחוץ. האוכל טעים, אני... אכלתי קראפ מרשמלו, בן זוגי קיבל וופל בננה ספליט שגם היה טעים, הוריי אכלו מהמלוחים והיו מרוצים. משקה סמוזי תות גם מאוד מומלץ אך אני רגישה ללקטוז ונטלתי כדור לפני. מבחינת מחיר יצא משתלם כי אחותי מילואימניקית ואני משוחררת אז חברות במועדון בהצדעה. יש כמה סוגי שוברים: לשלם 69 במקום 100, 106 במקום 150, 143 במקום 200- הגבלה ל4 שוברים בחודש, אותם רוכשים דרך אשראי לאומי של מועדון בהצדעה. כמו כן, לא מזמן עשו מועדון שאני לא כל כך בקיאה בו, יש הטבת יום הולדת, מכיוון שבאתי ביום ההולדת עצמו היא לא הייתה רלוונטית אז לא ביררתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadar - תמונה
Hadar 11 ביקורות
מומלץ
5.0
05/08/17

הגענו למסעדה עם קופונים לארות בוקר של שטראוס. הארוחה הייתה ממש טעימה, מגוונת והוגשה במהירות. השירות עצמו היה נחמד מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
נחמד מאוד לארוחת בוקר
5.0
18/07/17

אשתי ובתי הזמינו ארוחת בוקר זוגית ונהנו ממנה מאוד. הכל הוגש בשפע וקבלנו תוספת לחם ומטבלים . לחמניות טריות במגוון רחב , חביתות חמות ומטבלים טעימים . השירות היה טוב , המקום היה כמעט ריק .... אני אישית לא הזמנתי , התפריט שקיבלתי לידיי היה מטונף ביותר ומבחינתי זה הספיק . כאמור אשתי ובתי הזמינו ונהנו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ולרוב מרוצים, היום קצת פחות
4.3
15/07/17

הייתי במסעדה בשבת בבוקר עם משפחתי, יש לציין שתמיד נתתי חוות דעות טובות למסעדה אך היום מעט התאכזבנו. ישבנו בחוץ, אומנם מבחירתנו כי באנו עם הכלב, היה חם מאוד, חבל שלא הפעילו לפחות מאוורר.... המלצרים היו נחמדים, הביאו ישר מים עם קרח לכולנו וכלי מים לכלב, אבל השירות לקה בחסר, לא היה מלצר שהיה אחראי על השולחן, הביאו לנו שתיה קלה רק בסוף הארוחה (כשכבר רצינו את החמה), שכחו להביא לנו מטבל מסוים והיינו צריכים פעמיים לבקש אותו. הארוחה עצמה הייתה טעימה ומאוד משביעה, היינו 4 אנשים ולקחנו 2 ארוחות בוקר זוגיות. כלולים לחמים ומטבלים, חביתה לבחירה (חלק עם תוספת תשלום וחלק כלולים: כלולים עשבי תיבול ובצל), מוזלי, סלט ערבי, שתיה קרה ושתיה חמה. בעקרון הארוחה הזוגית עולה 118 שקל אבל קיבלנו מהאפליקצייה של שטראוס 2 שוברים לארוחות זוגיות חינם, באפליקציה מעלים חשבוניות מקניות של מוצרי שטראוס ומקבלים נקודות, ארוחה זוגית צריך 10,900 נקודות. אז בעצם רק שמנו טיפ כי הארוחה הייתה חינם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
כרגיל שירות נעים ואוכל טעים, כיף לפתוח ככה את הבוקר, תחפשו שוברים בדרך כלל יש
5.0
24/06/17

היינו במסעדה ביום שבת בבוקר עם בן זוגי, זמן ההמתנה היה לא ארוך, נתנו לנו מקום נוח בפנים. מלצרים כרגיל חביבים. הזמנו ארוחת בוקר זוגית, חביתה לבחירה, סלט ערבי עם רוטב בצד, מוזלי, לחמים,... מטבלים של אבודקו, גבינת שמיר, גבינת לבנה, חצילים, טונה, שוקולד מיוחד שמקס ברנר הכינו, חמאה. שתיה קרה ושתיה חמה לבחירה. המחיר המקורי 119 שקלים, אבל לנו הייתה הטבה דרך בהצדעה - שובר ששילמנו עליו 69 אבל יש עליו 100, אז היינו צריכים בנוסף ל69 להוסיף 18 שקלים. ארוחה משביעה וטעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה