נגישות
נגישות

בשרלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 19

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

198 ביקורות וחוות דעת על בשרלה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/11/06

בביקור הראשון שלי נחלתי אכזבה מסוימת וגם כתבתי פה באחת הביקורות לגבי בעיית האקוסטיקה במקום.החלטתי לתת צ'אנס נוסף מהסיבה שנראה היה שהם מאוד השתדלו.אז כבר בכניסה ניתן לראות שבעיית... האקוסטיקה נפתרה כאשר על כל התקרה ישנם ספוגי אקוסטיקה (יכול להיות שהם הקשיבו לי?), הפעם הזאת הייתה מוצלחת מאוד... צלעות הטלה שהזמנתי היו נפלאות! בני הזמין שניצל וארוחת ילדים שהייתה הזמנה גדולה (כנראה לילדים גדולים) אבל אני רוצה לכתוב כאן בעיקר על האווירה במקום שהייתה מדהימה ומעניינת בשל האח''מים שישבו שם באותה ארוחת צהריים. שימו לב: מבקר המדינה מר מיכה לינדנשטראוס עם רעייתו, כמה שולחנות מהם סעד לו ניר דוידוביץ עם עוד שני חברים ובשולחן ה-VIP שלהם סעדו להם אנשי העסקים שבראשם מר דנקנר בכבודו ובעצמו. אין ספק שעם סועדים כאלה האווירה מקבלת מימד נוסף. סבא שלי צדק שאמר בזמנו שתמיד כדאי לתת צ'אנס נוסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/11/06

הגעתי לפני שבוע למסעדה, האנטריקוט והפילה אזלו להם, וכחובב בשר אמיתי פשוט קמתי והלכתי. נקודת האור הייתה שאם נגמר להם הבשר סימן שהרבה לפני נהנו אז למה שגם אני לא? חזרתי כעבור יומיים... והזמנתי אנטריקוט שהתגלה כאנטריקוט הטעים ביותר שאכלתי בארץ!!.זה לא סוד שמסעדות בארץ מתקשות עם מנת האנטריקוט שתמיד מגיעה אל השולחן צמיגית ויבשה, אך שם היה האנטריקוט עסיסי והתגלה ברמה גבוהה מאוד! עכשיו רק ניתן לקוות שמישהו שם ינהל את המלאי בצורה נכונה. אין ספק שבקצב הזה ובאיכות הבשר שלהם הם ממתגים את עצמם גבוה ואכן עומדים במטרה הזו, נקודת אור נוספת שהייתה - זה השירות הלבבי והאווירה הנעימה שליוותה את הארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/11/06

תגובות רבות, הדים רבים סביב המסעדה הזו.. הלכנו לבדוק מדוע ולמה.יום שני, תפוסה במסעדה כמעט מלאה פרט לשני שולחנות. אווירה חשוכה משהו מוסיקה נעימה (חבל שבאתי עם יגאל ולא עם אישתי) מבחר... סלטים - 10 במספר (4 סלטים משעממים ומיותרים השאר טעימים מאוד) אין להם יינות תוצרת חוץ הם מתעקשים על יינות ישראלים בלבד!( אני מפרגן).הזמנתי סטייק פילה 500 גרם מדיום MR, עשוי במדויק, רך כמו חמאה הטעם שמיימי, בינגו! כמעט נישקתי את יגאל.יגאל הלך על אנטריקוט 600 גרם יגאל בחור אדיש.. תגובתו הייתה "הם באמת טובים'' שזה אצל יגאל סערת רגשות.. לקינוח הזמנו קרם ברולה שגם שם הם לא איכזבו ועמדו בציפיות שלנו... המחיר לא יקר אך גם לא זול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/11/06

אני שחר שגיא, אני זה שרשמתי את הביקורת ב-3.10. הייתי במסעדה יחד עם אחי רועי שגיא שגם הוא כתב ביקורת ב-3.10. ישבנו עם עוד 7 חברים וכל כך נהנינו מהאווירה ומהבשר שלהם שהוא ברמה מאוד גבוהה... והחלטנו לפרגן לחבר'ה שם שניכר עליהם שהם מאוד משתדלים ואכן מצליח להם... ובכל דרך אמשיך לפרגן יחד עם אחי למסעדה הזו. בכל זמן ובכל דקה כי מגיע להם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
04/11/06

אכלנו שלושה אנשים במסעדה בסוכות. האכל היה בינוני וחלק גדול מהמאכלים הרשומים בתפריט אזלו. אחרי כל המלצה של המלצר שהסכמנו להזמין הוא חזר התנצל ואמר שהמנה אזלה.לבסוף אכלנו מה שהיה. האוכל... לא היה משהו ראוי לציון.את חוות דעתי זו כבר כתבתי לפני שבועיים אבל כמה ימים אחרי שראיתי שהיא פורסמה להפתעתי היא נעלמה. האם הרעיון הוא לשמור רק את ההמלצות חיוביות. אני מקווה שזה מקרי ולא מדיניות של האתר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/10/06

שלום .. אני אבי בן משה ואני תושב הוד השרון.. בשבת האחרונה הייתי עם אישתי והילדים שלי אצל משפחה בחיפה.. והחלטנו ללכת לבשרלה.. אני פשוט הופתעתי .. הגענו למקום קיבלו אותנו כמו שצריך עם... חיוך אמרו לנו איפה לשבת.. הגישו לנו תפריטים (תפריט עשיר בבשר איכותי) ובזמן הזה מילאו לנו את השולחן בסלטים ..לאחר שטעמנו מהסלטים שהיו נורא טעימים.. אני הזמנתי מדליוני פילה (52 ש''ח) שהיה עשוי בדיוק כפי שביקשתי.. אישתי הזמינה קבב טלה(49 ש''ח) שהגיע עם תוספות של תפוח אדמה ושעועית מוקפצת עם שום ולימון.. הילדים שלי אכלו מנת ילדים ופשוט גמרו את הצלחות.. פשוט מאוד נהניתי.. סוף סוף מסעדה איכותית בחיפה.. בשרלה כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/10/06

ביום שני הייתי עם כמה חברים בבשרלה. אני חייב להגיד שהופתעתי ולטובה, הרבה המליצו לי על המסעדה הזו אבל לא חשבתי שאני אבוא ואהנה ככה... האוכל, השירות, העיצוב, הכל היה מושלם, פשוט נהניתי... לשבת שם ולאכול. כל הזמן מילאו לנו את הסלטים, הבשרים היו עשויים בדיוק כפי שביקשנו, בשרלה כל הכבוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונן - תמונה
רונן 3 ביקורות
2.0
14/10/06

היינו ביום שבת ב-13:45.המקום מעוצב כמקום יוקרתי אבל האוכל הוא בהחלט לא.השרות אדיב והמלצריות נחמדות.במקום יש בעית אקוסטיקה רצינית וגם כשהמסעדה לא מלאה יש רעש רקע לא נעים שלא משרה אווירה... נינוחה.הסלטים בפתיחה הם בתשלום. המבחר והטעם בינוניים מינוס כאשר רוב הסלטים חוץ מהטחינה תפלים ולא רעננים (סלט בטטה בתנור במצב קרוב לפירה, סלט גזר מרוקני חסר טעם, חומוס שגרתי, טחינה טעימה, שלושה סוגים של סלט חצילים - קצת מוגזם, פרוסות עגבניות עם בצל שראו ימים יפים יותר, סלט צנון וגזר סיני טעים, פלפל חריף מטוגן - לא נגענו). היה עדיף אם היו מגישים סלטים רעננים ומגוונים יותר.סטייק פרגית היה טעים אבל האורז לתוספת היה דביק ולא טעים. תפוחי האדמה האפויים היו בסדר. סטייק אנטריקוט (מדיום) היה צמיגי, יבש וקשה ללעיסה למרות שנצלה לדרגה הנכונה. נראה שהבעיה היא באיכות הבשר ויישונו.קרם הברולה לקינוח היה מאוד טעים.המחירים הם בהחלט לא זולים וארוחה לשניים בלי יין ובלי תשר הגיעה לסכום של 215 שקלים.בסה"כ החוויה היא מאכזבת וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/10/06

חגגנו יום הולדת לאבא שלי. היינו שמונה אנשים וכולם מאוד נהנו מהאוכל הטעים והטרי, השירות המקצועי (בפרט את המלצרית בשם אולגה ששירתה אותנו באופן יוצא מן הכלל) והאווירה הנעימה ביותר. מומלץ... בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה - תמונה
שלמה מבקר מתחיל
4.0
03/10/06

האיכות מחלקה ראשונה (סינגפור אירליינס).חשבתי שלפי השם זאת מסעדת בשרים, התפריט אולי רומז על זה אבל לא האווירה.ארוחה עיסקית הכוללת סלטים ולאחריה מנת פרגיות (לשומרי המשקל) במחיר מצחיק של... 35 ש"ח?לכו לפני שמעלים מחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה