נגישות
נגישות

בשרלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

198 ביקורות וחוות דעת על בשרלה

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
28/01/07

חוצפה!! חמישים דקות המתנו בתור!!! עוד עשרים דקות למנות הראשונות, על העיקריות אני כבר לא מדבר. אז היה לחץ ומלא אנשים ואפילו היה טעים (מודה, הבשרים מעולים) אבל זה לא מכפר על השירות ועל... העובדה שאחשוב פעמיים אם לחזור לשם. אם האוכל טעים והשירות על הפנים אז מה שווה כל סיפור האהבה הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
20/01/07

שבת צהריים, המסעדה הייתה מלאה עד כדי לחוצה מאוד. זמן המתנה למנות העיקריות היה ארוך אבל אני סולח כי היה טעים מאוד. היה שפע של סלטים ודאגו למלאם כל הזמן. סך הכל מחירים זולים מאוד, 50 ש"ח... לשלושה שיפודי פילה!!!47 ש"ח לשלושה שיפודי פרגית ו-35 ש"ח לארוחת ילדים. זו הייתה הפעם הראשונה שלי בבשרלה ובהחלט ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/01/07

ערכנו בת מצווה משפחתית ביום שישי בערב, לכ-40 איש ואין מילים לתאר את היחס החם שקיבלנו משי ומאתי ומשאר הצוות, ההקשבה לדרישותינו, האוכל הטעים שזרם פשוט ללא הפסקה (לא היה צורך אפילו לבקש... תוספות) הסלטים המצויינים, הבשרים הטעימים והקינוחים - אין מילים!! האווירה היתה מקסימה, ההרגשה כאילו אנחנו לבד במסעדה, למרות שלא היינו לבד. המלצרים לא עזבו אותנו לשניה אחת. העיצוב והאווירה נעימים ביותר. המחיר סביר ביותר והכי חשוב - האורחים נהנו. מומלץ ביותר!! ושוב תודה לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/01/07

יום ראשון בערב גשם ללא הפסקה. בחיפה כבר כולם הלכו לישון כנראה, הגענו לבשרלה בפנים היה חם וחשוך רק אור הנרות והשאנדלייר האדומה האירו ועוד ארבעה זוגות אמיצים שיצאו במזג האוויר הזה, זו פעם... שלישית שלי במסעדה ואחרי שלוש פעמים אפשר לומר שזו מסעדה מעולה. האווירה נעימה, סלטים טעימים ומיוחדים, בשרים שפשוט אין בהם נפילה, מחירים זולים, שירות מקצועי ולא מתחנף נותנים לך לאכול בשקט. אז אחרי שלוש פעמים אפשר להמליץ בפה מלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/01/07

גן עדן לאוכלי בשר והמון. כמה אוכל, איזה שפע, התלהבתי. קשה שהחיים כל כך טובים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/01/07

אוכל ברמה גבוהה, סטייק פילה מעולה, דג דניס על הגריל הפתעה נעימה מאוד. הזמינו אותי ואת אשתי ליין על חשבון הבית. כששאלנו מדוע, ניגש בעל הבית ואמר לא צריך סיבה, כדי לפנק לקוחות. יום... נישואין 33 שנה היה מהנה וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/12/06

האירוע - הרמת כוסית לרגל החג (חנוכה).שולחן ל-12 איש הוזמן מראש, הפתעה נעימה, שולחן עגול עם וילונות מסביב ושאנדלייר מזכוכית אדומה מעל השולחן, כיסאות עור שחורים (נוחים לישיבה... ארוכה).תפריטים - ישנן עיסקיות אטרקטיביות מאוד ב-35 שקלים וב-49 שקלים. חלקנו הזמין עיסקיות וחלקנו מהתפריט הרגיל ששם יש את הסטייקים שלשמם באנו.הארוחה - תחילה הגיעו המשקאות ומייד זרמו לשולחן שלושה מגשים של סלטים. אני ספרתי 18 סלטים!!!כולם טריים וטעימים, אציין את הבולטים שבהם: אבוקדו, חצילים בגרגירי חומוס וצ'ילי, סלק אדום בחרדל (מעניין), כרובית חמה ברוטב ברביקיו פיקנטי, חומוס, טחינה, פלפלים חריפים בעשבי תיבול.דרך אגב בצהריים הסלטים הם בחינם.עיקריות - אני הזמנתי פריים ריבס 780 גרם mw טעים, עסיסי, למרות גודלו הוא נחתך בקלות, מה שמעיד על איכות הבשר. פילה 250 גרם הוגדר מצויין ורך כמו חמאה, אנטריקוט 300 גרם הוחזר לצלייה נוספת, ציון לשבח נרשם כאשר חזרה המנה בצלחת חדשה עם תוספת חדשה וחמה והתנצלות של המלצרית (יפיפיה). האנטריקוט המשופר נאכל כולו. עוד הוזמנו קבב טלה ששם נרשמה התלהבות היסטרית מהשילוב של הצנוברים, השומן ובשר הטלה (בפעם הבאה נזמין את זה). שיפודי פרגית הייתה המנה שרובם הזמינו ונראה היה שהם נהננו ממנה. דג דניס פתוח על הגריל לצמחונית שבינינו היווה מענה מעולה בשבילה.עוד הוגשו תפו"א אפויים בתנור ברוטב שום ושעועית ירוקה מוקפצת בלימון ופרוסות שום.שרות - המלצרית הייתה נעימה, ניכר עליה שהיא מבינה בבשר.תפוסה - יום שני שעה 13:00, תפוסה כמעט מלאה.מוסיקה - נעימות צרפתיות ישנות (נחמד אבל לא כל כך קשור).סה"כ חשבון - 647 ש"ח לא כולל יין וקינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/12/06

שימו לב!התקשרנו ביום שלישי כדי להזמין לשישי בצהריים... נאמר לנו שהכל מלא, מה לגבי שישי ערב שאלתי?''גם הכל מלא גבירתי',' ענתה המנהלת בנימוס והמשיכה, ''גם שבת צהריים מלא השבוע ושבוע הבא... יש לי פנוי שולחן ל-4''. למרות שהסברתי לה שאנחנו 10, היא ניסתה להפנות אותי לשעה 6 במוצאי שבת בעוד שבועיים שפנוי לה שולחן ל-10 או ''את יכולה בימי חול כי אז כמובן יותר רגוע ויש מקום''. הסברתי לה שקשה בימי חול כי הילדים והנכדים מגיעים מהמרכז ורק בסוף שבוע מתאים, בשביל זה ענתה המנהלת ''צריך לפחות שבועיים מראש כי בסופי שבוע מגיעים מכל הארץ וקשה למצוא שולחן, במיוחד ל-10''. אז תסלחו לי שם בבשרלה, אכלתי אצלכם פעמיים ונכון הבשר שלכם טעים מאוד ואיכותי, אבל שבועיים מראש?עצה קטנה - אם מישהו מהם בכלל קורא, אפשר לתת עדיפות ללקוחות חוזרים שאוהבים את האוכל שלכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ani - תמונה
Ani 2 ביקורות
1.7
18/12/06

הזמנו שבועיים מראש (לתאריך 15.12.06 בשעה 20:00) מקום ל-7 עד 10 אנשים בשולחן VIP. המנהל בשם שי רשם לפנינו את ההזמנה במחברת ההזמנות. ליתר ביטחון יום לפני האירוע התקשרנו לוודא שהכל בסדר... ואכן אישרו שוב את ההזמנה.כשהגענו למסעדה ב-15.12.06 בשעה 20:00 בול, גילינו להפתעתנו הגדולה שהשולחן שהזמנו היה תפוס על ידי קבוצה שהגיע כנראה זמן קצר לפנינו.התרוצים של המנהל בשם שי היו עלובים. כמובן עזבנו את המקום ואין לי שום כוונה לחזור למסעדה שמזלזלת בצורה כל כך בוטה באורחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/12/06

חגגתי עם חברי יום הולדת 18 במסעדה. באנו כ-25-28 איש, בנים ובנות. אני מפרגן על האוכל כמו כל החברים שלי, עד היום אנחנו מנסים למצוא זמן ללכת כי השאיר לנו טעם של עוד והמלצריות פינקו אותנו... וגם בעלי המקום. החזרנו בטיפ נדיב מאוד מאוד. אני ממליץ בחום, מקום רומנטי, מגניב והכי יפה בעולם. תהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה