נגישות
נגישות

בשרלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 20

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

198 ביקורות וחוות דעת על בשרלה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
19/09/06

מזרחי פלצני, אוכל כמו מסעדה מזרחית רגילה. שירות סביר, מחירים סבירים. אפשר לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
15/09/06

לפני כמה ימים ביליתי בחיפה, אני תושבת המרכז...ובמהלך היום קיבלתי המלצות מכמה חברים על המסעדה ''בשרלה''. ביליתי בהמון מסעדות בארץ, מהבכירות ביותר לפחות בכירות ואני חייבת לציין את המסעדה... לטובה. פשוט מסעדה לתפארת.העיצוב, היחס, האוכל ופשוט הכל. הכל היה מושלם מאוד, נהניתי להיות במסעדה שאני בטוחה שאני אחזור לשם.אני ממליצה בחום על סטייק אנטריקוט שהיה עשוי נפלא ובדיוק כמו שביקשתי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
12/09/06

אחלה מסעדה. השירות מצויין כאילו אוכלים אצל אמא בבית, ממש מפנקים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
07/09/06

הזמנו אנטריקוט ופילה בקר, שניהם בדרגת צליה מדיום. הפילה הגיע בסדר גמור והאנטריקוט כלל 3 נתחונים יפים. לאחר שאכלנו 2 מתוך השלוש שהיו אגב בסדר גמור, שמנו לב שהנתח השלישי יבש לרמת וול וול... done. ביקשנו מהמלצר שהתקשה לפתור את הבעיה ולאחר שהמנהל הגיע הוא פצח בהסברים ארוכים מדוע הוא לא יכול להכין לנו נתח חדש. אחרי שנגמרו התרוצים הוא הגיש תחליף שיפוד במקום הנתח השרוף. לא רציני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
02/09/06

אז ככה:  עקבנו בדריכות ובצפייה לפתיחה של מסעדת בשרלה בחיפה... ראינו שהם פתחו שבוע לפני המלחמה ואח''כ סגרו למשך חודש במהלך המלחמה חיכינו בסבלנות והגענו בשישי בצהריים ואנו שמחים להודיע... שהצפייה וההמתנה היו שווים.הגענו עם שני ילדינו המקום היה מלא אך למרות זאת הם קיבלנו אותנו בסבר פנים יפות והפנו אותנו להמתין על הבר (מדהים ביופיו ).רואים שהושקעה מחשבה רבה בעיצוב ובתפאורה של המסעדה.ולאוכל: קיבלנו מבחר גדול של סלטים כאשר המלצר דאג למלות כל מה שהיה חסר במהלך כל הארוחה גם כאשר אמרנו בינינו שלא יישאר מקום לבשר לא יכלנו להפסיק לאכול את הסלטים.למנות עיקריות הזמנו סטייק פילה מדיום רייר, צלעות טלה, למנת ילדים (35 שקלים סך הכל) הזמנו שיפודי פרגית ושניצל המנות לילדים כללו צ'יפס ושתייה.. הבשר היה עשוי לבקשתנו והיה טעים מאוד!!! למנות אחרונות הזמנו קרם ברולה שהתחלקנו בו כולם (מצוין) השירות היה מהיר ולא מציק.. הערה קטנה: המקום היה מלא בשולחנות עם ילדים קטנים אנו ממליצים לבעלי הבית על דפי ציור וצבעים.סך הכל נהנינו מאוד ובהחלט נחזור לשם.. יישר כוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
22/08/06

בשבת האחרונה חגגנו יום הולדת והזמנו שולחן ל-8 אנשים. השולחן חיכה לנו ערוך וחגיגי עם בלונים, הופתענו מהמהירות הרבה שבה הגיעו הסלטים. ביקשנו להזמין את המנות העיקריות לאחר שנסיים את המנות... הראשונות (12 סלטים שמולאו בכל פעם שביקשנו), אני חייבת לציין את הקבבוני טלה ואת מנת הנקניקיות "מרגז".המנות הבשריות נעשו עפ"י בקשתינו בצורה מדויקת סטייק פילה מדיום, אנטריקוט מדיום רייר וצלעות טלה ביקשנו עשויות על הגריל וול דאן. היה טעים ומענג, המשכנו לנשנש את הסלטים שהיו טריים וטעימים במהלך כל הארוח וכמו כן גם הפיתות חמות וטריות...קינוחים: נאמר לנו שזה סיפור בפני עצמו והם יודעים על מה הם מדברים!יש להם טרטופו שוקולד - שוקולד בלגי מרוכז בצורת קיפוד, מעולה!!פאי תפוחים חם מוגש עם כדור גלידת וניל - זה היה נפלא!אני מקווה שרק תשמרו על הרמה כי אנחנו בטוח נחזור שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
19/08/06

בעקבות ההמלצות באתר החלטנו לאכול שם והתאכזבנו קשות! כבר בכניסה מרגישים שהמקום רועש וסובל מבעיית אקוסטיקה. לקח לנו 10 דקות לקבל תפריט (היינו צריכים לעזוב כבר בשלב זה). קראנו פה על 12... סוגי סלטים, אנחנו קיבלנו רק 6 (ספרתי) וכשרצינו מילוי נוסף (הכמויות על הצלחות מצחיקות) לא הייתה מלצרית בסביבה. צלעות הטלה היו טעימות (חבל שהיו רק 3 קטנות). קבבוני טלה היו טעימים (חבל שהיו רק 2). בקיצור, זו מסעדה מזרחית בעיצוב הייטקי. החשבון היה 170 ש"ח (יקר יחסית למחיר של ארוחה כזו בכל אחת מהמסעדות המזרחיות בעיר). בקיצור: אם אתם מחפשים אוכל מזרחי כזה תלכו למסעדה מזרחית רגילה בחיפה. השירות יהיה טוב יותר ותצאו עם עודף בכיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
03/08/06

בעקבות המלצות האתר הגעתי לבשרלה ונהניתי במיוחד!מסעדת גורמה עם עיצוב מיוחד מאוד וצוות חייכן ומסביר פנים.בוודאות אחזור לשם!!אכלתי צלעות טלה מדהימות ובן זוגי הזמין סטייק סינטה משובח.תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
5.0
03/08/06

הגעתי לבשרלה עם משפחתי בעקבות ההמלצות החמות כאן באתר ורציתי לומר תודה! כאחת שאוהבת אוכל טוב, לאכול במסעדת גורמה היה פשוט תענוג.בימים קשים אלו היה לי צורך אדיר להתאוורר ולהתפנק ואני... מוכרחה לציין שזה היה שווה כל רגע וכל אגורה...הזמנתי צלעות טלה, בשר איכותי ומשובח עשוי היטב, בעלי הזמין סטייק סינטה ולילדים הזמנו מנות ילדים, אין מילים!גם בתקופה זו המסעדה עובדת, המלצרים מחוייכים והאווירה מאוד נינוחהתודה לתהל המלצרית המקסימה.משפחת הירש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
20/07/06

בין עשר המסעדות הטובות בארץ. אני תל אביבית ובמקרה הגעתי והתאהבתי. מבחר סלטים ענק (12 ש"ח לסועד), הזמנתי צלעות טלה (ארבע צלעות!) פשוט ללקק את האצבעות. לקינוח הזמנתי קרם ברולה (גדול... מהרגיל).השירות מהיר, יעיל וכולם מחייכים ונעימים. היה פשוט כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה