נגישות
נגישות

בשרלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

198 ביקורות וחוות דעת על בשרלה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/02/07

לאחר הרבה המלצות מהרבה אנשים הלכנו לבדוק הכצעקתה. הזמנו מקום מראש ונאמר לנו שיש לנו שעתיים מ19:30 עד 21:30. קבלת הפנים הייתה חמימה הדליקו לנו נר וישר הורידו לנו 12 סלטים שהלכו והתמלאו... בלי סוף השולחן היה מלא באוכל ועוד זה לפני העיקריות שזמנו פילה 250 גר' וצלעות טלה, הבשר היה עסיסי, הפילה היה מהטובים שאכלתי את הצלעות החזרנו לצלייה נוספת כי אשתי אוכלת רק "שרוף ובלי דם" וציינה שהיה טעים. סך הכל מקום טוב לחזור אליו עם אווירה נינוחה ואוכל טוב מה שנקרא, המחיר דרך אגב 214 ש"ח לא כולל שרות וקינוחים, סמי וסוסו אהבו ולכן ימליצו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/02/07

מסעדה מזרחית מעולה. אהבתי את הרעיון של לקחת מסעדה מזרחית ולשדרג אותה מעלה. העיצוב של המסעדה עלול להטעות אתכם שכן היא מעוצבת בפאר רב וניכר שהשקיעו שם מחשבה רבה אך האוכל הוא אוכל עממי... לחלוטין והמנות גדולות והמחירים זולים. כלומר הפוך ממה שהיא משדרת. במנות הראשונות יש להם מבחר גדול של סלטים שמגיע חינם בצהריים. הסלטים טעימים וטריים. בפעם האחרונה שלי שם הזמנתי סטייק פרגית שהיה טעים מאוד .מומלץ בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/02/07

אנחנו לקוחות קבועים מהיום הראשון של המסעדה. חגגנו שם כבר שלושה ימי הולדת ופעם האחרונה חגגנו שם בריתה. בעלי הבית, שני חברה צעירים שפשוט לא מפסיקים לפנק ולהפתיע. למרות שהמסעדה נפתחה בזמן... המלחמה הם עמדו על הרגליים ויצרו שם אווירה משפחתית של לקוחות קבועים ונאמנים שאנחנו חלק מהם, שיודע לומר תודה ולפרגן כי אחרי כמה וכמה אירועים נפלאים שלנו הם הפכו לחלק מהמשפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
15/02/07

מסעדה טובה. בהחלט לא מהסוג שתיפול מהרגליים. העיצוב מדהים ביופיו, אולי אחת המסעדות היפות בארץ! לגבי האוכל אין ספק שהוא איכותי וטרי וגם טעים, אך אין בו איזה משהו מיוחד שתואם את העיצוב של... המסעדה שמשדרת יוקרה. דרך אגב גם המחירים כלל לא יקרים, אפילו זולים. המבורגר 35 ש"ח, שיפודי פילה 50 ש"ח, אנטריקוט 300 גרם 85 ש"ח, כל מבחר הסלטים 12 ש"ח. אל תצפו לארוחת גורמה אך לאכול טוב ולא יקר במסגרת האפשריות הקיימות אצלנו בצפון זו בהחלט אופציה טובה.האווירה שם והשירות הם בהחלט ברף הגבוה.אחד הדברים שהפריעו לי זה שאין שם מארחת כי היה שם לחץ גדול על הכניסה ואנשים פשוט זרמו בלי שיקבלו את פניהם, מה שיצר קצת לחץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.7
15/02/07

זה היה ביקור ראשון שלי ושל חברתי במקום. המקום נראה נחמד, עיצוב מודרני משהו. לאחר קריאה של כל ההמלצות פה ציפיתי למשהו מיוחד בתחום האוכל. דיי התאכזבתי.למנה ראשונה ניסינו את הכנפיים. הם... הגיעו לא מספיק עשויות לטעמי וחלק מהבשר היה עדיין אדמדם באיזור העצמות. הרוטב היה רוטב צ'ילי מתוק, נחמד אבל לא מדהים (כזה בקבוק שקונים בסופר).לעיקרית חברתי לקחה את דג היום (דניס) שנצלה על הגריל והיה סביר +.אני לקחתי לעיקרית אנטריקוט 300 גר'. ביקשתי מידת צלייה מדיום ואכן רוב הנתח היה במידה הנכונה אבל אחרי התגובות פה של אנשים ציפיתי לסטייק ברמה ולמען האמת הוא היה דיי בינוני, דק מדי במקומות מסויימים ודי מסטיק.הקינוח היה טעים היה איזה שוקולד עם נתחי קינדר או משהו.השירות היה אדיב אבל למנות לקח המון זמן להגיע לשולחן. אני חושב שחיכינו לפחות 20-25 דקות מההזמנה עד למנה הראשונה.לסיכום היה טוב אם כי קצת מאכזב במיוחד שאור הציפיות שפיתחתי (אולי הן היו גבוהות מדי מלכתחילה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/02/07

חזרנו מערב מהנה של חג האהבה. היה תענוג, אווירה מדהימה, שקטה ורומנטית. האוכל היה תוספת מענגת לערב נפלא. בילינו קרוב לשלוש שעות במסעדה ואין ספק שנחזור לשם מהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/02/07

היינו ב-12-10, יום ראשון בצהריים. עיסקיות משתלמות מאוד. שלושה אנשים 105 ש"ח כולל סלטים, שתיה ומנת בורגרלה לכל אחד, בהחלט זול. הסלטים מיוחדים וטעימים מאוד. מנות ההמבורגר היו גדולות... והוגשו עם צ'יפס וסלט קצוץ וענו על הציפיות. בהחלט משתלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/02/07

מסעדה מעולה. אנחנו גולשים קבועים באתר והגענו בזכות ההמלצות החמות למרות שיש גם כאלה פחות אבל זה מראה על כנות מסויימת מצד האתר כי כבר היינו במסעדות שכל הביקורות היו גן עדן והאכזבה הייתה... גדולה. לשולחן הגיעו אין ספור סלטים שהיו טריים וטעימים. מאחר וסגרנו דיל לאירוע, המנות הוגשו כמיקסים של בשר בצלחות גדולות למרכז השולחן שכללו שיפודי פילה, שיפודי טלה, קבב טלה, פרגיות, שיפודי אנטריקוט וסינטה. כולם (עשרה אנשים) גילו התלהבות יוצאת דופן מהשפע והטעם הנפלא. השירות היה ללא דופי למרות הלחץ הרב שהיה שם. המלצר רועי היה קשוב לנו במהלך כל הארוחה. אנחנו בהחלט נמליץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
11/02/07

בתאריך 10.02.07 אכלנו בבשרלה ארבעה אנשים, השירות היה אדיב ומקצועי. הסלטים כמנות פתיחה היו מאכזבים, קרים, קטנים וחלקם אף מלוחים יתר על המידה. הזמנו מנות פילה בקר: הצ'יפס הגיע קר, את... השעועית שכחו ואילו הפילה הגיע כמנת "דוגמית" קטנה ולא כפי שהובטח בתפריט (250 גר') הבשר עצמו היה מאכזב. הקינוחים היו מתוקים יתר על המידה ולעוגת שוקולד חמה לא נתלוותה גלידה. לסיכום: תמורה לכספנו לא קיבלנו במסעדה הנ"ל ואם נרצה לאכול בשר לכאן לא נגיע יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
07/02/07

חגגתי יום הולדת במסעדת בשרלה המדהימה.הרגשה אינטימית, קיבלתי שולחן V.I.P עם שירות יוצא מן הכלל, אדיב, מיומן ומקצועי, פינוקים בלי סוף, ממש יום הולדת אמיתי ומפנק. האוירה במקום הייתה חמה... ונעימה, העיצוב של המקום מיוחד וקלאסי ברמה מאוד גבוהה. המלצרים אדיבים וחביבים ששירתו אותי ואת חבריי בכיף ובאהבה. האוכל מדהים, טעים והתפריט מאוד מגוון. בטוח שאחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה