נגישות
נגישות

גוצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

169 ביקורות וחוות דעת על גוצ'ה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
14/06/05

לא יודע מאיפה כל התגובות השליליות.... אני גר בסמוך , הפכה להיות מסעדת הבית שלנו .... כל החברים שמגיעים לבקר מהעיר ומחוצה לה, נהנו מאד ושבחו את במקום. האוכל נהדר ומגוון, אומנם המקום קצת... צפוף (תוציאו את השולחמות במעברים במרפסת....לא נעים לסעוד כך) , המחירים סבירים (לא של העיסקיות בצהריים )והשרות נהדר .... המשיכו כך

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/05/05

לא ממליצה בשום אופן! התור שנוצר מדי פעם מלאכותי לגמרי כי מסעדה קטנטנה ואין מקום בפנים! הזמנו מקומות שבוע לפני יום ההולדת ולא קיבלנו שולחן רגיל כפי שביקשנו. המארח היה לא סימפטי ואוירה... מאוד לחוצה ולא נעימה. האוכל (מנות קטנות) ומלצרית היו ברמה בינונית. בקיצור בזבוז זמן וכסף. המלצה!: מי שמזמין מקום מראש תדגישו פעמיים שאתם רוצים מקום ישיבה רגיל ולא שולחנות גבוהות (כמו בר), אחרת תבלו כל הארוחה עם רגליים באויר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
27/05/05

אני וחברה שלי חזרנו לפני שעתיים לאחר ארוחה במסעדה, הזמנו דג סלמון ודג אמנון, שנינו כרגע סובלים מכאבי בטן חזקים. לא הייתי רושם תגובה לולא קרה לי אותו דבר לפני כחצי שנה, לתומי חשבתי שזה... מקרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילי וקאטי - תמונה
גילי וקאטי 9 ביקורות
4.3
06/04/05

אחרי הפעם השניה שהייתי שם הבנתי שיש כאן מציאה. המנות מעוצבות, מריחות נפלא וטעימות מאוד. לא פחות חשוב - המחיר הוגן. רטבים מיוחדים מאוד כמו ג'ינג'ר ודבש, רוטב סרטנים, שמנת רוקפור... ועוד. בשבילי זו מסעדת הבית. אהבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
09/02/05

למרות הקור שנחת על ת"א כאילו לא היינו בים רק לפני שבועיים, התלבשנו חם (כולל צעיף) - חנינו על גבול המותר ושמנו פעמינו בפעם המי יודע כמה לגוצ'ה. אז מה היה לנו הפעם? סרטנים מצוינים מלווים... בצ'יפס כל-כך טעים ששובר כל דיאטה (נפלתי גם אני). המנה של האורז עם פירות ים מיוחדת ומזכירה ימים חמים יותר על חופי תאילנד. קינחנו בגופרה שוקולד מתוקה במידה הנכונה וחזרנו הביתה אל סדין החימום והרדיאטור. חורף חם בתל-אביב ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
10/12/04

היום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
10/12/04

לאחר שבוע שלא הגענו למסעדה החביבה על כולנו הגענו שוב ונדהמנו לגלות שהרבה יותר נעים לשבת במרפסת . . .כמו בכל פעם קיבלו אותנו בחיוכים, המלצרים שם עובדים ממש בכיף ,שלא נדבר על המטבח:מסעדה... עם שף שתוך כדי עבודה מנחה "תכנית בישול"... מנהלים נחמדים שתמיד זוכרים אותך ומנות חדשות בכל יום. בקיצור "ת ע נ ו ג" מומלץ לשבת על הבר !!! המשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
07/12/04

מה קורה למקום הזה בזמן האחרון!!!! השירות מתחת לכל ביקורת מלצרים אנטיפטים מנהל משמרת לא פנוי לטפל בלקוחות פשוט אכזבה . האוכל סביר אבל זה ממש לא אותה רמה שהיתה. חבל!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/11/04

פעם ראשונה שלי שהגעתי לשם. איך לא הגעתי לפני כן? מנות מדהימות. כ"כ נהננו. מנה של שרימפסי במנגו, שרימפס עם חמאה ויין, סלטים. המנה של הבננות הביאה אותנו לאורגזמה. חבר'ה נהדרים שכל הזמן... שואלים ובודקים אם טוב וטעים. חוויה קולונרית. אין ספק זו המסעדה שאני מאמצת בחום. מומלץ מומלץ !!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
07/09/04

מסעדה מעולה. ביקרנו כבר פעמיים בחודש האחרון ואכלנו פירות ים מעולים במחירים מעולים. אין כמו לאיכול אוכל טוב ולא לשלם הרבה כסף. מומלץ, מולים בחמאה שום ופטרוזיליה, מיקס שרימפס וקלמרי... קריספי ואין על הקינוח של הוופל האמריקאי עם בננה וגלידה. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה