נגישות
נגישות

גוצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

169 ביקורות וחוות דעת על גוצ'ה

מיה - תמונה
מיה 2 ביקורות
4.7
16/05/06

אין מילים. אנחנו מבקרים קבועים במסעדה (לרוב יושבים על הבר טבחים - שזה אחלה רעיון אגב). השרות אדיב ונעים (מנהל משמרת מקצועי במיוחד), האוכל תמיד מצויין, מנות יפות, מגוונות וכלכליות,... קינוחים מעולים! מי שעוד לא היה - אני ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/05/06

מי שלא אכל סטייק טונה בג'וצה לא יודע מה זה דגים בעולם!! שלא לדבר על הפסטה פירות ים ברוטב שמנת שהיא אחד הדברים הכי טעימים שאכלתי ever. בקיצר...מסעדה מדהימה!! מלצריות מקסימות...מ ו מ ל ץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
28/03/06

אני נוהגת לבקר במקום כמעט בכל פעם שאני נמצאת באיזור. אני לא יודעת על מה מדברים לגבי זה שאי אפשר להזמין מקומות מראש - אני הזמנתי פעם לחמישה אנשים וגם שמרו לנו מקומות במיוחד במוצ"ש. אני... מאוד נהנית מהמקום שבמחירים סבירים מפנק אותי במאכלים הכי אהובים עליי. אני אפילו הלכתי לאכול שם ביום החתונה שלי ובעלי היקר אכל את הסטייק אנטריקוט וגם מאוד נהנה. לא נשארתי רעבה במשך כל החתונה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 11 ביקורות
4.7
27/03/06

במספר מילים מצומצם ..... מסעדת פירות הים והדגים הטובה בארץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/02/06

איזה כיף שיש מקום כמו הגוצ'ה, אוכל טעים, טרי ומפתיע. השירות מעולה, מהיר, חברותי ומאוד מקצועי, המלצר שלנו ידע להמליץ לנו על המנות השוות ואכן נהנו מהכל. לכל המקטרים על השירות, חבל שאתם... לא יודעים להעריך ולפרגן למקום עם אוכל מצויין ושירות נעים, מקצועי ונהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי ועידן - תמונה
רחלי ועידן 2 ביקורות
4.3
11/02/06

אוכל מצויין במחירים מצויינים.הזדמנות לאכול פירות ים באווירה נעימה, מחירים מעולים וכמובן אוכל מדהים!!!מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
26/01/06

אכלתי שם מספר פעמים והיה אוכל מעולה.רק 2 בעיות:1. שרות חובבני ולא איכפתי,2. ריח הביוב העולה מאזור המרפסת המקורה החיצונית.פשוט קטסטרופה. אני לשם לא אחזור למרות האוכל - מי שמושיב את... האורחים שלו על ביוב מסריח שלא יתפלא שהזבובים עוזבים את הקן.לעולם לא יראו אותי שם (למרות מספר הפעמים הרב שביקרתי לפני תקרית הביוב).למלצרים לא היה אכפת למרות תלונותינו ואפילו מנהל משמרת לא הגיע.זוועת עולם - כמו שלבת בתוך ביוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אניה ואיליה - תמונה
אניה ואיליה 2 ביקורות
4.3
07/01/06
עוד פרטים
הוספת תגובה
אורטל ואהרון - תמונה
אורטל ואהרון 3 ביקורות
4.0
17/07/05

כיף צרוף...על כוס יין וכל מיני מנות כיפיות ומפנקות פשוט נהננו מאוד בוודאי עוד נשוב. מחירים סבירים מאוד ורמה גבוהה של חומרים וטעמים. פשוט תענוג. המלצרים חביבים מאוד והמלצותיהם היו... מדוייקות. במיוחד הקינוח גופרה בננה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy - תמונה
Guy 4 ביקורות
4.3
28/06/05

ארוחת גורמה ברמה. גילינו טעמים חדשים, שף ברמה בנלאומית שיודע לחדש טעמים גם למבינים שביננו.הקרספי שרימפ היה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה