נגישות
נגישות

גוצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

169 ביקורות וחוות דעת על גוצ'ה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
03/09/04

ביום שני קפצתי לגוצה בפעם הראשונה לצהריים לאחר המלצות רבות שקיבלתי.מנות הטאפסים היו טובות חסרות קצת מנות של דגים. שרימפס מנגו קוקוס היה מעולה כמו כן מנת הסרטנים האווירה במקום הייתה... נינוחה והשירות היה אדיב ומקצועי . ללא ספק אחזור בקרוב המשיכו כך

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
22/07/04

אתמול ביקרתי במסעדה היינו 6 אנשים חיכינו בחוץ יותר משעה .למה אי אפשר להזמין שולחן בטלפון? בכל מסעדה שמכבדת את עצמה לפחות הייו מוציאים שתיה החוצה. אבל לאחר שנכנסנו למסעדה היה כיף אוכל... הגיע מהר .לפתיחה קיבלנו סלטים לפי בחירה מהמגש היה טעים, למנה עיקרית הזמנו שרימפס ברוקפור ,קלמרי מטוגן ומולים היה טעים אבל מנות מאוד קטנות .לקינוח הזמנו גופרה שוקולד ובננה היה מאוד טעים. לזוג יצא 220 ש"ח כולל טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
17/07/04

הלכנו שלושה חברים בפעם הראשונה ומאוד נהיננו: פסטה עם פירות ים טעימה ומשביעה. סלט בטטה ותרד עם טחינה מפתיע וטעים מאוד. חזה עוף וצ'יפס סטנדרטי. קינוחים: מלבי סביר וופל בלגי קצת כבד... מדיי סורבט לימונענע וסורבט קוקוס - מ ע ו ל ה !!! רצוי להגיע בסביבות שמונה בערב לפני שהתור בחוץ מתחיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
23/06/04

היינו שם פעמיים, בפעם הראשונה השירות היה קצת תוקפני, יכול להיות שזה היה בגלל השעה המאוחרת (חצות ביום חמישי), המלצרית שלנו עשתה פרצופים על כל בקשה קצת חריגה (תוספת רוטב). אבל בפעם השניה... השירות היה מצויין. האוכל היה פשוט מעולה, כל מנה שבחרנו היתה עשויה היטב, הגיעה מהר וטעימה מאוד. המחירים בהחלט סבירים, והאוירה נעימה מאוד. מומלץ: ראשי קלמרי פריכים ברוטב סרטנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה