נגישות
נגישות

גוצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

169 ביקורות וחוות דעת על גוצ'ה

galit - תמונה
galit מבקר מתחיל
4.0
30/07/06

הגענו בעקבות המלצה של חברים וממש ממש הופתענו. מסעדה ממש מעולה עם אוכל מעולה! רק דבר אחד הפריע לי שאין שם הקפדה על ניקיון. הספות שישבנו עליהם היום מלאות בפירורים והרצפה היתה ממש מלוכלכת.... זה לא מה שיגרום לי לא לחזור לשם אבל חבל שלא מקפידים יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
netaz5 - תמונה
netaz5 3 ביקורות
4.3
25/06/06

היינו שמונה אנשים, אכלנו 3 מנות ראשונות, 9 עיקריות ו-2 קינוחים. אני היחידה שלא אהבה את העיקרית שלה והחליפו לי בלי לשאול - והכל היה מצוין, מעניין ומיוחד. המלצרית הייתה חמודה סבלנית... ומקצוענית - סה"כ יצא 800+ ש"ח (עם בקבוק יין). אחלה מקום רק חבל שלא ניתן להזמין מקומות מראש בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירנה - תמונה
אירנה 3 ביקורות
4.3
20/06/06

ממליצה בחום, אוכל מצויין, שרות נדיב, מחירים סבירים לגמרי, אני ירושלמית, אבל אם אני מגיעה לתל אביב אז בשבילי רק "גוצ'ה".

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/06/06

זהו ביקורנו השני במקום ושוב מאוד נהננו. באנו ביום שבת אחה"צ, מנה ראשונה של טונה צרובה מהמנות המיוחדות היתה מצוינת, למנות עיקריות הזמנו שרימפס עם רוקפור ושמנת שהיה מצוין כרגיל, ושרימפס... ברוטב מנגו וחלב קוקוס (גם מהמיוחדות) שהיה ממש מהטובים שאכלתי... זאת ועוד שני קינוחים ושתייה הסתכם ב-220 ש"ח לזוג. לא יקר בכלל לדעתי. בטוח שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/06/06

ביקרתי במסעדה ביום שישי בערב, לא אכתוב הרבה אלא רק שהיה מצוין...אחלה מנות, שרות מצויין, אווירה מאד נעימה והמחירים זולים יחסית למסעדות אחרות בתחום.מומלץ מאוד.כן ירבו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
16/06/06

זאת הפעם המי יודע כמה שאני אוכל במסעדה - כל מנה היא חגיגה של ממש.מוכיח שלא צריך לשלם הון בשביל להינות ממסעדה מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניקול nikol אהרון-גולדברג - תמונה
ניקול nikol אהרון-גולדברג 5 ביקורות
5.0
15/06/06

מקום מדהים! צוות מדהים!אוכל הכי הכי טעים!אחותי בחרה שמלת כלה בחנות לא רחוקה מהמסעדה, במקרה נכנסו לנסות שם את האוכל ופשוט התמכרנו! אווירה נעימה, אוכל מדהים ויחס משו משו! המחירים ממש ממש... סבירים.אנחנו נחזור עוד הרבה זה בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 11 ביקורות
4.7
14/06/06

מקום מספר אחד בארץ במחירים הכי אטרקטיבים.המשיכו כך, הן בשרות והן בטיב האוכל.מתברר שאפשר להרוויח גם בלי פוזות ופלצנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
WWW - תמונה
WWW מבקר מתחיל
5.0
18/05/06

הגענו במוצ"ש ללא הזמנה מוקדמת. למרות שהמסעדה היתה מלאה סידרו לנו די מהר מקום על הבר שהתגלה כחוויה מעלפת, עת הבטנו בצוות הטבחים המיומן והמחייך מכין את המנות ממש מולנו. כל מה שטעמנו היה... פשוט מעולה החל משיפודי השרימפס דרך מנת המולים ומנת המיקס של שרימפס וקלמרי ברוטב שום ויין ועד הקינוח המתקתק של הוופל הבלגי בליווי בננות וטופי.תודה לצוות על השרות המדהים ולאיתן על תשומת הלב.ממליצים בחום לכל מי שרוצה להנות.אנחנו לבטח נשוב לגוצ'ה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Polina - תמונה
Polina 2 ביקורות
4.3
16/05/06

מסעדת פירות ים מבין הטובות ביותר שביקרתי בהן! הזמנתי עיסקית צהריים: קרפצ'ו שרימפס למנה ראשונה - מדהים! מנה קלילה, עשויה במקצועיות (הזדמן לי גם לטעום את הקרפצ'ו בקר עם פרמז'ן שאכלו חבריי... לסעודה. זה לנועזים שבינינו, שהרי הבשר לא מבושל אלא "כבוש" בשמן זית ולימון, אך מי שיעיז - יהנה מאוד!). למנה עיקרית אכלתי מיקס שרימפס וקלמרי ברוטב שמנת שום ויין. הרוטב היה מדהים והמנה הגיעה עם לחם וחמאה. טבלתי את הלחם ברוטב והתענגתי על כל ביס! בנוסף קיבלתי שתייה קלה, כל זאת במחיר שפוי ביותר של 47 ש"ח. לקינוח אכלנו וופל בלגי עם בננות בקרמל וגלידת וניל. יאמי! ממליצה בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה