נגישות
נגישות

מל ומישל - Mel&Michell ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

246 ביקורות וחוות דעת על מל ומישל

אורית - תמונה
אורית 4 ביקורות
באתי לחגוג יום הולדת שלי עם המשפחה
3.3
17/08/13

באתי למסעדה בעקבות ההמלצות מהאתר ומכמה חברים.והיו לי ציפיות גבוהות מהמקום.המקום עצמו מאוד נחמד, השירות מקצועי אך האוכל איכזב אותי. ציפיתי למשהו טוב יותר ממסעדת השף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 3 ביקורות
רומנטי ומצוין
4.8
20/07/13

אכלנו במסעדה אתמול בערב. היה מוצלח מאוד. המסעדה מציעה תפריטים חדשים לרגל 7 שנות פעילות. מנות מושקעות, מרעננות ובעיקר טעימות מאוד. בעיקר רוצה לציין את הטורטליני במילוי ראגו שהיה מעדן!!!... גם האווירה היתה שקטה ונעימה. ישבנו על הבר וקיבלנו יחס מעולה מהברמן, אפשר לשבת לדבר, אקוסטיקה מצוינת. לא פעם ראשונה שלנו ובטוח לא פעם אחרונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנוך - תמונה
חנוך 3 ביקורות
מטבח יצירתי, חומרי גלם מעולים וביצוע מדוייק
4.5
14/05/13

המסעדה קטנה ואינטימית, קצת צפופה ומזכירה מקומות באירופה. השירות מנומס, ידעני, ידידותי במידה ונעים. האוכל נהדר. המנות יצירתיות, הרמוניות, שומרות על הרגשת הטריות של המרכיבים וטעימות... מאוד. המקום מומלץ בחום לארוחה רומנטית או אירוע מיוחד. בועה קטנה ונעימה ברחוב תל אביבי סואן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv Leshem - תמונה
Aviv Leshem 8 ביקורות
אין יותר איטליה מזה
4.3
02/01/13

כיף במל ומישל. מהרגע שנכנסת למסעדה, אתה מרגיש שנכנסת לטרטוריה קטנה וביתית באיטליה. המנות מוקפדות, חומרי גלם מעולים, שירות בגובה העיניים אבל עם תשומת לב מוקפדת וספיישלים מיוחדים. אמנם... קצת יקר, אבל בהחלט מומלץ לארוחה רומנטית או אירוע מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית 4 ביקורות
המסעדה הטובה בארץ לדעתי
5.0
27/12/12

אני חושב שהכותרת שלי אומרת הכל, אבל בכל זאת: טעמים משכרים ומדהימים, מטבח מדויק, שירות איכותי ומוקפד, אוכל מעניין, אוירה רומנטית. למרות כל זאת חשוב להבין שהמקום לא מתאים לכל אחד ולא לכל... סיטואציה. בעיקר לשניים (זוג או 2 חברים), 2 זוגות או משפחה ללא ילדים. לא מקום שכיף לבוא עם החבר'ה. כמו כן לא מתאים למי שרק מחפש לשבוע, האוכל מאוד יקר אבל לדעתי האישית שווה כל אגורה

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור רפאלי - תמונה
לימור רפאלי מבקר מתחיל
עשו לנו את החודש!!!
5.0
22/11/12

ואוו איזה מסעדה מדהימה מצאתי .. לקחתי את בעלי אחריי שזוג חברים המליצו לי , ופשוט אין מילים חוויה ארופאית מושלמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
inbal - תמונה
inbal מבקר מתחיל
מסעדה מדהימה
5.0
21/11/12

ביום ראשון האחרון בילתי במל ומישל בפעם הראשונה, באותו ערב הגישו תפריט טעימות ב120 שח. לראשונות לקחנו קרודו טונה אדומה שהיה נפלא, וסלט ראשי קאלמרי מרענן ומפתיע! לעקרית חלקנו מנה של... טורטליני ושל ריזוטו טאלגיו. קינחנו בטירמיסו שהיה נימוח בפה. השירות היה מדהים ומקצועי. מחכים לפעם הבאה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil Toledo - תמונה
Gil Toledo מבקר מתחיל
איו יותר טוב מזה
4.8
05/06/12

מסעדה מעולה אוכל מעולה אווירה מדהימה שירות יוצא דופן... להנות כל פעם מחדש

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי  - תמונה
עדי מבקר מתחיל
הרבה מה ליעל במל ומישל
1.3
14/01/12

איזו אכזבה מרה ויקרה... לא מספיק לוק יפה ואירופאי עם מלצריות יפות ומנומנות גם המטבח מן הראוי שיעמוד מאחורי הלוק והמחיר. מנת היום הייתה פסטה עם צוואר, אני כבר לא מדברת על מנה לא מרגשת... או מעניינת , אלא פשוט על טעם של בשר שריר מספר 5 מהסופר עם פסטה אל דנטה מידי . ב118 שקלים שרימפס בשמנת . וזה מה שזה היה שרימפסים מטוגנים בציפוי ממש כאילו ישבתי באיזה בר בחוף הים של אילת, פשוט לא יאומן,כולל הצרבת, לא האמנו... הסתכלנו זה על זו והרי אמרו לנו שזו מסעדת שף והמלצות.... מכל השרימפסים מטוגנים שאכלנו ממסעדות טובות ועד אחרון הברים בעיר אלה היו הגרועים מכולם. הפולנטה הייתה טובה. כן ושמענו רבות על הפולנטה אבל עם כמות כזאת של חמאה הכל כנראה טעים. אנחנו פשוט בשוק. בדרך כלל לא מטריחים עצמנו לכתוב ביקורות אבל הפעם הרגשנו שאין ברירה. זה פשוט לא הגיוני להשאיר קרוב ל1000 שקלים על חוויה כזו מאכזבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
חוויה מסעירת חושים לאניני טעם
4.0
07/01/12

יום הולדת לבן זוגי, פינקנו את עצמנו במסעדה המעולה הזאת. אוירה רומנטית ומיוחדת, אוכל מדהים, ומחיר... אפשרי, אבל לא יותר מפעם בשנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה