נגישות
נגישות

מל ומישל - Mel&Michell ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

246 ביקורות וחוות דעת על מל ומישל

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
13/02/11

מסעדה פשוט חוצפנית בהוויתה, אשר גובה מחירי פרימיום על אוכל ביתי ופשוט, וחשוב מכל - לא טעים. צלחות יפות ורומנטיות בסגנון וינטג' זה לא הכל במסעדה - להיפך. (נ.ב אפשר לקנות כאלו וזהו). זה... שהיא קטנה, צפופה, לא מוארת ובעלת שירות חובבני ומנות קטנטנות ממש לא הופך אותה לרומנטית. ניכר כי מי ששם נהנה בעיקר מהמחשבה שהוא שם, ולא משום דבר ריאלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/02/11

צר לי אבל בפירוש זו המסעדה הכי גרועה שהייתי בה.ממתי צפופה הפך לרומטנית ? מנות חובבניות נהפכו למנות בוטיק ? רואים בפירוש שכל מי ששם מגיע רחוק מהפרברים, ובלי להעליב אבל לא מבינים הרבה... בקולינריה...לא ברור לי איך מסעדה זו שרדה כל כך הרבה שנים, במיוחד באיזור רווי במסעדות אחרות שעולות על מל ומישל.לעולם לא אחזור לשם שוב, ואעשה כל מאמץ ליידע את כל מכריי באיכות הירודה של מל ומישל !

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר 6 ביקורות
4.0
03/02/11

1. יקר ! 2. שירות מקצועי 3. אוכל מצויין מחומרי גלם מעולים 4. קצת צפוף. מי שהפרוטה בכיסו יהנה. אולם מי שמבקש לשבוע בפחות מ-200 שקלים לזוג, יתקשה. אכלתי פעמיים עם חברים, ושניהם נותרו... רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
31/01/11

אווירה מקסימה, אוכל טעים אבל י-ק-ר וללא הצדקה. מנות ממש קטנות. כדוגמה המנה העיקרית של הרביולי ארטישוק בכ-80 ש"ח עם 8 חתיכות רביולי ממוצעות ושני עלי מנגולד. תמחור נמוך יותר או מנות... גדולות יותר היו עושים את העבודה בצורה טובה הרבה יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
jessica - תמונה
jessica 3 ביקורות
3.0
22/01/11

האוכל טעים -לא יוצא מין הכלל-מוגש יפה אך מאד overppriced. השירות אדיב. לא נחזור כי: א. לא יתכן שבמחירים אלו בקשה לתוספת לחם תיהיה כוכרה בתוספת תשלום ב. לא יתכן שבמסעדה שמתיימרת להיות... ברמה גבהה כאשר מאכזבים פעמיים את הלקוח כשמנה בתפריט "נגמרה" (ב1:45 בצהריים?!) והיין בתפריט איננו כי "יש תעוט" בתפריט (?!) לא ינתן פיצוי כלשהו (digestiif, dessert) כדי למחול על אי נעימות (שעושה רושם לא הורגשה כלל). חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
03/01/11

אמש בליל הסילבסטר, חגגנו במל ומישל עם זוג חברים מחוץ לעיר . נהננו מכל רגע , וזאת ההזדמנות להודות לכל צוות המסעדה , לשף על אוכל מצויין , טעים מגוון ומפתיע . כל המנות היו טעימות , הלחם... היה קריספי וממכר הוגש עם חומץ בלסמי מיושן 12 שנה לפחות ,והטירמיסו אין מילים, לצוות המלצרים ובמיוחד למלצרית החמודה איילת שפינקה , על שרות מקצועי , אדיב , קשוב ומפנק. האווירה היתה חמה ונעימה,והמוזיקה היתה משגעת....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
04/11/10

חגגנו 9 שנים יחד והיה מעולה- שירות נעים וקשוב וביתי!!! אוכל מעולה מוגש בזמן נעים בין המנות והכל באוירה רומנטית נעימה וביתית!! בטוח ובטוח שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
23/10/10

לסיכום: מסעדה חמודה וקצת יקרה. המסעדה עצמה קטנה מאד, ואפילו קצת צפופה.אוירה מאד נעימה. שירות מקצועני. לחם הבית הוגש ללא חיוב.טעים. ניוקי פריזאי היה מדהים(64 שח). יין הבית סביר. פילה בקר... היה מעולה(120 שח) סלמון על מחית ארטישוק היה מאכזב(120 שח) הסלמון עצמו לא היה עשוי מספיק והיה חסר טעם לחלוטין. מנה יקרה מידי לא נדיבה ולא מיוחדת. הטירימיסו לקינוח היה מעולה. סהכ לזוג כ450 שח כולל טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן ברגר - תמונה
אורן ברגר 2 ביקורות
4.7
19/10/10

פשוט ללקק את האצבעות,חגגתי 30, והיה פשוט לתוך קיבה שלנו. יחס חם, אוכל מיוחד ונדיר, והיין שלהם מ ש ו ב ח !!! מחכה לפעם הבאה, תודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
11/10/10

מממ...מל ומישל. מה יש לומר? אוכל משובח, אווירה נעימה ואף רומנטית, אווירה של הלוואי ולא יגמר לעולם. המנות יקרות למדי, אבל לא חייבים ללכת דווקא על עיקריות, יש מנות פתיחה ומנות ראשונות... משגעות וטעימות להפליא. כל הכבוד, תמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה