נגישות
נגישות

מל ומישל - Mel&Michell ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

246 ביקורות וחוות דעת על מל ומישל

אבנר - תמונה
אבנר 24 ביקורות
אוכל טוב אבל מנות מזעריות
2.5
01/12/11

צודק לגמרי המבקר הקודם. מנות ראשונות קטנטנות ויקרות. 3 הסקאלופס היו טעימות אבל סיימתי אותן בביס אחד. מנות הפסטה של ה-57 ש"ח הן מנות של 3 ביסים. הראגו של ה-82 ש"ח היה גם כן מנה קטנה מאד... ביחס לעלות. חבל כי מבחינת טעמים - המנות הן בין הטובות שאפשר למצוא במסעדה איטלקית תל אביבית, הן פשוט לא שוות את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן פרידמן  - תמונה
דן פרידמן 15 ביקורות
יחס מחיר\גודל מנה משפיל
2.3
15/11/11

מכיוון שהמנות העיקריות שעלו 100+ היו יקרות לנו - החלטנו להזמין שתי מנות פסטה - טליאטלה רגו ורביולי ארטישוק. למנות פסטה היו שני מחירים 57\82, כששאלנו מה ההבדל - אז נאמר לנו שהמחיר הגבוה... הוא עבור הפסטה כמנה עיקרית וגדולה יותר. כלומר גם אם חשקתם לחסוך קצת כסף - אין שום דרך להזמין מנה בפחות מ82. מכיוון שאלא המחירים הגבוהים ביותר עבור מנת פסטה שנתקלנו בהם במסעדות בתל אביב - ציפינו לפחות לצאת שבעים - אך להפתעתנו המנות היו ממש, אבל ממש קטנטנות, במיוחד הרביולי ארטישוק - 4 רביולי קטנטנים, בלי שום דבר בצד. מלבד העניין הזה האוכל עצמו היה טעים ביותר, והמקום עצמו היה חביב. השירות היה ממש מתחנחן - כנראה במאמץ להשרות על המקום אווירה אקלוסובית שיצדיק את המחירים. אני יכול להבין מסעדות שמנסות להיות מסעדות יוקרה ומתמחרות מחירים גבוהים, אבל אינני יכול להבין מדוע מקום כזה בנוסף למחיר יעניש במנות קטנטנות. חבל - כי האוכל עצמו היה באמת טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Karine Be - תמונה
Karine Be 6 ביקורות
4.3
01/09/11

הייתי אתמול במל ומישל עם הילדים שלי - כן הם אוהבים אוכל טוב כמו אמא מאד נהנו, האוכל מצויין, איטלקי/צרפתי גורמה הזמנו ארטישוק רומאי על מצה של פולנטה - מצויין קרפצ'ו בקר - מצויין אניולוטי... - מעטפות ממולאות בשר עגל ברוטב לימונה - פחות התרשמתי מהמנה הזו פפרדלה עבודת יד - עם קלמרי וביצי דגים - חלומי ! המסעדה קצת יקרה אך שווה ללא כל ספק. ממליצה לכל מי שאוהב אוכל טוב ! השירות מאד מקצועי המסעדה מעוצבת בצורה רומנטית ומקסימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gabi - תמונה
Gabi 3 ביקורות
4.7
29/05/11

האוכל גורמה מוקפד וטעים, אוירה נעימה ורומנטית וצוות מפנק ומכניס לאוירה. היתה הרגשה כאילו קפצנו לרומא לשעתיים ונחתנו חזרה בתל אביב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
23/05/11

הינו פעמים, פעם ראשונה היה אוכל טעים מאוד, הינו באמצע השבוע, והמלצנו. הלכנו שוב, הפעם במוצא שבת. לחם לא טרי, לקחנו אותן מנות, אבל מאוד מאכז. טעם שלא שווה 220 שקל לזוג. בירה בקבוק... גולדסרט לקחו 24 שקל. מאוד יקר בשביל מסעדה. בקיצור מאכזב להשאיר 220 שקל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
21/04/11

אכלנו היום היה מאכזב מאוד. המנות קטנות ויקרות וסתמיות. חיכינו רבע שעה בחוץ למרות שהמזנו מקום.הזמנו בייבי קלאמרי 44 שקל. היו 5 ראשי קלאמרי, על סלט בורגול בסיסי ביותר. הזמנו ניוקי פרזאי... 48 שקלים, מנה טעימה. "עיקריות" מנה גדולה של רביולי ארטישוק ב- 78 שקלים, נחמד וקטן (6-7 רביולים) ומנת חונקי תמרים בנזיד 84 שקלים, מנה סתמית. כוס יין 45ש"ח!! היה קופון, כשבאנו ללכת שמנו לב שלא הורידה את הקופון. אופסס

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
13 ביקורות
4.7
03/03/11

כהרגלנו בימי חמישי לא הזמנו מקום... הוזמנו לשבת על הבר..היה זה ערב של פינוק, רומנטיות והנאה צרופה..לא זול, אבל שווה את ההשקעה..ברמן אדיב וחמוד ומאחוריו עמלים טבחים אסתטיים להפליא...לבטח... נשוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל נבוק - תמונה
רחל נבוק מבקר מתחיל
1.3
27/02/11

מקום פלצני אוכל לא מי יודע מה כמות קטנטנה במחירים מופקעים לא לא ללכת!! ביזבזנו ערב שאמור היה להיות עבורינו מאוד חגיגי וקיבלנו אכזבה גדולה . יש לאנשים חוצפה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירית - תמונה
שירית 6 ביקורות
4.3
26/02/11

מקום נפלא, רומנטי ומוקפד, אוכל ברמה אחרת. לא זול, אבל ניכר שעובדים עם חומרים משובחים, וזה שווה את זה (במיוחד כשרוצים להשקיע קצת מעבר, נאמר לאירוע). נהננו מכיל ביס. מסעדה למביני עניין,... לא למי שמחפש לצאת בזול ומפוצץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברהם - תמונה
אברהם מבקר מתחיל
4.7
21/02/11

סעדנו אשתי ואני ביום נישואינו ב-17/2/2011. מהמסעדות המעולות שסעדנו בהן. רמה יוצאת מהכלל בכל המובנים. ישבנו כשעתיים ונהננו מכל רגע ומכל טעימה. האכל משובח ברמות לא מוכרות. האוירה, המוסיקה... העיצוב ובעיקר השרות הנעים והרגוע סחררו את ראשינו (גם היין...). חויה גסטרונומית נדירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה