נגישות
נגישות

מל ומישל - Mel&Michell ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

246 ביקורות וחוות דעת על מל ומישל

Einat - תמונה
Einat 2 ביקורות
מצויינת
5.0
10/06/16

מסעדה מעולה!!! פעם ראשונה שלנו ומאוד נהננו. ממש חוויה אירופאית...האוכל היה מעולה,השירות מדהים והאוירה רומנטית,אמנם לא זולה אך בהחלט שווה את המחיר... מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
mario - תמונה
mario מבקר מתחיל
זה לא רומא וגם לא קרוב
2.0
21/05/16

הגענו בשבע בערב התפריט זקוק לרענון (הכריכה מתפוררת) הזמנו ספאגטי ראגו מנה פירות ים מנה טורטליני מרק בצל בקערת נירוסטה ומנה קלאמרי טוטליני ממולא בכבד שבקושי הורגש הרוטב חמצמץ לא משתלב... במנה קלאמרי על מצע של קינואה יבש בלי טעם מרק בצל סביר צלחת נירוסטה ממש מעליב פסטה ראגו סביר הלחם סביר היין הגיע בכלי זכוכית שלא נוקה מזמן הקינוח טרמיסו על חשבון הבית לא מתקרב למקור יותר מידי גלטן רחוק מלהיות איטלקי יקר בלי הצדקה חבל על כל רגע סהב 532 שח ללא תשר פעם ראשונה ואחרונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uri - תמונה
Uri מבקר מתחיל
אוכל יקר מדי למה שהוא באמת
2.5
27/03/16

מסעדה יוקרתית אבל מחידים מוגזמים ביותר עבור מנות סטנדרטיות ביותר. המנה שהזמנתי הייתה 'סקלופיני': בשורה התחתונה, הגיע שניצל עוף (נתח לא מוצלח), עם גבינה מוקרמת ורוטב סילאן. המחיר - 112... ש"ח. ממש לא שווה את המחיר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף מבקר מתחיל
אכזבה יקרה
2.5
26/12/15

מתפריט קצר (ויקר) אפשר לצפות שכל מנה תהייה מצויינת. נראה שהבעיה בהרכבת המנות, לא בביצוע ולא בחומרי הגלם. בייבי קלמרי עם בורגול וטחינה - הטעמים ממש לא מתחברים. ניוקי פריזאי - מנה שמנה... וכבדה מאוד. למה לטגן את הניוקי? גם בטורטליני חלמונים -הטעמים כבדים מידי. הפולנטה עם הארטישוק מצויינת. השירות והעיצוב מאוד נעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן 15 ביקורות
אין שום הצדקה למחירים
2.5
05/09/15

השירות במל ומישל היה מצוין, אבל למרבה הצער כאן מסתיימות המחמאות. מבין המנות שאכלנו, חלקן היו טובות אבל חלקן סתמיות (פסטה בפירות ים היתה צמיגית לגמרי; טירמיסו היה משעמם). והמחירים - ללא... שום הצדקה. מסעדות מצויינות בתל-אביב מגישות מנות דומות ב-20-30% פחות. במחירים האלה - לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan 2 ביקורות
מצויין!!!
4.8
24/05/15

כל מה שאכלנו היה ממש טעים המקום הטוב ביותר שאכלתי בו פסטה בארץ מעולה ובטוח שאחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
dalit patt - תמונה
dalit patt 3 ביקורות
חווית ולנטיין מ14.2.15
4.8
15/02/15

אכלנו אתמול במסעדה והיה מעולה. השירות, האוכל, אוכל איטלקי משובח, חומרי גלם איכותיים ועשויים בטוב טעם.האוירה נעימה והיה פשוט תענוג. מומלץ בחום.!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
מעולה ונפלאה
3.8
17/01/15

לכבוד יום הולדתי בעיקרו במל ומישל מסעדה עליה שמעתי הרבה תשבוחות בעבר ובצדק רב. היה טעים ומיוחד, השרות היה טוב והקינוחים מעולים. מקום נפלא לחגיגה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sapirn - תמונה
sapirn מבקר מתחיל
אכזבה עצומה
2.0
09/01/15

קיבלנו מתנה ליום ההולדת 500 שקלים למסעדה "היוקרתית" מל ומישל. המנות הראשונות היו סבירות ולא יותר (קרפצ'יו ודג מוסר), מכאן התחילה צניחה. הזמנו את מנת הדגל ניוקי, שהייתה מאכזבת למידי,... הניוקים היו שרופים, והרוטב של המנה לאא היו מורגש כלל. החזרנו את המנה והזמנו טורטליני חלמונים- שהיה פשוט חמוץ ומעבר לזה חסר כל טעם אחר, טעם של בשר במנת קרב ולא יותר מזה. בנוסף, הזמנו ריזוטו שעלה לא פחות מ-128 ש"ח הכי מבוזבזים בחיי, היו צריכים לשלם לי בשביל לאכול את המנה, הפירות ים היו ישנים ולא טעימים, והאורז עצמו עשה פשוט בחילה. התאכזבנו מאוד, המלצרית הרגישה ופינקה אותנו בצ'ייסרים על חשבון הבית. לקינוח אכלנו טרמיסו שהיה סביר. לא אחזור לשם גם אם ישלמו לי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 2 ביקורות
המנות- קטנות
3.3
27/12/14

אתמול ביקרתי לראשונה לחגוג עם המשפחה את יום הולדתי. המסעדה - יפה מאוד והאווירה בה מקסימה. השירות היה נעים ומסביר פנים והאוכל היה מצויין לכולם אבל ...גודל כל המנות היה מגוחך !!! מה שגם... לא הפריע לקבוע להן מחירים שערורייתים. כך שלמרות שנהננו מאוד - אני לא חוזרת לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה