נגישות
נגישות

הנמל 24 - Hanamal 24 ביקורות וחוות דעת - עמוד 43

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

442 ביקורות וחוות דעת על הנמל 24

איציק - תמונה
איציק מבקר מתחיל
4.7
17/11/06

מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/11/06

הייתי עם אשתי בשבת בערב. אוכל מדהים, שרות מקצועי, לא צריך יותר את תל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eli  - תמונה
eli 3 ביקורות
4.3
10/11/06

שוב ביקרנו בנמל 24.. לא יאומן איזו מסעדה.. חמישי בערב מפוצץ ואין מקום, קיבלנו חדר פרטי וחגגנו שני ימי נישואין. הבנתי שהם מחליפים תפריט בעוד שבועיים בערך. היה נפלא, האוכל מוקפד ומוגש כמו... תמונה, המוסיקה והאווירה חבל על הזמן, אביטל, המלצרית שהיתה לנו, היתה מקצועית מאוד ונראה שהיא שולטת בחומר. היה נפלא ובמיוחד בשלב הקינוחים בו עברנו לסלון מעור נעים ומפנק ללקום מהקפה ולהתענד על שוקולד הוולרונה. כל הכבוד חברים רק תמשיכו כך.היה נחמד להכיר סוף סוף את השף ...אולי תוציאו אותו מדי פעם לסיבוב בחוץ כדי שיוכלו לומר לו תודה באופן אישי ..כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
01/11/06

ממש אכזבה. המנות קטנות, הסטייק לא לעיס, התוספות שליד ממש משמעממות בטעמן (הבטטה במיקרו בבית יוצאת לי יותר טעימה), מנות האנטיפסטי ממש קמצניות ולא מדהימות בכלל. אם תבואו בזוג או ביחיד... תקבלו אותו גודל של מנת אנטיספטי, אפילו אם כל אחד מכם יזמין עיסקית (חוצפה של ממש!) ואף יקחו לכם כסף עבור כל חתיכת לחם קטנה שתרצו כתוספת (חוצפה כפולה!). רק לאחר שהבענו תמיהתנו אם יחיד וזוג מקבלים אותה מנת לחם לארוחה ותשובתם הייתה שכן, הסכימו לתת לנו עוד כמה חתיכות.מה שמדהים בסוף, זה שאפילו שאין שם אבטחה, החברה לא התעצלו לחייבנו עבור אבטחה כפולה!! (היינו שני סועדים).אם נסכם בשורה אחת "אין תמורה למחיר!", המחירים גבוהים מאוד וכ"כ סתם.כגודל הציפייה - כך גודל האכזבה.לא חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/10/06

בשבת חגגתי יום הולדת עם בני המשפחה ומאותו הרגע אני לא מפסיקה לספר ולשבח את ועל המסעדה.האוכל היה נפלא. כל מנה שהוגשה היתה ערבה לחיך ולעין ועיצוב המסעדה -מאלף!! חובה! קפיצה קטנה לטוסקנה.... הקפדה על כל פרט ופרט. השרות (אותנו שירת בחור חמוד בשם עמינדב) היה מקצועי ומפנק. גיא (אחד הבעלים) דאג להרגשה נעימה ו...אני כבר מחכה לשוב. המלצה חמה, לכו ותהנו מכל רגע! (צריך להתעלם מהמיקום ולקוות שבעתיד המקום/האזור יתפתח).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
29/10/06

העיצוב שווה יותר מהאוכל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/10/06

שלום רב!הייתי במסעדה ומאוד נהניתי מהאוכל, מהשירות ומהעיצוב.רק דבר אחד הפריע לי... שגיאת הכתיב שמופיעה בשלט של המסעדה, על כרטיסי הביקור ועל התפריטים. כותבים fine dining, ולא fine... dinning... ה-N הכפולה היא שגיאה: דִינִינג במקום הצורה הנכונה: דַיינִינג. אני מניחה שלא יהיה זול להחליף את התפריטים וכרטיסי הביקור ולתקן את השלט בכניסה, אבל אם אתם מתכוונים לארח סועדים דוברי אנגלית כדאי לכם להשקיע, כי זה מעיד על רמה ירודה למרות שהמסעדה שלכם היא בדיוק ההיפך. מומלץ גם לבקש פיצוי מהמעצב הגרפי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/10/06

תודה על חוויה מדהימה...האוכל מעולה, העיצוב של המסעדה הזכיר לי נשכחות מהטיול שלנו לאיטליה, עדיין לא נתקלתי בארץ במסעדה יפה כמו זו. העיצוב המדהים והקפדני ניכר גם בכלי ההגשה ובצורת ההגשה... של השף.המיקום שלה לעומת זאת, היה פחות לטעמי... מקום מבודד ונראה נטוש.אני אכלתי קרפצ'יו בקר למנה ראשונה שהיה הקרפצ'יו הכי טעים שאכלתי אי פעם. הורגש שהבשר לא רודד ולכן היה עבה יותר מהרגיל וכל יחידה תובלנה בצורה מפתיעה ומיוחדת (היה מעין שתי שכבות). למנה עיקרית אכלתי קוטלט לבן מעושן (מתוך המנות המיוחדות שהוצעו באותו יום) - המנה היתה עסיסית, הוגשה ברוטב סמיך של יין אדום - אין מילים... המנה הוגשה עם סלט מיוחד שמוסיף רעננות למנה. בן זוגי אכל לעיקרית צלעות טלה ונהנה מאוד. לקינוח הזמנו גליל של מוס שוקולד בשלושה צבעים, שאותו הבעירו עם אלכוהול בטעם תפוזים (בנוכחותנו). הארוחה היתה מושקעת וטעימה להפליא, המלצרים היו מקצועיים ושירותיים מאוד (מה שהעיד בעיני על איכות המסעדה).החשבון היה 360 ש"ח כולל בקבוק יין ואפריטיפים - לטעמנו, תמורה מלאה ויותר לערב שכזה. מנסיונינו במסעדות ברמה שכזו באיזור ת"א ארוחה שכזו היתה מסתכמת בעלות גבוהה בהרבה.מסעדה נהדרת, אוכל מדהים, חבל שאין עוד כאלו באיזור חיפה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/10/06

מסעדה מצויינת אכלתי פעמיים - צהריים וערב ובשתי הפעמים נהנתי מאוד. שרות מקצועי ואדיב ומנות מוקפדות. כן ירבו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/10/06

חזרתי לפני 10 דק' מהמסעדה, פתחתי כפתור במכנסיים ורצתי לספר לחברה.לא להאמין שהפנינה הזו בחיפה.החל מהעיצוב המדהים שלוקח אותך למחוזות רחוקים, אתה עולה בגרם מדרגות ומוצא את עצמך בלב טוסקנה.... כל אבן בקיר, כל מעקה, הרצפה, הכל מוקפד ברמה מדהימה. אבל לא בשביל זה הגענו למסעדה.....והאוכל....ממממ... האוכל.היינו 2 זוגות והחלטנו לגוון ולנשנש אחד מהשני.מנות ראשונות חבל"ז.מנות עיקריות, לקחתי מנת פילה עם כבד אווז מעולה, אשתי אכלה פרות ים על מצע פסטה והחיוך לא ירד לה מהפה והזוג השני אכלו שתי מנות דגים שונות והתמוגגו. התמלאנו מהאוכל ולקחנו "רק" שתי מנות אחרונות, והתחלנו בקרב כפיות , לא השארנו פרור, בינתיים הגיע רב המלצרים (גיא כמדומני) עם עוד מנה אחרונה ע"ח הבית, כי חגגנו יום נישואין. השרות היה מוקפד ויעיל, ההגשה והפינוי מקצועי ברמה שלא הכרתי עד היום.בקיצור.. חובה.. חובה, הלוואי שיצליחו ושישמרו על הרמה כי אין בחיפה עוד מקום כזה. פרפקציוניזם עד הפרט האחרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה