נגישות
נגישות

הנמל 24 - Hanamal 24 ביקורות וחוות דעת - עמוד 44

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

442 ביקורות וחוות דעת על הנמל 24

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/10/06

פשוט מדהים, כשנכנסים מדלת הכניסה אל הלא נודע, מגלים מקום קסום שכל דבר נבחר בקפידה.האווירה חמה ומפנקת, האוכל מגוון ומעולה!!!והשירות משלים את התמונה. בקיצור, לא רק שמומלץ אלא חובה -... תהנו.נ.ב. לאחר סיור במקום מגלים כל מיני כוכים רומנטים לזוגות או ארועים מיוחדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/10/06

במילה אחת- מדהים. שווה כל רגע שהייתי שם. הגענו לשם אני ובן זוגי פגישה ראשונה. מומלץ ביותר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
eli  - תמונה
eli 3 ביקורות
4.3
11/10/06

טוב.. הגענו לחגוג לאבי יום הולדת 8 סועדים. אני מוכרח לציין עוד לפני הביקורת שאכתוב שגדלתי בצרפת כשמשפחתי נסעה לחמש שנים שליחות מטעם מקום העבודה של אבי...כך שאני רגיל מאוד לסטנדרטים... גבוהים ומסעדות גורמה. נכנסנו למסעדה דרך כניסה לא מבטיחה במיוחד אבל אחרי עליה קצת מעייפת בגרם מדרגות מצופה בשטיח קוקוס התגלתה לעיננו פיאצה איטלקית מדהימה...וממנה נכנסים לחדרים פרטים ..אחד יותר יפה מהשני! אחת המסעדות היפות שראיתי בחיי... כבר אז ידעתי מה מצפה לנו באוכל. ואכן היה מדהים אכלנו בגרגרנות 8 מנות ראשונות 5 מנות שניות ו 8 מנות עיקריות ... סביצ'ה קרפצ'יו אוייסטרים טריים סלט אנדיב שירמפס הזויי עם משאושה ....פילה בקר ואנטריקוט , אווז במולסה ,מוסר ושקדי עגל, ...היה מ ד ה י ם חובה חובה ללכת ... כל כך כל כך כיף שסוף סוף פתחו מסעדה שכזו ועוד בחיפה... זו מסעדה שלא נופלת בכלל מחלק ממסעדות הגורמה הטובות שאכלתי בהם בארץ ובצרפת . תודה על יום הולדת מקסים , אגב השירות היה לבבי, מקצועי והבעלים החייכני משרה אווירה של מחלקה ראשונה.. חיזקו ואימצו

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלית - תמונה
גלית 2 ביקורות
3.0
09/10/06

המקום באווירה מדהימה, מעוצב להפליא, רומנטי אך מתאים גם לעיסקית של צהריים עם עמית לעבודה או סתם ככה.האוכל קצת איכזב בגודל המנה ובטעם.מאוד השתדלו לשרת טוב ולשמוע את התרשמותנו.בגדול מומלץ... - מקווה שהאוכל ישתפר עם הזמן והטיפים של הלקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit - תמונה
Ronit 3 ביקורות
3.3
09/10/06

אקדים ואומר, שלמדתי טבחות, התמחיתי במסעדת גורמה, אכלתי כבר בכמה מסעדות גורמה, כאלה שעמדו בסטנדרטים גבוהים בהרבה מאלה שמכירים בחיפה או בארץ. אבל זה... זה ממש לא זה.הייתי עם חברה וחגגנו... לה יום הולדת. ידעתי מה סדר הגודל של המחירים והייתי מוכנה לזה נפשית, אבל במחירים כאלה הייתי מצפה לאחד מן השניים - מנות גדולות במיוחד או אורגזמה קולינרית. ידעתי שהאופציה הראשונה לא מתקבלת על הדעת, במסעדה שמגדירה את עצמה "מסעדת גורמה" ולכן ציפיתי ללונה פארק שלם בפה שלי... והאמת?... אכזבה ג-ד-ו-ל-ה!!! הזמנו למנה הראשונה קרפצ'יו, שהגיע ב 4 חתיכות, באופן טבעי כיאה לקרפצ'יו - דקיקות כמו נייר, אך גם קטנטנות ובאמת שהטעם לא היה מיוחד או אפילו כזה שעובר את גבול הבינוני. למנה עיקרית, היא הזמינה בורי במילוי מנגולד ופטריות ירדן, לצד ברולה שום מושחם. מילוי לא היה שם, אבל בהחלט נחו על הצלחת, ברישול מה, 3 חתיכות בלויות של מנגולד. היא קיבלה 3 חתיכות מיניאטוריות בצורה שמזכירה סטייק דג. היה... טעים... היה די בסדר. ואני הזמנתי עוף צעיר במילוי מח ופורצ'יני, עוגת תפוחי אדמה ובטטה במולסה וציר בקר. גם שם לא היה זכר למילוי כלשהו, אבל הייתה עצם בקר על הצלחת שהיה בה מעט מח עצם. לזה התכוונו כשאמרו "מח"? בניגוד לשאר המנות... עוגת תפוחי האדמה הייתה חלומית. ברכות לשף. באמת!!! אני חושבת שאנסה להכין כזה בעצמי, אבל קשה לי להאמין שהטעם בר שחזור...בכל מקרה, מיד אחרי שהחלטנו שלמקום הזה - לא חוזרים - הגיעו המנות האחרונות. פנקוטה הל - וניל, בקרם שוקולד ולרונה וצ'ילי. אמנם לא הרגשתי שום צ'ילי, אבל המנה הייתה פשוט מ-ד-ה-י-מ-ה. וחוצמזה, כיוון שהמלצר שלנו ידע שיש לחברה שלי יום הולדת, הוא דאג להביא לה כדור גלידת וניל על רסק תפוחי עץ (אני מאמינה שזה היה רסק בייצור עצמי, כי הוא גם היה מיוחד), עם זיקוק ועוגייה ארוכה. היה ממש פינוק. החלטתי שאם אני חוזרת לשם בכ"ז - זה רק בשביל הקינוח. מוותרת על כל הארוחה שלפני זה...כל הארוחה עלתה לי 300 ש"ח. 270 במסעדה ועוד 30 אח"כ, בשווארמה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.4
08/10/06

האוכל - היינו במסעדות טובות יותר, אפשר לפשר את התפריט.האווירה - מהממת, מזמן לא ראיתי מסעדה כל כך מעוצבת ויפה, אולי אחת המסעדות היפות בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
a - תמונה
a 24 ביקורות
4.0
03/10/06

טוב, אז נתחיל בעיצוב.הוא יפה.מאוד יפה.אבל פה הבעיה של המסעדה, אם הדבר שהכי נחקק בזכורנך הוא העיצוב... אז כנראה שהאוכל לא משהו.עכשיו הרשו לי להבהיר את עצמי, האוכל לא רע, אבל גם לא מלהיב... במיוחד. ההרגשה שהיתה לי כשיצאתי משם היתה שבמסעדות התל אביביות התמורה טובה יותר, החוויה חוויתית יותר והאוכל אכיל יותר.מה שכן, העיצוב נותן פייט טוב אפילו למעוצבות שבהן.היינו בעסיקית. מנות ראשות מגיעות בתפזורת, איכותן טובה מאוד.מנות עיקריות, אני הזמנתי את הקובה סרטנים.הגיעו שלושה - בודדים על צלחת ריקה.מעט מידי בשר סרטנים, שבשל טעמו העדין לא הצליח לבשר "הנני כאן" מעבר לארפילי הבורגול שהקובה הטילה אליו.האחרים לקחו קאלמרי שנראה לא, נראה לי שהם גם די נהנו.המנות האחרונות היו טובות מאוד, רק טיפ קטן: בשביל להדליק ברנדי אין צורך במבער של הקרם בורלה - גפרור יעשה את העבודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר 6 ביקורות
5.0
21/09/06

יש!חיפה על המפה. תל אביב בואו לקנא.אחרי ארוחה מדהימה במקום הזה, החיים, הפוליטיקה, הנשיא ואשתו,מתגמדים.הכל מקבל פרופורציה.חוויה עם הלם תרבות וטעם של הרבה עוד.המלצר שלנו רק הוכיח שחיוך,... קשב ורצון טוב עושים הרבה הבדל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
19/09/06

המקום מעוצב בצורה מדהימה - גם מוקפד עד הרמות הכי קטנות אבל מצד שני הכי מזמין וחמים שיש. האוכל היה פשוט מעולה!!!מומלץ במיוחד המנה של הקאלמרי עם הרביולי - המנה הכי טעימה של קלאמרי שאי פעם... אכלתי. השירות מקצועני. בקיצור: ללכת, ללכת, ללכת. אין עוד מסעדה בחיפה שאפילו מתקרבת לרמה של נמל 24.תודה לגיא ורן על שסוף סוף הביאו לחיפה את החוויה הקולינרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישי - תמונה
ישי מבקר מתחיל
4.7
18/09/06

הייתי פעמיים - עם אשתי ועם אבא שלי. עם אשתי - ארוחה רומנטית עם בקבוק יין ריוחה רזרב מצויין (חצי בקבוק ב-100 ש"ח) וארוחה שכללה פוקצ'ה טרייה וטעימה ומנות ראשונות שכללו סביצ'ה בורי חמצמץ... ומצויין ואני לקחתי מנה שבה היו סקאלופים (סוג של צדפה) שביניהם כבד אווז חם - מעדן! למנות עיקריות הזמנו אנטריקוט בחמאת רוזמרין למעלה וצלעות טלה עם ריזוטו שהיה כל כך טוב שהייתי בטוח שיש בו כמהין. קינוח כבר לא היינו מסוגלים לאכול.סה"כ כולל האפריטיף מהקופון פה באתר כ-400 ש"ח.עם אבא שלי אכלתי ארוחת צהריים עסקית עם אפריטיפים שהמליצו לנו, מבחר צלוחיות אנטי פסטי למנה ראשונה, אווז עם תמר לח ואנטריקוט. לקינוח לקחנו פנקוטה הל אחת כי לא יכלנו יותר. הכל היה בטוב טעם וההגשה מאוד נעימה לעין. יצאנו עם כ-250 ש"ח שמחים ושבעים.אני מכיר את גיא עוד מימי רסיטל העליזים, שלצערם של חיפאים רבים נגזלה בדמי ימיה ע"י סניף בנק הפועלים, אך הנמל 24 מחפה ומאפילה על רסיטל כמסעדת הגורמה היחידה בחיפה (לדעתי) ובניצוחו של רן ראש השף האמן שמה את חיפה על המפה הקולינרית. כל הכבוד ובהצלחה!

עוד פרטים
הוספת תגובה