נגישות
נגישות

הנמל 24 - Hanamal 24 ביקורות וחוות דעת - עמוד 42

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

442 ביקורות וחוות דעת על הנמל 24

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/11/07

אתמול בערב למדתי אלגנטיות מהי. האנשים האוירה ואפילו האוכל (שעד אתמול לא הבנתי איך אוכל יכול להיות אלגנטי...). האירוח נעים מאוד. המקום הוא ממש מוזיאון לעניני הטעם בעיצוב פנים. לסיכום-... תענוג לעיניים ולכיך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סער - תמונה
סער מבקר מתחיל
4.3
30/06/07

חגגנו יום נישואין, שניים ביום שישי בערב והיה נ ה ד ר! שירות אדיב ונעים, לא מעיק, מייעץ ועוזר, ממליץ ומכווין משרת בדיוק כשצריך. קצת הפריע לנו חוסר הפרטיות (המסעדה היתה די מלאה) אך לא... נורא. שתי מנות ראשונות, טריו חצילים ופטריות יער ממולאות הוגש עם לחם מצחיק למראה ושלושה ממרחים טעימים (חצילים עם פלפלים קלויים תאווה) היו מעולות. המשכנו לנתחוני פילה עם ניוקי ולמנת טורטליני על פירה תירס ברוטב כמהין מעולה ומפתיע. קינחנו בטילונים (קצת מתוק אבל שילוב משעשע של ליקרים ושוקולד נחמד) ועוגת גבינה חביבה. עם שני כוסות יין אדום של צ'ילג סגרנו ערב ב 400 ש"ח. לא זול אבל חוויה קולינארית שמצדיקה השקעה. מומלץ בחום לנסות ולהתנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/04/07

מאוד טוב, טעים. סוף סוף מסעדה על רמה בחיפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
07/01/07

חבר'ה, תתעוררו! הגיע מקום איכותי ומיוחד - כאן בחיפה. ועוד בנמל חיפה. אתה עולה במדגרות מרחוב מוזנח וריק ותוך עולם פנטזיות עם ריחות של מקומות רחוקים. היחס היא אישי ומפנק והשרות בהתאם.... האוכל פשוט חלום. אפילו הסלט ה"פשוט" - הוא רחוק מפשוט. באמת אין שם דברים פשוטים. והריזוטו - אין מילים. על העיצוב כבר סיפרתי? באמת חלום. המחיר? נכון - גם הוא עם ניחוחות של מקומות רחוקים - אבל - יש תמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
2.7
27/11/06

העיצוב מוגזם וקיטשי לפרקים.האירוח נעים ואדיב אך נטול מקצוענות שמצופה ממקום ברמה כזו.האוכל טעים אך לא שווה את הסכום הנקוב.בקיצור - ללכת לנסות אבל בהחלט לא לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
26/11/06

לא חוזרים...האוכל היה בינוני, לא משהו שנזכור לעוד הרבה זמן. נכון שהחדר הפרטי מאוד נעים, אבל מבחינת עלות תועלת, המסעדה ממש יקרה עבור מה שמקבלים. המנות הראשונת היו מוצלחות, העיקריות הרבה... פחות והאחרונות, רק אחת היתה ממש מעולה, השאר בינוני. וכשהמחיר מאוד מאוד גבוה - מצפים להרבה יותר.היינו לפני שנים אצל בוקוז בליון וכשקראתי שהשף כאן למד אצלו התלהבתי, הטעם של אז עדיין בפי ועברו הרבה שנים. אבל, לצערי שילמנו הרבה כסף כדי ללמוד לאן לא נחזור. היינו 6, לאחד היו בלילה בחילות. לא בטוח שזה מהאוכל ובכל זאת זה תמוה.המליצו עליה בחום, ממה הם התלהבו? אולי רק מהדקורציה.לדעתי, אם לא יתמחרו אחרת ולא ישדרגו את המזון המוגש, לא יחזיקו מעמד.אשמח לשמוע על שינויים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
daphi וsas - תמונה
daphi וsas 2 ביקורות
3.3
24/11/06

חגגנו יום נישואין בחדר הפרטי, ובאופן מפתיע השירות היה מתוזמן באופן מ-ו-ש-ל-ם ! אחראית המשמרת והבעלים נכנסו לשאול אותנו 3 פעמים אם הכל בסדר (כולל לשאול איך המלצר, כשהוא עומד לידה....)... והיינו מבינים לעניין נוכח העובדה שהמקום חדש, אבל איפה הייתם כשרצינו חשבון?!?! לקבל חשבון לקח כ - 15 דקות..... לגבי היינות - בחירת יין היא דבר אינדבדואלי ולא היה מזיק להחזיק קצת יותר יינות חד זניים (קברנה, מרלו, שיראז וכו') ואולי גם יין אחד או שניים שהוא שהוא מוכר וקצת פחות יינות צרפתיים שרבים אינם אוהבים אותם. לגבי האוכל - יש דברים מסויימים שאפשר קצת ללכת לקראת הלקוח, לא הייתי רוצה לפגוע בטעם של מנה, אך כשביקשתי משהו אחר במקום תרד במנת פילה בקר שמגיע עם בליני תרד בצד, נעניתי כי זה בצד וזה לא יפריע לי....... לגבי עיצוב - השירותים מעוצבים יפה מאוד אך מאוד מוזר שצריך לעבור דרך עמדת הוצאת המנות והפוליש של המלצרים כדי להגיע אליהם..... בנוסף - העובדה שהקופה נמצאת בעמקי המסעדה לא נותנת להם שליטה על הלקוחות שנכנסים ויוצאים (אף לא אחד מכל מי שהיה במשמרת נפרד מאיתנו) סה"כ מקום נחמד, מתאים לאירועים משמחים, מקווה שישפרו את הדברים הרשומים באתר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
11 ביקורות
3.3
19/11/06

זוגתי ואני חגגנו יום נישואין, בקשנו וקבלנו את החדר הזוגי שלמעשה מופרד מעט משאר המסעדה והוא אכן מקום יותר אינטימי.לגבי האוכל- רמה טובה מאוד ואכן טעים, אנני יודע מה מבקשים ממסעדת יוקרה אך... לטעמי האוכל שם בהחלט טעים. המנות קטנות וחסרות פרופורציה למחיר (שמות ותאור המנות מופלצים כמו כל מסעדת יוקרה בישראל) ארוחה לזוג עם 2 כוסות יין הסתכמה ב - 400 ש"ח ( מנה ראשונה ועיקרית לכ"א, שתי כוסות יין וקינוח משותף). האווירה נעימה מאוד למעט אותם קישוטי פלסטיק מזוויעים. בקיצור- מתאים לחגיגה וארוע , עקב המחיר. (אלא אם אתם קרובים של גאידמק)  בתאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/11/06

הנמל 24, מקום שהיה בעבר מחסן לתבואות ואחר כך מקום תצוגה של אדריכל עם אוירה של מצוינות ושל איכות וטעם של אנשים טובים שרוצים להצליח וגם עושים את זה טוב. המקום מאוד יפה ומושקע, כדי שאנשים... יבואו ויהנו וזה מה שקרה לנו. האוכל היה מושקע וטעים והשירות מתוזמן ואדיב. מומלץ לבוא ולהנות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/11/06

המקום מדהים ביופיו והאוירה מוקפדת אבל לא מלחיצה, השירות אדיב ומקצועי והאוכל מצויין. מאוד נהנינו במסעדה ואין לי ספק שעוד נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה