נגישות
נגישות

הנמל 24 - Hanamal 24 ביקורות וחוות דעת - עמוד 41

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

442 ביקורות וחוות דעת על הנמל 24

 - תמונה
2 ביקורות
2.3
01/11/09

The starter that I ordered contained uncooked crab meat - the waiter should have known that the crab had not been cooked. All the food was served lukewarm and the presentation of the... food was amateurish. I had a fillet steak, which had gristle and fat all over it and was tough! When we left, there wasn't even anyone who said goodbye or good evening or thank you..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/10/09

מסעדה מוכרת היטב. לעולם איננה מאכזבת.. אחת העסקיות הכי טובות בארץ היא היקרה (101 ש") בה גם מקבלים כוס יין משובח.( נחוץ קופון). מרק כרובית עם פרמזן = מופלא. טרין חצילים , גבינה ופלפלים-... להתעלף. העיקריות מדהימות, במיחד נהנינו מניתחי הפילה על פירה אפונה והשרימפס על הריזוטו. השרות מצויין המלצרים מקצועיים. חוויה נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/09/09

לא כותב בדרך כלל המלצות אבל מרגיש שאני חייב. אכלנו, אני ואשתי, ביום ששי בערב. היתה ארוחה מדהימה, כל מנה יצירת אומנות. שירות מצוין, ואוירה מאד נעימה. מסעדה הכי טובה שאכלתי בה בצפון הארץ,... בקלות. שווה כל שקל למי שמעריך ומוכן לשלם על אוכל ברמה אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ta_kat - תמונה
ta_kat 7 ביקורות
4.3
22/07/09

אכלנו היום את הארוחה העסקית אני ובעלי. איזה יופי של דבר! מחיר שפוי ואוכל נהדר שרות למופת ואוירה נפלאה. נשמע כאילו אני עובדת שם אבל לא. הגעתי בעקבות המלצות חמות ולא סתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/10/08

מקום מ ע ו לה!!!חגגנו את יום ההולדת של חברתי. אנחנו מחוץ לחיפה לכן התקשנו קצת להגיע למקום ואת האמת היתי קצת חרד כשראיתי את דלת הכניסה מלמטה אולם כשנכנסים למעדה מרגישים שעוברים לעולם... אחר. עיצוב מרהיב ביותר אווירה הכי רומנטית שאפשר.השירות היה פינוק, נותנים לך להרגיש כמו מלך אין על מה להתלונן.האוכל באמת אומנות, למרות שהמנה הראשונה היתה פחות טעימה אולם רק מספיק להתענג על איך שהיא מוגשת, המנה העיקרית וגם הקינוח היו מדהימים. לציין הוסיפו קינוח על חשבון הבית לאור האירוע.המחירים מעט יקרים אבל בשביל חוויה כזאת לא מצטערים על שקל אחד.לסיכום חוויה נהדרת שיש לשמור לאירועים מיוחדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
28/06/08

אני חייב להגיד לכם שהכישרון וההיגיון פגשו את ההון והחליטו ללכת על מסעדה ברמה ובאווירה מעולה ביחד עם אוכל ויחס המלצרים המפנק, הכל ביחד מוכיח שגם אתם החיפאים חייבים לפרגן למקום המדהים... הזה, שקוראים לו הנמל 24. ישבתי עם יקירתי לחגוג את יום נישואי ונהננו מאוד מרמת האוכל, גם הראשונות וגם העיקריות, שלא נדבר על קינוח עוגת הגבינה של אמא שהשאיר טעם של עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בועז  - תמונה
בועז 10 ביקורות
3.0
26/05/08

חגגנו יום הולדת לחברה,ביום שישי האחרון.האוכל היה פשוט מזעזע,מנה ראשונה של שרימפס היתה קרה וללא שום טעם (יש לציין שלא חייבו אותנו עליה וגם קיבלנו קינוח לפיצוי),מנות עיקריות פילה לבן... בבייקון - מגעיל ללא שום טעם ויבש,עוף - מזעזע,וקינוחים לא טעימים בכלל. יצאנו עם 900 ש"ח לא שבעים ולא מרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפי - תמונה
אפי 11 ביקורות
4.3
18/02/08

היינו בשבת 18.2.2008 חגגנו ארבעה אנשים יום הולדת, קיבלנו מקום בחדר הפרטי, הקבלה במסעדה היתה כיאות , ידענו מראש אילו מנות אנו עומדים להזמין אך היה שינוי בעקבות מנות שף חדשות, סינטת טלה... בציפוי פיסטוק שהיתה מדהימה. המנות הראשונות היו לעילא וכן גם המנות העיקריות, אינני יודע מהו יקר אך לשלם עבור מנת פילה 128 שקל איננו מחיר יקר, זו איננה סטייקיה.שתינו יין מבית רוטשילד בציר 2001, כל הארוחה כולל מנת קינוח על חשבון הבית וכן ארבע כוסות של יין פורט על חשבון הבית היו סיום מדהים לארוחה מדהימה במסעדה מדהימה וטוב שיש אחת כזאת בחיפה. אנו נשוב שנית, הסכום הכללי היה 990 ש"ח וזה כולל היין הצרפתי. שרות המלצרים היה מעולה, היה לנו מלצר כמעט פרטי בשם אורן ששרת אותנו לעילא וידע להיות גם סומליה לעת מצוא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/02/08

אני בדרך כלל לא כותבת המלצות על מסעדות אבל אחרי שראיתי את שאר התגובות הייתי חייבת להגיד משהו- זאת מסעדה מ-ע-ו-ל-ה!! החדרים הפרטיים מקסימים והמסעדה כולה מעוצבת בצורה כפרית ונעימה, אפילו... השירותים יפים. המלצרים סופר מקצועיים האוכל מעולה (ובקשר למחיר, אין מה לעשות זאת מסעדה איכותית והמחיר בהתאם- ולמי שאין תקציב לזה יש עסקיות בצהריים במחירים יותר מהוגנים, כולל שתיה, מנה ראשונה, סלט/מרק וכמובן מנה עיקרית- גם ביום שישי בצהריים!) ולאילו ממכם שהיסטריים בקשר להיגיינה כמוני- ממש ממש נקי שם... אם זה לא מקום ששווה לחזור אליו אני לא יודעת מה כן...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/12/07

היינו אתמול בערב במסעדה, היה פשוט מעולה...האוכל מיוחד וטעים. המנות לא פלצניות אלא מספיקות וטעימות. גם השירות היה מעולה. אנחנו בטוח נחזור ונמליץ לכל חברינו!

עוד פרטים
הוספת תגובה