נגישות
נגישות

גמברינוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על גמברינוס

Ruth - תמונה
Ruth 2 ביקורות
אדירים
5.0
01/07/15

מנות גדולות!! מחיר טוב! אוכל טרי! הוגנים! שירות סבבה לגמרי! השרימפס והבשר הכי טעימים שאכלתי מימיי שרימפס חמאה ושום שווה!!! כמובן, תפריט פצפון וכל דבר טעים ברמות. אין אוכל לטבעונים..... אולי רק סלט ירקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
גמברינוס אשדוד
2.3
27/06/15

מנות גדולות בלי פרופורציה גם לאוהבי בשר גדולים.. אני אישית הזמנתי קלאמרי מטוגן שהיה טעים אך לא הקלמארי שאני רגילה לאכול בדרך כלל. "סלט גמברינוס" פשוט מאוד שכלל מלפפון, עגבניה, המון בצל... וגבינה בולגרית ועלה כ-50 שקלים ללא הצדקה מסוימת. כדי לתפוס מלצר צריך לנופף עם הידיים עד שמקבלים יחס, כנל לגבי חשבון שהיה צריך לגשת ולבקש. לא ממליצה על ישיבה בחוץ שכן כל ריח העשן מהמנגל מגיע עד ליושבים. הייתי במסעדות טובות יותר, קשה לי להבין ממה ההתלהבות ומדוע היא מלאה באנשים בעיקר בסוף השבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 43 ביקורות
נפלא
5.0
07/06/15

הגענו למסעדה בעקבות המלצה שקיבלנו ולא התאכזבנו, המסעדה מעוצבת כפאב עם חדרים ופינות סגורות לקבוצות מ- 6 עד 20 סועדים, צוות עובדים אדיב סובלני ונעים הזמנו שרימפס מוקרם בשמנת ופילה מבשר... לבן, הגיעו מנות גדולות מאוד עם תוספות טעימות מאוד מוגשות אסטטית חגיגה אמיתית, תמורה ענקית למחיר סביר עד זול, אנחנו נחזור בוודאות וכמובן שנמליץ למקורבינו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 6 ביקורות
מקום פשוט ומעולה
5.0
24/04/15

מקום מדהים והכי שווה באשדוד. מנות מעולות, טעימות ופשוטות בלי יותר מדי פוזה. כן המקום לא יתאים לכל אחד והוא לא פנסי ולא יוקרתי אז אל תצפו למנות עם שמות מפוצצים ומלצרים עם מילים... גבוהות. שירות די מהיר והמלצרים מאוד אדיבים. מבחר בירות ענק שמתחדש מדי פעם אז תשאלו מלצר באם יש משהו חדש. בא לי כבר לחזור לעוד בירה עם חברים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oksana - תמונה
Oksana מבקר מתחיל
יחס מלצרים מתחת לכל ביקורת!
2.5
20/02/15

באנו לחגוג יומהולדת ביום שישי אחה"צ לאחר שהזמנו מקום מראש. הגענו למקום ולא היה אף אחד שקיבל את פנינו וכשפניתי לאחד המלצרים שראיתי נעניתי בטון דיבור מעליב שאנחנו צריכים לחכות למארח וזה... הרגיש כאילו הוא עושה לנו טובה שהוא מתייחס אלינו. המארח הגיע ואחרי שאמרנו שהזמנו מקום הוא אמר שאנחנו יכולים להתיישב איפה שאנחנו רוצים בחוץ. היה יום חורפי גשום ווידאנו מראש בטלפון כי ישנן פטריות חימום מפוזרות בכל המתחם החיצוני ונענינו בחיוב, כשהגענו התברר שרק פטריית חימום אחת עובדת ומיד רצינו להתיישב בשולחן שלידה אך הוא היה לא מפונה ומלוכלך. כשביקשתי מהמארח לפנות את השולחן נענינו בזלזול רב "מה דווקא בחרתם לשבת בשולחן המלוכלך?" לאחר שהתעקשתי שזה השולחן שאנחנו רוצים לשבת בו מהסיבה לעיל לקח כ-10 דקות עד שהגיע מלצר לנקות את השולחן. מבחינת השירות במהלך הארוחה היה שירות טכני טוב אך עם זאת הורגש יחס מאוד לא נחמד מצד המלצרים. נ.ב. מביקורים קודמים במקום נוכחנו לגלות שגם האוכל ירד ברמה, הנתחים של הסטייק כבר אינם טובים כמו מקודם ו-30% מהסטייק אם לא יותר זה שומן לא אכיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galina - תמונה
Galina 9 ביקורות
יחס לא ראוי מבעלי המקום!
2.3
17/01/15

הוזמן מקום ל4 אנשים יומיים קודם לפני ביקור במסעדה. הגענו למקום, המארח הצביע לנו על המקומות מחוץ למסעדה ואמר כי המקום הוזמן שם וזאת אפילו בלי לבדוק ברשימותיו. מקומות כאלו הם מקומות... למעשנים, ולא צויין מצידינו שאנחנו מעשנים. ברור היה לנו שהושיבו אנשים אחרים במקום שהוזמן על ידינו. ולשיחתינו עם עובד המסעדה, הוא רק הניע כתפיים בסגנון "עשו מה שאתם רוצים" ואפילו אף אחד לא התנצל.קמנו והלכנו להנות במסעדה אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David 3 ביקורות
שירות מצויין
4.5
14/01/15

ישבנו, יום חמישי סה"כ 8 סועדים המנות גדולות מאוד מחיר סביר לחלוטין, היה טעים ועוד נשאר עודף, מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
מאכזב בפעם הראשונה
2.5
17/10/14

אנחנו פוקדים את גמברינוס מספר פעמים בשנה לרגל אירועים משפחתיים שונים, והפעם לראשונה יצאתי לא מרוצה. היינו מעל 10 סועדים ובין כל ההזמנות המנה העיקרית שלי התפספסה, דבר שהתברר כמובן אחרי... שכל המנות יצאו, ולי כבר לא היה זמן להזמין מנה חילופית. לקח- תמיד תקפידו שהמלצר יקריא את כל ההזמנות בסיום, בעיקר אם אתם קבוצה גדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
izosmano - תמונה
izosmano 4 ביקורות
ביקרנו היום
1.3
04/07/14

ישבנו בחוץ כולם עישנו. האוכל הגיע עם נחיל זבובים בהם נילחמנו ללא הצלחה. כשביקשנו לעבור שולחן נאמר לנו כי אין מה לעשות. המלצר לא ניגש ולו פעם אחת לשאול אם חסר משהוא או איך המנות. כנראה... בגלל בעיית הזבובים. האוכל לא טעים. הזמנו מיקס פירות ים. זה הגיע מטוגן ספוגי וללא שום טעם. המחיר 110 שח. אין מה להשוות למסעדות שמתמחות בתחום. מנות גדולות אך לא טעימות. מסקנה הכמות לא קובעת. יש הרבה סוגי בירה כך שכנראה אם אתה שיכור מספיק תאכל את הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
תמיד טעים
5.0
03/03/14

כמו כל זנה, המשפחה של בעלי מזמינה את כולם לגמברינוס. מה שמעניין הוא שזה אף פעם לא נמאס כי אנחנו יודעים שיהיה אוכל מעולה ובשפע. הפעם אני ממליצה על דג דניס שלם, לא נופל ברמתו מאף מסעדת... דגים, אם לא מוצלח יותר אפילו. מקווה שנוזמן גם שנה הבאה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה