נגישות
נגישות

גמברינוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על גמברינוס

Anton - תמונה
Anton 13 ביקורות
גן עדן עלי אדמות
4.8
01/03/14

הבשר הכי טוב שאכלתי בארץ. נתח קצבים = חלום רטוב, וכשאני אומר חלום רטוב אני מתכוון לריר שנוזל רק מהמחשבה על הטעם האלוהי של המנה הזו. מבחר מספק של בירות מהחבית, כולל הבירה האהובה עליי -... ברבר. השירות הכי טוב שקיבלתי במסעדה בארץ. המיקום קצת בעייתי לכל מי שגר במרכז אבל בהחלט שווה את הנסיעה. תאים מבודדים ונוחים לכמות של עד 10 אנשים מומלץ בחום לבוא עם החבר׳ה לערב בלתי נשכח. מגיע לשם בעיקר בארועים מיוחדים כי לגן עדן יש גם מחיר, והוא לא הכי זול...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארקדי - תמונה
ארקדי 4 ביקורות
מקום מעולה , אבל לא זול
4.3
15/02/14

המסעדה מעוצבת בצורה מאוד נעימה , הכל מעץ , האוכל מעולה ומאוד טעים , המסעדה נמצאת על הכביש הראשי ויש חניה בשפעה . מאוד מומלצת

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים מבקר מתחיל
מתוקתק, טעים, נעים וכיפי
4.3
01/11/13

הגענו באמצע השבוע לארוחת ערב משפחתית. השירות היה יעיל, מהיר, נחמד ואדיב. האוכל הגיע במנות שהיו מרשימות מאד בגודלן. הבשר היה עשוי במידה והארוחה הייתה פשוט כייפית. מסעדה או במקרה זה... פאב-מסעדה לא צריכות להיות מתיימרות. אוכל צריך להיות טעים, מוגש יפה ובאדיבות. במסעדה זאת קיבלנו את כל אלה. בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קיריל - תמונה
קיריל 5 ביקורות
לקרוא לגמברינוס מסעדה היא בדיחה רעה...
2.8
18/10/13

המקום הוא איננו מסעדה אלא לא יותר מפאב טוב עם מבחר בירות מרשים ומנות שרימפס אלמנטריות וסבירות לאכילה, מנות הבשר הן מזעזעות אבל הבירות הן ללא תחרות. המקום ממוקם בפינת צומת הומה תנועה כל... הזמן, רכבים חולפים ללא הרף, מלא אבק כביש וריח דלק וצפירות. שרות הוא סביר ותלוי מאוד בכמות האנשים. רחוק מלהיות מסעדה, אלא פאב נחמד מאוד לשתות בירה קטנה עם שרימפס, אחרי שאכלת במסעדה אמיתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Done Own - תמונה
Done Own 23 ביקורות
מסעדת בשרים, דגים ופירות ים טובה מאוד
4.5
12/10/13

ציינו כבר הכול לפני: מנות ענק (הצ'יפס שלהם לפחות ל-3 סועדים) אוכל מעולה - הכול שירות בסדר גמור תאורה ואויירה קצת חשוכה, ואוכלים סביב שולחנות עץ מסיבי טיפ: אל תנווטו בWAZE לפי הכתובת... כאן. בקשו "שדרות מנחם בגין" (כביש הכניסה מצומת כד הלום) וסעו עד לרמזור של "שדרות בני ברית", המסעדה בצומת בפינה הדרום מזרחית (אאל"ט) שימו לב, שלפחות בחלק מן המקרים נקבעת שעת סיום הארוחה בכניסה למסעדה (כשעתיים וחצי זמן לשולחן) כדאי להזמין מקום מראש

עוד פרטים
הוספת תגובה
nick - תמונה
nick 3 ביקורות
מקום נהדר
5.0
17/09/13

המקום נהדר המסעדה הטובה באזור השרימפס ברוטב שום היה מעולה הסטייק היה רך ועסיסי והרטוב תוצרת הבית היה מעולה תמיד שמחים לחזור המקום נפלאה ובמחיר סביר ונח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 5 ביקורות
אכלנו ונהננו
4.8
14/09/13

מסעדת הבשרים והבירה הכי טובה באזור, ואחת הטובות בארץ. אכלנו כמה פעמים ותמיד היה טעים מאוד, מנות גדולות ושרות אדיב ומהיר. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שוקולדת - תמונה
שוקולדת מבקר מתחיל
טעים טעים טעים
4.8
29/08/13

לכל אוהבי האנטריקוט - זה בדיוק המקום בשבילכם!!! מנות גדולות ובשפע יחס חם ואדיב - מומלץ בחום!!! שנים שלא אכלתי סטייק ככ עסיסי ועשוי בדיוק במידת הצורך מתובל כמו שצריך! מחיר סביר... לחלוטין! היינו זוג, כל אחד הזמין מנת סטייק כ 600 גרם ו 350גרם + בירה (קיבלנו טעימות לפני שבחרנו איזו בירה כדאי להזמין) לחם חם טרי וחמאת שום סלט לכל מנה 350 ש״ח (כולל טיפ והיינו לארג׳ים עם הטיפ)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronen - תמונה
Ronen 2 ביקורות
מקום הבילוי המועדף עלי!
4.3
26/06/13

אם יש משהו משמח בעיר הזאת זה הגמברינוס. שאני חוזר לבית הורי מבלה שם באופן קבוע במוצ"ש. מנת הדגל זה צ'יפס גמברינוס שהוא מעולה! לא מזמן אכלתי את הסטייק 350 גרם ב80 ש"ח!!! מחיר מעולה... לתמורה שמקבלים. בקיצור, ממליץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
תמיד כיף לחזור
5.0
16/04/13

אנחנו מבקרים במסעדה מספר פעמים בשנה לכבוד ימי הולדת שהדודים שלנו עורכים בה בקביעות. למרות שהתפריט אינו משתנה, תמיד כיף לחזור למקום, המנות ממשיכות להיות גדולות, עשויות היטב וטעימות.... השירות מהיר, המחירים הוגנים והמלצרים מקצועיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה