נגישות
נגישות

גמברינוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על גמברינוס

Or - תמונה
Or 38 ביקורות
650 גרם של סטייק מיושן טעים מהרגיל
5.0
05/02/17

מקום פצצה אוכל פיגוז מחירים מדהימים,מנות ענקיות וטעימות ‏סטייק אנטריקוט בתנור עם חריף. מיקס קלמרי שרימפס ובירה בישוף זהו אנחנו בגן עדן‏

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raya - תמונה
Raya 3 ביקורות
לא נהנינו
1.3
28/10/16

המקום חשוך מאוד -לא מומלץ לארוחה משפחתית ,המנות היו גדולות אך לא היה כל כך טעים, תפו"א מוקרם היה מלוח מאוד ופשוט , שרימפס שנחשב מנת הדגל שלהם היה תפל , אנטריקוט היה טוב. השירות היה לא... נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon מבקר מתחיל
שירות גורע מאוד.
2.5
03/10/16

שירות גרוע!!! מזלזל בלקוחות! למנות לקח המון זמן לצאת, מנה אחת יצאה עוד אחרי כל האחרות, הזכרנו 3 פעמים ולאף אחד לא אכפת כולל אחראי המשמרת. לא מומלץ אך ורק בגלל היחס הגרוע. חבל מאוד שכך

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר - תמונה
ספיר 11 ביקורות
אווירה טובה, אוכל מעולה ובירות טובות!
4.5
16/07/16

אני ומשפחתי מאוד אוהבים ללכת לגמברינוס. תפריט צנוע וממצה, מחירים שאין במקומות אחרים! שרימפס בחמאה ושום למשל ב60 שח..מנה מאוד יפה וטעימה.. , ציפס בולגרית (מנה ענקית) בסביבות ה35.. סלט... יווני עשיר בסביבות ה40 שח.. בשר מכל הסוגים במחירים טובים ואיכות מצויינת. בנוסף כל המנות מגיעות עם לחם הבית חם וטעים. אווירה טובה ומוזיקה נעימה ואם זה לא מספיק אז מבחר הבירות (המיוחדות!) שיש להם בהחלט עושה את העבודה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
בילי - תמונה
בילי 3 ביקורות
נהנינו מאד ונחזור. ממליצים בלב שלם
5.0
27/05/16

אווירה נעימה מאד. המסעדה מעוצבת באביזרים המייצרים עניין בכל נקודה אליה מביטים. הצוות יעיל, לבבי ומקצועי. זמן ההמתנה למנות קצר יחסית. היינו מספר פעמים ונשוב לחזור. אוכל טעים מאד... ואיכותי, מנות ענקיות במחירים שפויים והוגנים. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron 24 ביקורות
650 גר' סטייק זו לא מילה גסה!
5.0
28/01/16

טוב, ה-מקום לאוהבי בירות ובשר! לרוב אני אוהבת לראות קהל נשי בין העובדים, אבל פה הם מעסיקים רק מלצרים חסונים - כדי לסחוב את כל חביות הבירה שהם ממלאים! מסבאה, מסעדה, פונדק, הכל מהכל. יש... להם סוגי בירות איכותיות ביותר, הבשר איכותי ועשוי כהלכה!! מנת סטייק ממש ממש משתלמת: סטייק 650 גר+לחם גרוזיני+סלט ירוק+תפ"א על הגריל, כל התענוג הזה ב-130 ש"ח. כן, קראתם נכון... מתאים במיוחד למי שאוהב פירות ים ובשר לבן, אבל גם מנות שאינן מעורבבות (כמו דגים, או רק סטייק פרה) נכללות בהחלט בתפריט. מומלצת ביותר מנת תפוחי האדמה שמגיעים עם גבינה בולגרית מגורדת מלמעלה... אחחח זה כזה טעים, והגודל? מתאים ל-4 אנשים! תעשו לעצמכם טובה, גם ממרכז הארץ... חוויה שמעלה חיוך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
SCORPIOSB23 - תמונה
SCORPIOSB23 34 ביקורות
מסעדה עם סטייל
4.8
05/01/16

מסעדה עם בירות איכותיות, שירות אדיב ומהיר, ואוכל טעים. הדג ברוטב היה מאוד טעים, גם המנות של החברים היו גדולות וטעימות. המקום תמיד מלא. העיצוב של המסעדה נחמד מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 14 ביקורות
מלא בשר
4.0
01/11/15

מקום נחמד מאוד. מנות נדיבות ביותר. אחלה בשר במחירים שווים. שירות אדיב, מקום שקט יחסית לפאב. ובכלל. אחלה מקום ללכת עם חברים להתקרנף על בשר. אם מזמינים ראשונות אז לא חייבים מנה... עיקרית לכל סועד, כי המנות באמת גדולות ונדיבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oleg - תמונה
oleg 2 ביקורות
מקום מאוד נחמד . ממליץ לאוהבי בשר
4.5
18/09/15

מקום מאוד נחמד . ממליץ לאוהבי בשר. רק חסר תפריט בירות.תוסיפו בבקשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rami - תמונה
Rami 5 ביקורות
שרות גרוע, מחכים המון זמן.
3.5
04/07/15

אין תפריט בירות. מצד שני מנות ענקיות ומשתלמות ממש, רוב המנות טעימות אם כי בפעמים האחרונות התאכזבנו כי שרפו לנו את הסטייק למרות שביקשנו מדיום וכו'.

עוד פרטים
הוספת תגובה