נגישות
נגישות

גמברינוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על גמברינוס

Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
טעים אך שירות טעון שיפור
3.5
20/04/19

מסעדה לא כשרה המתמחה בבשרים ובפירות ים. סטייק חזיר מצוין. את הקלמארי אהבתי פחות. הקלמארי היו ממש גדולים ולא היה מספיק מצופה בפירורי לחם/קמח. סלט גמברינוס וצ'יפס גמברינוס מצוינים עם הרבה... גבינה בולגרית. שירות טעון שיפור, אין יחס מספק מהמלצרים. יש הרבה אנשים אז יש לחץ ששולחנות יתפנו וישר ריח ממש חזק של בשר על האש, אולי עדיף לשבת בפנים ולא בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
idanpat - תמונה
idanpat מבקר מתחיל
ביזיון
2.0
22/09/18

אוכל מאד טעים, מחווייתי האישית הרגשתי שהשירות היה מזלזל ומעליב. לא אחזור לשם. היינו קבוצה של 17 איש, אחרי חצי שעה התחילו להגיע מנות, אנשים ישבו מול הצלחות וחיכו כי הסכו"ם הגיע עשרים דק'... אחר כך. הבשרים הגיעו רק אחרי שעה, הלחמים שבאים איתם הגיעו חצי שעה אחרי. המנה שלי, אחרי שהמלצר וידא הזמנה, לא הגיעה כלל. אחרי כמה בקשות לבדוק מה קורה החלטתי לבטל את המנה. בסופו של דבר חיכיתי שעה וחצי לאוכל ולא קיבלתי כלום. לאף אחד לא ממש היה אכפת ולא הביע שום סימפטיה או התנצלות לנוכח המצב. מלצרים חסרי תודעת שירות לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דליה - תמונה
דליה 16 ביקורות
אחלה מסעדה!
5.0
02/03/18

מסעדה מצויינת במחירים סבירים. תפריט מצומצם ומנות נדיבות ביותר. ציון לשבח למחבת הפטריות בשמנת ולשרימפס קלאמרי מטוגן. מנות הבשר צלעות טלה, ספריבס לבן 900גרם של תענוג ונתח הקצבים היו... מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נתנאל - תמונה
נתנאל 5 ביקורות
מומלץ לערב עם החבר'ה של אוכל בירה וכיף
4.8
26/01/18

אוכל מצוין, סטייקים ברמה גבוהה ושרימפסים טובים מאוד בחמאה ושום - יחד עם לחם הבית, ובמחיר מצוין - נהנינו :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tanya - תמונה
Tanya 25 ביקורות
מומלץ לבקר ולאכול!
5.0
04/12/17

גמברינוס זה בר/מסעדה שאנחנו פוקדים כבר לפחות כ 5 שנים. מבחר בירות מרשים, בשר טוב ועשוי נכון, וצ'יפס גמברינוס עם גבינה בולגרית חובה בכל ארוחה. מנות נדיבות, מחיר הגיוני, לא גבוה מדי. הבר... בפנים אפלולי, פחות מתאים עם ילדיםת אין שם מרחב. אם אינני טועה בימי שישי ערב לא ניתן להזמין מקום, אך אפילו כשמפוצץ שם ויש תור ניגשים למארח, אומרים כמה אנשים ולרוב תוך 15/20 דקות גג חצי שעה הופ ומתפנה שם שולחן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Debora - תמונה
Debora 2 ביקורות
מדהים!!!
5.0
09/11/17

הלכתי לאכול שלשום ועדיין לא יכולה להוציא את הטעם המדהים מהאוכל שאכלתי. הכול היה מושלם, מתחיל מהשירות, ממשיך מהאווירה והעיצוב המודרני שנראה יותר פאב ממסעדה, אחרכיך בא האוכל עם מנות... נדיבות וטעים למות וכדי לסגור עם חיוך ענק בא החשבון עם מחירים נמוכים לעומת מקומות אחרים (בתל אביב מנות כאלה הי עולה פי 3) אני מהמרכז ושווה לנסוע לאשדוד כדי ללכת לאכול שם. מדהים מדהים מדהים!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
מנות טעימות ונדיבות
4.5
02/07/17

בר נחמד מאוד, מגוון סוגי בירה! מנות האוכל טעימות ונדיבות וכוללות בשר, דגים ופירות ים בעיקר במחירים סבירים ומוצעים (בחלק מהמנות במחירים אפילו נמוכים מהממוצע מבלי לפגוע בטעם... ובאיכות!) המקום פחות מתאים לצמחונים או לילדים... חניה יש למצוא ברחובות הסמוכים....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Valeria - תמונה
Valeria 2 ביקורות
לא אהבתי
1.5
23/04/17

מבחר טוב של בירות, מנות גדולות וטעימות למי שמתחבר לסגנון. השירות רחוק מלהיות אדיב, רק 2 חדרי שירותים למסעדה גדולה יחסית. האוכל ספוג בשמן, מפוצץ בשמנת וגבינה מגורדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
הסטייק אנטריקוט הכי טוב שאכלתי
4.8
08/03/17

ישבתי עם עוד שני חברים, אני הזמנתי סטייק אנטריקוט והם הזמינו ביחד מנת שרימפס וסטייק אנטריקוט. דבר ראשון יש לציין שהמחירים ממש זולים! סטייק של 350 גרם עולה 80 שקל! לא ראיתי מחיר כזה באף... מסעדה, הסטייק הגיע בידיוק במידת העשייה שביקשנו וגם עם חמאת שום מדהימההה! המלצרים כל הזמן עוברים ויש הענות לבקשות, לקחנו גם ציפס גמברינוס שמגיע עם גבינה בולגרית שהיה מעולה ולבסוף קינוח של עוגת נוטלה וקופסא קטנה של גלידה. המנות היו מעולות הן מבחינת הטעם והן מבחינת המחיר. הדבר היחידי שאני יכולה להגיד לשיפור זה שאין להם שם מיונז, והעוגה לא הייתה מיוחדת ממש, חמודה וטעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 38 ביקורות
מומלץ בחום
5.0
01/03/17

‏5‏ כוכב‏‏ים!! אוכל מעולה! גם מנות הבשר וגם מנות של פרות ים מאוד טעימות :) בנוסף יש מבחר עשיר בירות ומחירים טובים. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה