נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9443571 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בתל אביב

איב בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים
מא פאו בתל אביב
תל אביב
מסעדה הודית
אוזריה  בתל אביב
תל אביב
מסעדה ים תיכונית
הזמן שולחן
לוסי בתל אביב
תל אביב
מסעדה אתיופית
הזמן שולחן
אינדירה בתל אביב
תל אביב
מסעדה הודית

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

42 ביקורות וחוות דעת על 24 רופי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Hilla - תמונה
Hilla 22 ביקורות
הכי קרוב להודו
4.0
12/01/20

אוכל טעים, חם, טרי. יש כל יום סוג אחר של טאלי. המקום פתוח גם בשבת. ישיבה כיפית. קינוחים טובים

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתם אחת - תמונה
סתם אחת 50 ביקורות
בחזרה להודו
5.0
27/05/17

ישבתי עם בת דודה לכמה שעות, אכלנו ספיישל טאלי שהיה חביב, לטעמי שמו כמון טיפה יותר מידי והטופו לא משתווה לפאניר אבל סה"כ היה טעים, והפאפד החזיר אותי להודו לגמרי! הסמוסה הייתה טעימה עם... רוטב מעניין ויוגורט. הצ'אי מדהים! גם הטבעוני וגם עם החלב פשוט טעימים בטירוף! בדיוק מה שרציתי לשתות באותו היום הגיע עם טעם של הודו וכיף חיים. הזמנו לקינוח בנופי פאי (לא טבעוני) שאם הוא היה קפוא היה בול כמו הבנופי פאי בהודו, ובכללי היה ממש ממש טעים. אווירה כיפית, זולות נוחות, ומחזיר להודו בכיף והמחיר.. לא לצפות למחירים ברופי :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
רן - תמונה
רן 2 ביקורות
מסעדה כיפית, טעימה ומאוד מיוחדת בנוף התל אביבי
4.3
18/05/17

פעם ראשונה במסעדה אחרי ששמעתי עליה במשך שנים רבות. אחלה אווירה, אחלה ריחות, שירות נעים וידידותי. כמסעדה הודית ציפיתי לאוכל טיפה יותר חריף, אבל אפשר להוסיף בנפרד, וסה"כ זה בסדר... גמור. הטאלי היה מעולה, הקינוח בינוני, והלאסי - וואו. הייתי מוסיף טיפה מוזיקה לא רועשת ברקע, כי זה מתבקש באווירה הזאת. שורה תחתונה - אחלה מקום. אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
22/05/2017
איזה כיף לקבל חוות דעת כזאת מפרגנת, תודה רבה.
שי  - תמונה
שי 3 ביקורות
שירות קר ומאכזב, מחיר המנות מופרז ביחס לגודלן, התקלקלתם בגדול!
1.5
05/02/17

אחד הדברים הכי מבאסים שיש זה להתבאס ממסעדה ואוכל. עוד יותר מבאס כשמדובר במסעדה ישנה שאהבת פעם והיללת, ואז אתה מגלה שזה כבר לא כמו שזכרת. אני מכיר את המסעדה הרבה מאוד שנים כשהייתי עוד... ת״אביבי ו״עובד שוקן״, הגענו לבקר בשישי האחרון ונחלנו אכזבה גדולה מתודעת השירות, האווירה ותמחור המנות. למרות שזה לא העיקר, בכל זאת ראוי לציין,תימחור המנות מול מול גודלן מופרז - למי שמכיר את המקום, שמו לקוח ממחיר ממנת הדגל ״טאלי קלאסי״ שהתחילה ב-24 שקלים וטיפסה היום ללא פחות מ-46 שקלים(!), מחיר מופרז לגמרי בגלל גודל המנה - צלחת מתכת המחולקת לתאים וכוללת אורז, תבשיל עדשים, 2 סוגי סאבג’י (תבשילי ירקות) וצ’פאטי (פיתה דקה) וצלוחית יוגורט. צרם עוד יותר השירות הגרוע - באותה משמרת עבדו 3 מלצרים, 2 בחורים ובחורה - כשהגענו לא הצלחנו ליצור קשר עין עם אף אחד מהם ולבסוף פשוט הושבנו את עצמינו. כשהחלטנו מה להזמין, שוב היה מאוד קשה לתפוס את המלצרים, ראויה לציון המלצרית שהייתה עם פנים נפולות והרגיש שבכלל לא רוצה להיות שם. לבסוף הזמנו, המנות הראשונות - מומו וסמוסה הגיעו מהר, טעימות מאוד, אבל המרווח בינהן לטאלי הקלאסי, לקח מעל 20 דקות למרות שהערנו לשני המלצרים מספר פעמים. הכי צורם היה לראות את המלצר שלך והמלצרית יושבים שולחן מלפניך לאכול, כשאתה עדיין לא קיבלת את מה שהזמנת מה שהזמנת, וכשהם משאירים מלצר אחד לטפל ביתר הלקוחות. מאותו מלצר שנותר לבד אגב הזמנו עוד צ’פאטי שלעולם לא הגיע. שורה תחתונה, האוכל טעים, מחיר המנות לא מוצדק ביחס לגודל, ותודעת שירות על הפנים (טיפה קשר עין/חום/ חיוך לא היה מזיק לצוות). כאחד שסעד במקום המון בתחילת דרכו, אין ספק שהתקלקלתם בגדול :/

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
27/02/2017
הי שלום, חבל לנו שפספסנו איתך. אנחנו כבר 13 שנים עושים השתדלות לתת שירות נעים ולא פורמלי, לבשל אוכל טעים ולהגיש את המנות במחיר סביר. לא תמיד זה מתאים לכולם ולא תמיד אנחנו עצמינו מצליחים לדייק למלצרים שלנו את חשיבות תשומת הלב. ככה זה עם שירות לא פורמלי, לרוב זה מצליח ולפעמים כנראה שלא. עם זאת ולמען ההגינות, גם ביקורת צריך להעביר בצורה מדוייקת. הטאלי שלנו עלה לפני 13 שנים 24 שח, היום הוא עולה 39 שח (הטאלי שעולה 46 שח הוא הטאלי ספיישל שמעולם לא עלה 24 שח אלה 32). אנחנו לא באמת צריכים להסביר שב13 שנים הדברים השתנו נכון? סתם נתון על קצה המזלג; שפתחנו מחיר האורז היה 1.9 שח היום הוא יותר קרוב ל5. הטאלי ספיישל שלנו הוא אחת המנות הגדולות בעיר משקל נטו בצלחת הוא 730 גר׳, באמת קיבלת מנה קטנה? עם חווית השירות שקיבלת אין לנו רצון להתווכח אלה רק להתנצל. שמחנו לשמוע שהאוכל היה לך טעים. תודה על הביקורת.
Ofir - תמונה
Ofir 2 ביקורות
היה ונשאר פייבוריט, אבל השירות דורש קצת רענון לטעמי
3.5
15/12/16

הייתי פוקד את המקום הרבה פעמים לפני מספר שנים. הייתי שם לאחרונה שוב עם חבר מחו"ל. סך הכל היה ונשאר מקום מהנה עם אוכל טעים ואווירה מיוחדת (שאנטי אבל לא פלצני). מה שכן השירות היה די גרוע,... לא איכפתי, לא חייכני או חמים, ממש קיבלנו את הרושם שלא בא לה להיות שם. זה קצת חבל כי זה בכל זאת פוגע ב"חוויה". אני עדיין אחזור לשם בהזדמנות, אבל מקווה שיהיו קצת יותר נחמדים שם. לא שאני רוצה שהם יתחילו להתנהג כמו בכל המסעדות הפלצניות בתל אביב שם הם תוקעים לך "מה נשמע חברים??" איך שאתה נכנס, אבל חיוך בסיסי, קליל וטבעי יתאימו מאוד לאווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/12/2016
הי תודה רבה על החוות דעת. אנחנו נרען נהלים וונזכיר למלצרים מה חשוב באמת. מהפידבק שלך ממש מרגישים שאת מכירה ומבינה את מהות המקום וזה ממש משמח אותנו. מקווים לראותך בקרוב. תודה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

12
אווירה רגועה
10
מומלץ לארוחה עם חברים
7
מנות נדיבות
6
אווירה כפרית
4
קינוחים מעולים
3
מומלץ לארוחה משפחתית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-6818066

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה